ďťż

elvirka - Strona główna




Nie będzie tak łatwo. Ukraina gra dobrze, Anglia też, a reszta raczej niżej naszego poziomu Najlepiej byłoby gdybyśmy zajęli drugie miejsce, a jeśli 3 to czekają jeszcze baraże chyba, prawda?
Też tak mi sie wydaje.
Mam nadzieje, że zajmą przynajmniej drugie miejsce. Oby tylko teraz zatrudnili dobrego trenera, najlepiej z zagranicy. Dla mnie najlepszym kandydatem byłby Klopp, ale on sie podobno nie zgodzi...


Z Anglią to na pewno nie damy rady.
Wczoraj Ukraina nieźle sobie poradziła z Anglikami. Gdyby im uznali tego gola, który tak naprawdę padł. To nie wiadomo co by sie stało.

Nie będzie tak łatwo. Ukraina gra dobrze, Anglia też, a reszta raczej niżej naszego poziomu Najlepiej byłoby gdybyśmy zajęli drugie miejsce, a jeśli 3 to czekają jeszcze baraże chyba, prawda?

Z 1 miejsca oczywiście awansuje się od razu, a za 2 miejsca są baraże .

Nie będzie tak łatwo. Ukraina gra dobrze, Anglia też, a reszta raczej niżej naszego poziomu Najlepiej byłoby gdybyśmy zajęli drugie miejsce, a jeśli 3 to czekają jeszcze baraże chyba, prawda?

Z 1 miejsca oczywiście awansuje się od razu, a za 2 miejsca są baraże .

No proszę
I dlatego jeśli nie 1, to musimy zająć chociaż 2 miejsce. Nie mamy w końcu aż takiej strasznej grupy .

Nie będzie tak łatwo. Ukraina gra dobrze, Anglia też, a reszta raczej niżej naszego poziomu Najlepiej byłoby gdybyśmy zajęli drugie miejsce, a jeśli 3 to czekają jeszcze baraże chyba, prawda?

Z 1 miejsca oczywiście awansuje się od razu, a za 2 miejsca są baraże .
Jak przeglądałam tabele to 1 i 2 miejsce było odznaczone, tak jakby oznaczało, że pierwsze 2 zespoły się dostają. Ale masz rację, bo jakby były z każdej grupy po 2 zespoły+ baraże to trochę za duży by było Niestety bardzo wątpię w nasz awans. Anglia-wiadomo, poza zasięgiem, do tego Ukraina, która gra bardzo dobrze. Chyba zajmiemy 3 miejsce w tej grupie i pożegnamy się z MŚ...
Poza tym dochodzą jeszcze inne kraje świata, a w sumie wszystkich drużyn, które dostaną się na MŚ będzie 32 .
Spokojnie, więcej wiary . Co prawda może teraz na ME 2012 niestety się nie udało, ale mam nadzieję, że wywalczymy sobie udział w mundialu. Nadejdą zmiany (mam nadzieję, że na lepsze) i pokażemy wreszcie wszystkim na co nas stać .
Mam nadzieje, ale obawiam się Ukraińców. Anglia ma raczej pewne 1 miejsce, a o 2 trzeba będzie walczyć, tylko czy naszym starczy sił...

Mam nadzieje, ale obawiam się Ukraińców. Anglia ma raczej pewne 1 miejsce, a o 2 trzeba będzie walczyć, tylko czy naszym starczy sił...

Mam nadzeję że tym razem bedzie my pzrecierali oczy ale ze zdumienia.
A Polacy awansowali na 54 miejsce w rankingu FiFA Jest sukces xD
Kiedy piłkarze będą mieli nowego trenera? Ja zrozumiałam, że w październiku, ale to chyba jakiś żart...
Oficjalnie- nowym selekcjonerem reprezentacji Polski został Waldemar Fornalik. Co myślicie o tym wyborze?

Mom zdaniem na selekcjonera powinni wybrać trenera z zagranicy, ale nie takiego byle jakiego, ale z sukcesami i chęcią zrobienia z naszych Orzełków Orły!
Trochę poczytałam o nim. Mysle że to dobry wybór. Facet stawia na technikę. Z Ruchu Chorzów stworzył dobrą drużyne. Ma okazję się wykazać. Mam nadzieje że nas mile zaskoczy.
Dobrze że Engiela nie wybrali raz sie nie udało niech da szansę innym.
O niebo lepszy od Engela! Jednak, nie wiem czy to prawda czy plotka, Fornalik chciał wprowadzić własne zmiany w szkolenie reprezentacji, a PZPN powiedziało mu, że ma robić to co oni chcą... Mam nadzieję, że to tylko plotka, ale po naszym prezesiku można się wszystkiego spodziewać...
Co do Laty to raczej pewnie znow bedzie prezesem za dużo ukladów w PZPN żeby wybrali kogos innego.
Lato pewnie przegra kolejne wybory, ale jak widać zmiana prezesów nic wielkiego nie przynosi. Co do Fornalika to niektórzy zarzucają mu ubogą dotychczasową karierę, że to za mało jak na selekcjonera reprezentacji, ale zobaczymy jak będzie.
Podejrzewam, ze Lato wygra, w końcu on ma tam takie układy...
Wszyscy mają już dość Laty... oby nie wygrał tych wyborów . Co do trenera, to zobaczymy, co to będzie. To, że ma ubogą karierę jak mu zarzucają, nie znaczy, że niczego nie osiągnie z reprezentacją. Uważam, że to dobry wybór . Cieszę się, że nie wybrano Engela lub Skorży...
Zobaczymy jak mu pójdzie, jednak lepszym rozwiązaniem byłoby wybrać na selekcjonera kogoś w stylu Guardioli czy Kloppa, ale przecież PZPN musi mieć kase na swoje premie, a nie na trenera...
Haha, a jakże. Muszą przede wszystkim myśleć o sobie i swojej przyszłości, a nie reprezentacji . Chociaż w sumie, gdyby trener byłby z zagranicy nie znaczy, że taki jest lepszy. Nie chodzi mi o tych konkretnych, ale tak ogólnie. Pożyjemy, zobaczymy...
Wiadomo, ze nie każdy jest najlepszy, ale chodzi mi o takiego, który coś osiągnął na międzynarodowej arenie. Zobaczymy jak to będzie z tą polska reprezentacją.
Rozumiem Cię . Miejmy nadzieję, że Fornalikowi uda się osiągnąć więcej niż poprzednikom. Najbliższy mecz już 15 sierpnia .
Z kim gramy 15 sierpnia?
Z Estonią .
A przed eliminacjami zagramy z kimś z wyższej półki?
Niestety nie. I ten mecz z Estonią będzie ostatnim meczem przed eliminacjami. A zaczynają się one 7.09. i zagramy wtedy z Czarnogórą, a potem z Mołdawią. Przed meczem z Anglią będziemy grać towarzysko z RPA. To tyle, co wiadomo. Chcą jeszcze zorganizować jakiś towarzyski mecz w tym roku, ale jeszcze nie wiadomo z kim. Musimy wygrać z Anglią, bo w końcu będziemy grać u siebie na Narodowym!
Z Anglią jest możliwy sukces, bo oni grają raczej słabo. Przynajmniej jak ja patrze na grę Anglików to nie widzę nic porywającego. Jednak jesli chłopcy podejdą z takim nastawieniem jak w meczu z Czechami to będzie to raczej niewykonalne
Dlatego musimy wyciągnąć wnioski z tych ME. Faktycznie jeśli chodzi o Anglię, to jakoś rewelacyjnie nie grali. Jedynie z Francją i Szwecją tak . Mam zastrzeżenia, zwłaszcza jeżeli chodzi o ich 2 ostatnie mecze na ME. Ale trzeba przyznać, że ich bramkarz Joe Hart, dobry jest .
Jednak bramkarz sam meczu nie wygra Moim zdaniem Anglicy za bardzo liczą na Rooney'a, który już nie gra tak dobrze jak kiedyś. Liczę, że Polacy będą w formie, Kuba zapowiada, że jego szczyt formy przyjdzie, gdy zacznie się Bundesliga, więc kto wie..

Dlatego musimy wyciągnąć wnioski z tych ME. Faktycznie jeśli chodzi o Anglię, to jakoś rewelacyjnie nie grali. Jedynie z Francją i Szwecją tak . Mam zastrzeżenia, zwłaszcza jeżeli chodzi o ich 2 ostatnie mecze na ME. Ale trzeba przyznać, że ich bramkarz Joe Hart, dobry jest .

Może i Anglia nie ma teraz rewelacyjnej drużyny, ale o wiele lepsza od naszej. Nie uważam żeby odpuscili. Co do naszej drużyny to zobaczymy co zrobi nowy trener.
Oglądał ktoś mecz Polska-Estonia? Ja wytrzymałam tylko pierwszą połowę. Miałam już dośc oglądania naszych chłopaków, którzy po prostu chodzili po murawie. Piłki do siebie poprawnie nie potrafili podać, obrońcy popełniali takie błędy, że już chyba nawet Messi z Ronaldo lepiej by się zachowali w swoim polu karnym... Nasi panowie się rozleniwili. Po meczu z Rosją stwierdzili, że zrobili już wszystko. Nie wypowiem się na temat Lewego, Błaszcza i Piszczka, którzy zgrywają takie gwiazdy, a jak wyjdą na mecze reprezentacyjne to jeden sobie w bramkę nie może trafić, drugi znowu za piłką biegac nie potrafi! Powoli tracę całą sympatię dla tego trio. Obecnie w naszej reprezentacji to wspieram tylko naszych bramkarzy (Przemka i Wojtka), Wasyla, Perquis/a i Polanskiego. Reszta to po prostu śmiech na sali!
Ja widzialam urywki. Ale postanowiłam sie nie denerwować więc końcówki nie oglądałam. Usłyszałam tylko że nam strzelili gola w doliczonym czasie i poszłam spać
Co do naszych chłopaków. Jestem za tym zeby Wasyl został kapitanem. Trojka z Borusii faktycznie gra jakby chciała a nie mogła.
Mam nadzieję że ta wpadka z Estonią to wynik urlopów i tylko 2 spotkań z Formalikiem. Jak na naszego nowego trenera patrze widze że ma potencjał. Zobaczymy
Wasyl właśnie powinien być kapitanem, bo po nim zawsze widać, że się stara. Uwielbiam tą jego ambicje i wolę walki
Na miejscu trenera zagroziłabym Trio z Bundesligi, że jeśli nie zaczną grać, to ich miejsce zajmą młodsi. Po co nam gwiazdy w reprezentacji, jak tylko przeszkadzają?
Nie bądzmy tacy drastyczni. Niech chłopaki poćwicza z nim zobaczymy na jakims zgrupowaniu. Mam nadzieje że wtedy zobaczymy inna drużynę.
Mogę zrozumieć tych nowych (Borysiuk), ze nie są zgrani, ale Lewy z Błaszczem są zgrani. Po prostu żal patrzeć, jak nasi piłkarze nas olewają... Do eliminacji jest czasu bardzo mało, a w miesiąc nie da rady wypracować odpowiedniej formy...

Co do naszych chłopaków. Jestem za tym zeby Wasyl został kapitanem. Trojka z Borusii faktycznie gra jakby chciała a nie mogła.
Mam nadzieję że ta wpadka z Estonią to wynik urlopów i tylko 2 spotkań z Formalikiem. Jak na naszego nowego trenera patrze widze że ma potencjał. Zobaczymy


Zgadzam się z Tobą . Widziałam mecz, ale szczerze mówiąc trochę przysypiałam, bo nie wyspałam się w tym dniu... co jeszcze chciałabym dodać? Niech szanowny PZPN zacznie coś robić w kierunku posunięcia się do przodu polskiej piłki. We wszystko tylko się wtrąca i narzuca swoje zdanie. Tak też było już z naszym nowym trenerem. Mieszał się w jego decyzje. Zobaczymy jak będzie w eliminacjach. Choć w sumie nie powinniśmy się tak denerwować, w końcu to był pierwszy mecz .
Właśnie najgorsze w tym wszystkim jest to, że Fornalik nie może sam podejmować decyzji, tylko musi wszystko konsultować z PZPN... Gdyby Związek się nie wpychał ciągle do wyborów trenera, to nasza piłka by nie upadła i nadal liczylibyśmy sie na świecie. Nawet jeśli Fornalik chciałby postawić na nowych, młodych zawodników (dlaczego nie są powoływani chłopcy, którzy w zeszłym roku grali w kadrze U-17, zapewne mają już ukończone 18 lat, a zajęli 3 miejsce...), to PZPN nie pozwoli mu na takie zmiany. Grzesiu, odejdź już! Prezesem PZPN powinien być Boniek, on przynajmniej potrafi powiedzieć prawdę o piłkarzach, ich zachowaniu i lekceważącym podejściu (tak, lekceważącym, bo kilka dni później Błaszczu wygrał mecz Borussii, Lewy zagrał świetne spotkanie, Piszczek przypomniał sobie, jak się biega, Rybus stał się gwiazdą rosyjskiej (?) ligii, Peszko zaliczył udany debiut...). Niech oni grają w reprezentacji tak, jak w klubach, to możemy stać się jedną z najlepszych drużyn na świecie, bo utalentowanych piłkarzy mamy, ale im się nie zawsze chce. Chociaż może to taki bunt przeciwko Grzesiowi?
No dokładnie. Zobaczymy jak będą grać w eliminacjach. To już będą mecze o stawkę, będą grać o coś, a to był tylko towarzyski. Może coś do tego czasu się zmieni. Wejdą w sezon w swoich klubach i nabiorą formy do tego czasu. Swoją drogą już nie mogę się doczekać wyborów na prezesa PZPN. Wszyscy mają już dość Laty.
Jakoś nie potrafię nawet mieć nadziei na to, że prezes PZPN się zmieni
Wiesz Dudziak, szczerze mówiąc ja też . Ten cwaniak Lato już zapowiadał wcześniej, że będzie brał udział w wyborach, ale ponoć miał wtedy (w lipcu), kiedy się o tym dużo mówiło, bardzo małe poparcie. Poza tym, chyba ciężko nam uwierzyć w to, że może być lepiej, bo od dłuższego czasu jest beznadzieja. Aaa sama już nie wiem. Takie moje wywody .
A tak w ogóle, początek eliminacji już 7.09. - zagramy wtedy z Czarnogórą na wyjeździe i 11.09. z Mołdawią we Wrocławiu .
Nie wiem czy słyszałyście o tym dziewczyny, mi to ktoś kiedyś mówił, o planach dotyczących miejsc rozegrania meczów eliminacyjnych. Mianowicie, chodzi o to, że jeszcze nie wiadomo gdzie będzie rozegrany mecz między Polską a Ukrainą, który odbędzie się w przyszłym roku jakoś w marcu i ktoś wymyślił, żeby był u nas. Problem w tym, że później jesienią, właśnie sprawdziłam dokładnie kiedy, gralibyśmy w takim razie z Ukrainą u nich 11.10. a potem 15.10. gramy przecież z Anglią na Wembley! 2 ostatnie mecze, z takimi drużynami i na pewno bardzo dla nas znaczące na wyjeździe! Co idiota wpadł na taki durny pomysł?! Oczywiście nie jest to ustalone, że tak będzie, ale ktoś coś takiego wymyślił. I dzięki takim ludziom nasza piłka ma się pomyślnie rozwijać? Niestety nasze sukcesy nie zależą tylko od piłkarzy, ale też od rządzących. Co o tym myślicie? O tym wszystkim? A w ogóle, będziecie oglądać eliminacje? Ja jako kibic tak .
Ciężko w to uwierzyć, bo z roku na rok obiecują poprawę, a wszyscy widzą, że zamiast być lepiej jest coraz gorzej. A Lato ma swoje sposoby, żeby wymusić głosy na siebie...

Oczywiście, ze będę oglądała eliminacje Mimo tego, że nasza reprezentacja ostatnio mnie strasznie denerwuje i najchętniej kazałabym im cały dzień biegać dookoła murawy (moze nie wszyscy mnie irytują, ale zdecydowana większość tak) Lewandowski zachowuje się ostatnio tak, jakby był największą gwiazdą światowego football'u, bo go MU chciał! Wcześniej bardzo go lubiłam za to, ze starał się grać jak najlepiej, ale teraz? Teraz to mu się nawet w Borussi biegać nie chce... Błaszczykowski pokazuje od czasu do czasu charakter na boisku (szczególnie końcówka meczu z Czechami na Euro), ale chyba zbyt rzadko przejmuje inicjatywę w reprezentacji... Piszczek to już w ogóle żenada... koleś zamiast dwoić i troić się w obronie to stoi i się gapi z nadzieję, że bramkarz sam sobie poradzi z przeciwnikiem... Rybus również w klubie pokazuje swoją najlepszą grę, a w reprezentacji jakoś nie potrafi przygotowac akcji. Nie wiem, czy to powód ich niezgrania, czy im się nie chce, ale widać, że grają o wiele, wiele słabiej niż w klubach.
Co do stadionów, nie interesuję się polskimi stadionami i meczami tam rozgrywanymi, ale chyba te obiekty są aktualnie zamknięte? Jeśli tak, to w ogóle niezrozumiałe jest dla mnie, dlaczego nie rozegrają na nich jakiś meczów sparingowych? Działacze i związkowcy to dbają tylko o własną kieszeń, a piłka nożna jest dla nich zupełnie nie ważna. Moim zdaniem mecze eliminacyjne, chociaż 2 powinny być rozegrane przed naszą publicznością.
Jutro gramy z Czarnogórą.
No to Polacy zaczynają bój. Jeśli tylko będą walczyć (nawet jak przegrają) to nie powiem na nich złego słowa. Jednak jeśli zobaczę znów spacery po murawie to chyba będzie ostatni mecz w ich wykonaniu, który oglądam
Przepraszam, ze post pod postem, ale...

Polska zremisowała z Czarnogórą 2:2
Oglądałam mecz długimi fragmentami i... powiem tak: Podoba mi się zaangażowanie Mierzejewskiego, Tytonia, Błaszczykowskiego, a przede wszystkim Wasilewskiego. Ten ostatni mógłby dać nieco woli walki Lewandowskiemu, który w niektórych momentach (3 metry od bramki) stwierdza, że piłka sama wpadnie do bramki, więc po co ma się przykładać. Oczywiście to moje zdanie, jednak od Euro zauważyłam, ze Robert ma się za wielką gwiazdę, bo w BvB również się nie do końca przykłada. Natomiast Wasyl nieraz wygląda jakby grał za trzech Ciągle nie rozumiem czemu nie jest kapitanem: wolę walki ma, potrafi na chłopaków krzyknąć, a przede wszystkim mówi prawdę o grze swojej i kolegów. Sam powiedział, że swoim strzałem 'postrącał wiewiórki'. Jednak zirytował mnie (i to bardzo) Obraniak. Najpierw na Euro sobie 'pozował' po przegranym meczu z Czechami, a w meczu z Czarnogórą wyleciał z boiska. Błaszczykowski powiedział, że to była głupota z jego strony i powiedział mu kilka ostrych słów- jeśli to prawda to brawo Kuba, wreszcie postąpił jak kapitan.

Zachowanie kibiców było skandaliczne! Zaczęłam się martwić o Przemka, w którego rzucali petardami i kawałkami krzeseł. Mecz powinien zostać przerwany (jedna petarda trafiła w głowę Przemka). My możemy się cieszyć z remisu, bo to nie jest taki straszny wynik. Jest punkt, gramy dalej.
Niestety nie oglądałam tego meczu. Ale i tak dobrze, że go nie przegrali.
Jestem ciekawa jak przebiegnie spotkanie z Mołdawią. To chyba już na dniach jeżeli się nie mylę.

Zgadzam się z tobą takie zachowanie nie jest godne kibica. W ogóle nie powinni takich wpuszczać na stadiony. A jeżeli już to przynajmniej niech ich porządnie przeszukają.

bunia312 dnia 18:31:14 09-09-12, w całości zmieniany 1 raz
Rozumiem frustrację, złość, ale nie powinni narażać zdrowia i życia grających. Najbardziej żal mi było Przemka, który widac było, że jest przestraszony (kto by nie był, gdyby petarda uderzyła go w głowę? ).

Nie wiem dokładnie kiedy mecz z Mołdawią, może będę oglądała, bo widziałam w niektórych wolę walki, ale to wszystko będzie zależało od tego, czy będę miała czas
Wzane że nasi nie przegrali. 1 punkt to tez dużo. Nie pamietam kiedy nasza drużyna strzeliła w meczu dwa gole.
Tak, a w szczególności cieszy wejście Mierzejewskiego, który cały czas grał ambitnie
Polska wygrała z Mołdawią 2:0
Gole strzelili Błaszczykowski (karny) i Wawrzyniak (dośrodkowanie Błaszczykowskiego).

Gra była słaba, zbyt mało agresji (w sensie, ze nie przechodzili zbyt często do ataku). Myśleli, ze po jednej bramce na stojąco mecz wygrają, na szczęscie kibice, którzy zaczęli buczeć (polscy) obudzili ich i zaczęli coraz częściej wychodzić z atakami.
Może i super nie graja ale w końcu zdobywają bramki, a to już dużo. 2:0 wygrali.
No teraz mają już 4 punkciki. Dobrze, że wygrali może w nie najlepszym stylu ale liczy się rezultat. Wiecie może z kim następny mecz:?:
Następny mecz Polska-Anglia 16.10
Coś obawiam się, że możemy stracić około 5 bramek, ale mam nadzieję, że tak nie będzie.

Oglądając mecz i widząc, ze Lewandowski biegnie w pole karne jedyne czego pragnęłam, to żeby zawodnicy do niego nie podawali. Czegokolwiek się dotknął od razu psuł... A jego głupie uśmieszki po n-tej zepsutej akcji są bardzo wymowne...

Jeszcze wracając do meczu z Mołdawią, powinno być 3:0, ale sedziowie uznali, że przy jednym z podań był spalony, a tak naprawdę go nie było...

Następny mecz Polska-Anglia 16.10
Coś obawiam się, że możemy stracić około 5 bramek, ale mam nadzieję, że tak nie będzie.

Oglądając mecz i widząc, ze Lewandowski biegnie w pole karne jedyne czego pragnęłam, to żeby zawodnicy do niego nie podawali. Czegokolwiek się dotknął od razu psuł... A jego głupie uśmieszki po n-tej zepsutej akcji są bardzo wymowne...

Jeszcze wracając do meczu z Mołdawią, powinno być 3:0, ale sedziowie uznali, że przy jednym z podań był spalony, a tak naprawdę go nie było...


Dzięki za odpowiedź i również mam takie same obawy co do tego meczu z Anglią jak ty.
Nie ma za co

Wolałabym 16 mecz z Ukrainą, a na Anglię przygotowywać się przez zimę (20.03 gramy z Ukrainą). ALe będzie co ma być
Oglądał ktoś wczorajszy mecz z RPA? Mnie śmieszył Piech i Sobiech, ale cieszy mnie, ze Fornalik daje szanse młodym, jak Wszołek, Komorowski Milik...
Jak dla mnie to była porażka, tysiąc okazji bramkowych a zaledwie jeden wymęczony gol, Rosicki nieźle i Tytoń, mówili, że jest w słabej formie, ale co najmniej dwa razy kapitalnie uratował nam tyłek xD także nie skreślałabym go na mecz z Anglią

Anglicy się z nas śmieją, że dla nas już sam awans do MŚ bd wielkim sukcesem, no i niestety mają racje
Tragedią była gra naszych 'napastników'... Tyle razy Wszołek idealnie im podawał (Sobiech/Piech), a ci nie potrafili tego wykorzystać... Lewy bez formy wykorzystałby takie sytuacje, a oni w formie (tak mówił komentator) nie potrafili...

Na plus dla mnie wczoraj był Tytoń, Wszołek, Krychowiak i Perquis (kilka razy dobrze wybił piłkę). Reszta była niewidoczna lub przeszkadzała
Jestem wściekła że Portugalia przegrała w meczu z Rosją i jeszcze te kontuzje już się boję meczu z Irlandią Północną
Irlandia dostała niezłe baty od Niemców Przegrali 1:6, ale bramkę honorową mają
Niemcy to Niemcy, dla mnie główny faworyt do wygrania każdego dużego turnieju
Niemcy są ciągle silni, ale takiego pogromu się nie spodziewałam Za to mecz Włochów z Armenią był bardzo fajny
Polska : Anglia
1:1

Bramkę strzelił Kamil Glik.

Grali bardzo dobrze. Ten mecz był przez nas do wygrania. Zdecydowanie.

bunia312 dnia 19:00:57 17-10-12, w całości zmieniany 1 raz
1 punkt jest, ale szkoda że nie dało sie wycisnąć z Anglików więcej. Byli zdecydowanie nie w formie. Wtedy by wszyscy zapomnieli o tej wpadce ze stadionem. Chociaż przynajmniej wena twórcza jak zwykle nas nie opuścila:




Jestem pod wrażeniem wyniku, myślałam że Polska przegra a tu zaskok brawo a z tym Narodowym.. Kurcze, fajny stadion a ciągle coś nie tak z nim najpierw przedłużające się otwarcie, problemy ze schodami, z murawą, teraz ten dach.. kto tym zarządza że ciągle są problemy?

Inne wyniki z wczoraj:
Chorwacja 2-0 Walia
Macedonia 1-0 Serbia
Belgia 2-0 Szkocja
Czechy 0-0 Bułgaria
Włochy 3-1 Dania
Wyspy Owcze 1:4 Irlandia
Austria 4:0 Kazachstan
Niemcy 4:4 Szwecja
Andora 0:1 Estonia
Rumunia 1:4 Holandia
Węgry 3:1 Turcja
Cypr 1:3 Norwegia
Islandia 0:2 Szwajcaria
Albania 1:0 Słowenia
Rosja 1:0 Azerbejdżan
Izrael 3:0 Luksemburg
Portugalia 1:1 Irlandia Północna
Łotwa 2:0 Liechtenstein
Bośnia i Hercegowina 3:0 Litwa
Słowacja 0:1 Grecja
Ukraina 0:1 Czarnogóra
San Marino 0:2 Mołdawia
Białoruś 2:0 Gruzja
Hiszpania 1:1 Francja
Ludzie, przecież wiadomo było, że we wtorek będzie lało, więc nie zamknąć przy takich prognozach dachu to najłagodniej mówiąc czysta głupota xd jak upał to dach zamykają, jak ulewa to otwierają, to je Polska tu nie ma co tłumaczyć

Mecz niezły, spodziewałam się że Anglicy nas zniszczą doszczętnie, a tu remisik, i to jeszcze mielśmy sporo okazji, mogliśmy to to spokojnie wygrać, no ale i tak It's ok
Nieżle szwecja zagrała z Niemcami

"Jesteśmy głupi!" - tak podsumował wtorkowe spotkanie eliminacji mistrzostw świata ze Szwecją niemiecki "Bild". Niemcy zremisowali u siebie ze Szwecją 4:4, choć do 62. minuty prowadzili 4:0!
Czemu wszyscy byliście tak pewni porażki Polaków? Anglia to nie jest ten sam zespół co jeszcze kilka lat temu. Oni są zbyt pewni siebie i już nieraz ta pewność ich zwiodła. Mnie wynik kompletnie nie zaskakuje, wręcz przeciwnie- spodziewałam się wygranej Polaków. 1 punkt to mało, ale lepsze to niż nic

Jestem pozytywnie nastawiona do gry naszych, ta świeżość jaką dali młodzi: Wszołek, Krychowiak, Grosicki, Glik... Wreszcie pokazali, że nie są chłopcami do bicia Jeśli Fornalik nadal będzie stawiał na młodych, a nie 30-latków (prócz Wasyla ) to będzie wyśmienicie
Bo na pozostałych meczach eliminacyjnych nie pokazali naprawdę nic ciekawego, więc czego można było się po nich spodziewać mecz towarzyski z RPA [choć zabrakło paru istotnych piłkarzy] pozostawiał też wiele do życzenia, bardzo wymęczone zwycięstwo

Poza tym w rankingu FIFA między nami a Anglią jest przepaść, to też coś znaczy
Nigdy się nie patrzy na rankingi, w żadnym sporcie nie można przywiązywać do tego wagi. Wiem, że to odzwierciedlenie umiejętności/wygranych, ale nawet zawodnik/drużyna z sto-któregoś miejsca może pokonać rankingową jedynkę Zresztą, Anglicy nie grają wspaniałej piłki, wygrywają dzięki szczęściu i ogromnemu doświadczeniu.

I to nie pierwszy mecz Polaków z silniejszym rywalem, z którego wychodzimy (w sumie) zwycięsko
Diego Forlan nie przyjedzie do Polski. Nie dostał powołania na mecz Polska - Urugwaj


Hahahha, dobre
No to teraz cała Europa i świat trzepię portki przed kadrą polski
Hiszpania nie chce myśleć o teoretycznych spotkaniach z nami :grin:
Kurcze już za rok Mundial w Brazylii, ale ten czas leci. Dopiero co oglądałam w RPA. Mocno trzymam kciuki za Hiszpanów, drugie wycięstwo z zrzędu to by było coś!! No i Portugalczyków, za nas nie bo pewnie nawet się tam nie dostaniemy no chyba że Bóg-Lewandowski zacznie grać tak jak w Borussii...
Ja trzymam kciuki w pierwszej kolejności za Argentynę, która dawno już nic nie osiągnęła, później Hiszpania, Niemcy i drużyny z Afryki Zawsze kibicuję Ghanie, Kamerunowi i innym afrykańskim drużynom, bo oni zostawiają serce na boisku
Ja tam jednak liczę na biało czerwonych oraz na Holandię.
Pączek, w wypadku naszej reprezentacji w piłce nożnej w cuda nie wierzę
A tak przy okazji, ostatnio patrzyłam na taki sam obrazek, jaki masz w avatarze
To może ja głupia jestem,ze tak w polskie orzełki wciąż wierzę...
Łącze się z Barcą przed jutrzejszym starciem,którego de facto już się boję
Nasze orły (specjalnie z małej litery) awansują jeśli pozostałe drużyny oddadzą im mecze walkowerem Chyba, ze nagle stwierdzą, ze chce im się grać w piłkę nożną...

Nie tylko ty się boisz, bo ja o niczym innym przez cały dzisiejszy dzień nie myślę
Uważam,ze MŚ 2014 powinniśmy sobie odpuścić i skupić się na kolejnych w 2016 r.

Ja mam wolne dziś bo mój szef poleciał do Madrytu na mecz,a uwierzysz kompletnie piłka go nie kręci,ale jak inaczej dobić pracownika,który marzy by się z nim miejscem zamienić...z kolegą go przeklinamy
Najpierw należałoby zmienić trenera na kogoś z 'jajami', żeby nie bał się postawić naszym gwiazdkom.

Twój szef ma dobrze... Sama mam kolegę, który jeździ na praktycznie wszystkie mecze reprezentacji Polski w nożnej i uważa się za wielkiego kibica, a jedyne co potrafi to narzekać Ale taki już nasz los... Kiedyś to sobie odbijemy i pojedziemy na CN
Tylko,że w polskiej lidze ciężko o takiego trenera a ci z zagranicy ponoć za drodzy.

Najlepiej zrobimy sobie wycieczkę kierunek Dortmund-->Londyn-->Barcelona.Zaszalejemy na całego
No fakt, działacze muszą dostać premie A trener z zagranicy zrobiłby porządek.

Tak jest, jak szaleć to szaleć.
Mam nadzieję,ze korupcja w PZPN zakończył się wraz z odejściem Laty,który działa na mnie jak płachta na byka

Kto wie,może uda Nam się spotkać naszych ulubieńców...
Nie wydaje mi się, by Zibi wmieszał się w jakieś korupcje. Świadczy o tym to, jak wypowiada się o piłkarzach czy działaczach
tyle, że Boniek ma cały ten bajzer, który nazbierał się przez lata..ma beznadziejną robotę, nawet za wysoką pensje nie chciałabym tego robić
bo jak będzie podejmował decyzje niepopularne i niewygodne dla tych tłustych świń siedzących w tym biznesie, może łatwo się im narazić, a ci go zniszczą w mediach, tak jak zawsze się dzieje gdy ktoś chce coś naprawdę zmienić, a nie tylko pod publiczkę...

kto oglądał wywiad z Pele w tvp1, który promuje mundial? w sumie pytania dotyczyły głównie jego kariery, fajny pozytywny człowiek, ale to wiedziałam już dużo wcześniej
ja już się tego mundialu nie mogę doczekać, bez względu czy z nami czy bez. Strasznie jestem ciekawa jak w Brazylii będzie, przecież dla nich piłka to jak druga religia
Mnie interesuje skład Brazylii, a w szczególności czy Ronaldinho zagra
I Kaka??? Ja bym chciała Kakę bo tak jakoś, mimo że nie jest w optymalnej formie bardzo go lubię i widzę u niego wielkie chęci. Uważam że zasługuje na Mundial!
Kaka bardzo mało gra, ale w reprezentacji być powinien.
Moim skromnym zdaniem Kaka nie jest zbytnio doceniany w Realu,a jest świetnym piłkarzem.
Też uważam, że powinien częściej grać w klubie. W końcu to z jego inicjatywy padła pierwsza bramka dla Realu w pólfinale... zagrał bardzo dobrze jak na rezerwowego z długimi przerwami....
I jeszcze trzeba wziąć pod uwagę, że w 2007 zdobył ZP, więc umiejętności ma
To było bardzo dawno temu....
Mam nadzieję że otrzyma powołanie na Mundial. Lubię patrzeć jak gra na boisku.
A kiedy będą kolejne mecze eliminacyjne???
7 czerwca są kolejne mecze
Holandia jak na razie nie przegrała żadnego meczu, tak samo Niemcy. A zaskoczeniem dla mnie jest Izrael.
Holandia <3....i judasz Persie facet mnie prześladuję.
Niestety, RvP gra w Holandii
Ja to mam "szczęście"
Nie zapominaj o Robbenie
Ooo tym "geniuszu"nie potrafię zapomnieć
Wracając do samego Mundialu- to będzie na pewno kolorowe wydarzenie Nie mogę się doczekać rozpoczęcia, bo wiadomo, że Brazylijczycy robią wszystko z rozmachem i zawsze nawiązują do karnawału
Dziękuję za odp Dudziak. Już się nie mogę doczekac kolejnych meczy? Ciekawe jak Hiszpanom pójdzie????
No i naszym... moze stanie się jakiś cud i uda nam się dostać na Mundial. Jednak nauczona doświadczeniem nie robię sobie wielkich nadziei.
Forma Hiszpanów jest wielką niewiadomą. Jednak myślę, że ME i MS znajdą się na Mundialu, a pozostałe mecze tylko potwierdzą ich wielkość
A co do naszych, jeśli Anglia zacznie tracić punkty po drodze, a my wszystko wygramy to szanse na baraże są
Nie wiem gdzie dodać takiego niusa,ale skoro Polska kadra stara się o udział w MŚ w Brazylii...

Oficjalnie:Ludovic Obraniak zrezygnował z gry w kadrze,dopóki trenerem będzie Waldemar Fornalik.
A podał argumenty?
Obraniak ma dość kadry. "Źle się tam czułem, mam też pretensje do Fornalika"
Ludovic Obraniak zrezygnował z gry w reprezentacji Polski. - Poczułem, że tak będzie dla wszystkich najlepiej - powiedział pomocnik Bordeaux na łamach "Przeglądu Sportowego".

- Fala krytyki, która - często w ostrych słowach i często z ust osób wysoko postawionych w hierarchii polskiego futbolu - spadła na mnie ostatnio, była dla mnie zupełnie niezrozumiała. Źle się z tym czułem i źle czułem się z tym, że przyjazd na zgrupowanie kadry w tych warunkach, w jakich musiałem funkcjonować, przestał być przyjemnością - wyjaśnił Obraniak.

29-letni zawodnik nie ukrywa, że na decyzję, którą podjął wpływ miała także osoba Waldemara Fornalika. - Do trenera mam pretensje o to, że kwestii, które miały pozostać między nami, bo zostały powiedziane w cztery oczy, nie zachował dla siebie - stwierdził.

Obraniak zaznaczył, że w przyszłości nie wyklucza powrotu do kadry, ale pod warunkiem, że będzie oceniany tylko przez pryzmat umiejętności. Jego zdaniem taka szansa pojawiłaby się, gdyby selekcjonerem został ktoś zza granicy. - Taki trener na pewno lepiej zrozumie moje odczucia - zakończył 32-krotny reprezentant Polski.

"Przegląd Sportowy"/mr
Z jednej strony Ludo ma rację, bo Fornalik powinien załatwiać swoje sprawy tylko z osobą, której to dotyczy, ale z drugiej strony mam wrażenie, że rbi z siebie taka pokrzywdzoną primadonnę. A trener zza granicy jest nam koniecznie potrzebny.
Teraz zdania są podzielone,a mnie zastanawia jak jego abstynencja wpłynie na kadrę i jej grę.Może fanką Ludo nie jestem,ale wiem,ze w klubie-i obecnym i wcześniejszym-dość dobrze sobie radził.
U nas potrzeba wyłącznie młodych chłopaków i charyzmatycznego trenera, który wymusi na nich swego rodzaju posłuszeństwo i zaczną grać tak, jak powinni. Myślę, że brak Ludo nie wpłynie na ich grę.
A wiesz,że po klęsce naszej kadry z Ukrainą chciano aby nowym selekcjonerem biało-czerwonych został obecny trener frajernu.
Nie lubię Bayernu i do Juppa również nie czuję jakiejś sympatii, ale widać, że poradził sobie z gwiazdkami i jest cały czas zaangażowany w mecz. To byłoby dobre rozwiązanie.
Szczerze? W 100% popieram decyzje Ludo. Było mi go żal jak tak na niego najeżdżają, może nie jest taki skuteczny jak Lewy, no i nie jest Polakiem, a niektórzy tego nie mogą znieść (np. Tomaszewski) Z tego co słyszałam , on nie umie po Polsku, i nie ma w kadrze przyjaciół, prędziej wrogów, to po co się męczyć? A Boniek i reszta maja swoją " czysto polską" kadrę narodową, oby im to bokiem wyszło -,-.
Ja jestem za tym, żeby w Polsce grali Polacy. Nie róbmy z siebie Niemców, u których prawdziwych Niemców na palcach jednej ręki można wyliczyć. A jeśli już chce ktoś zza granicy reprezentować Polskę to niech się przynajmniej języka nauczy.
Owszem, ale jak sie nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Dlatego jak nie ma 11 Polaków, którzy umieja kopać piłkę, to musimy brać zagranicznych. Albo odmówic im po prostu, a nie że niby pazwala się im grać, ale jeździ się po nich jak po burej suce. Chociaż Ludo mógł się nauczyć polskiego, przynajmniej. (powiedział ta co się uczy języka od 7 lat i guzik umie xD )
Utarło się u nas, że nie mamy dobrych piłkarzy, a to nieprawda. Weźmy na przykład MŚ czy ME do lat 15/17/21. W zeszłym roku chyba w ME u-17 zajęliśmy 3 miejsce, nieznacznie przegrywając z Niemcami. Tylko po prostu trener nie wybiera tych młodych, którzy nie są znani, tylko patrzy na takiego Murawskiego czy Wawrzyniaka i wierzy w ich talent...
Być może, nie interesuję się polską ligą więc, nie wiem jaki tam mamy stan "MŁODYCH", ale tak czy inaczej potrzebny jest zagraniczny trener, albo zupełne rozwiązanie reprezentacji. Byle nie ten blamanż jaki teraz panuje w zbieraninie szumnie nazwanej "reprezentacją narodową"
Wiele osób narzeka na Leo Benchakeera, a dzięki niemu byliśmy w okolicach 20 miejsca w rankingu FiFA i liczyliśmy się w wielu meczach. Potrzebny nam jest podobny trener, który nie będzie się zastanawiał co zrobić, żeby PZPN go kochało.
Ja czasami nie rozumiem decyzji czy to trenera czy PZPN Salomon dostał powołanie do kadry bo zakupił go Milan.Zagrał z orzełkiem na piersi,a w nowym klubie nie dostał szansy.Teraz w Udinese błyszczy Zieliński,ale trener nawet nie pomyśli aby go obejrzeć.Ja nie uważam,że zbawił by kadrę,ale wypróbować go by można,zwłaszcza,że dzięki swojej grze,jego klub zagra w eliminacjach LE.

Co do Ludo to prawda taka,że zrobiono z niego kozła ofiarnego i w dużej mierze tylko On był krytykowany,a tak nie powinno być.On mnie mniej irytuję niż Polański,który moim zdaniem nie zasłużył na grę w orzełkiem na piersi.

Mamy dużo zdolnej młodzieży,ale u nas jest jakieś głupie przeświadczenie,ze zanim zagra taki piłkarz w kadrze to musi się sprawdzić za granicą,a tam czasami nawet największy talent się gubi bo nasze szkolenie,a szkolenie w innym kraju dzieli przepaść.U nas także boją się wrzucać młodzieży do kadry.

Pączek dnia 10:49:14 19-05-13, w całości zmieniany 1 raz
Ja z obcokrajowców lubię jedynie Damiena Nigdy nie widziałam, żeby grał od niechcenia, zawsze walczył i pomagał drużynie.

A co do Zielińskiego to masz rację. Chyba Klopp o nim raz wspominał? W zeszłym roku zachwycali się jakimś polskim 17-latkiem na ME, ale już nie pamiętam jego nazwiska. Pamiętam, że mówiono, że może iść w ślady najlepszych, a w kadrze ani raz nawet na ławce nie usiadł...
Tak Jurgen o nim wspominał,po meczu Polska-Niemcy(my wygraliśmy)do lat 17,więc fajnie jakby i BVB się o niego upomniało,ale na razie jest w Udinese.
Byłoby bardzo fajnie, gdyby Zieliński przeszedł do BvB Tam z pewnością wiele by się nauczył
No, i znowu było "polskie trio" po odejściu Lewego, trzeba zwrócic uwagę Klop'a na niego .. ;D
Nadal mielibyśmy 'polską Borussię'
Zieliński wydaje się być fajnym chłopakiem więc z Kubą i Łukaszem szybko mógłby się dogadać.
Lista powołanych zawodników z lig zagranicznych na mecze z Liechtensteinem i Mołdawią:
bramkarze
Artur Boruc (Southampton FC)
Tomasz Kuszczak (Brighton&Hove Albion)
Wojciech Szczęsny (Arsenal Londyn)

obrońcy
Sebastian Boenisch (Bayer 04 Leverkusen)
Piotr Celeban (FC Vaslui)
Kamil Glik (Torino Calcio)
Marcin Komorowski (Terek Grozny)
Bartosz Salamon (AC Milan)
Marcin Wasilewski (Anderlecht Bruksela)

pomocnicy
Jakub Błaszczykowski (Borussia Dortmund)
Ariel Borysiuk (1. FC Kaiserslautern)
Kamil Grosicki (Sivasspor Kulübü)
Grzegorz Krychowiak (Stade Reims)
Adam Matuszczyk (1. FC Köln)
Adrian Mierzejewski (Trabzonspor Kulübü)
Eugen Polanski (TSG 1899 Hoffenheim)
Maciej Rybus (Terek Grozny)
Piotr Zieliński (Udinese Calcio)-a jednak go powołali

napastnicy
Robert Lewandowski (Borussia Dortmund)
Artur Sobiech (Hannover 96)

28 maja selekcjoner Fornalik poda nominacje zawodników z klubów Ekstraklasy.
Oby było najmniej tych z Legii
Miałam pisać, że Zieliński został powołany Nie lubisz piłkarzy z Legii?
Nienawidzę Legii,a jak widzę Koseckiego to na wymioty mnie bierze.Wymuszać faule i świecić gołym tyłkiem to to potrafi

L
bramkarze
Artur Boruc (Southampton FC)
Tomasz Kuszczak (Brighton&Hove Albion)
Wojciech Szczęsny (Arsenal Londyn)



Tylko m tu kogoś brakuje ? ;<

L
bramkarze
Artur Boruc (Southampton FC)
Tomasz Kuszczak (Brighton&Hove Albion)
Wojciech Szczęsny (Arsenal Londyn)



Tylko m tu kogoś brakuje ? ;<
Ja za Kuszczaka dałabym Przemka...

Justyna, mnie Ekstraklasa w ogóle nie interesuje, więc nawet nie wiem kto w jakim klubie gra
Niestety z powodu,że Przemek siedzi na ławce,a teraz po zmianie trenera klubowego jest na wylocie w PSV to nie dostał powołania.

Nataliaja kibicuję tylko Lechowi Poznań
Taka to już jest sprawiedliwość w reprezentacji Polski- Przemek nie zawalił nam żadnego meczu, a nie dostaje powołania, za to Kuszczak, który tylko jeździ na wycieczki jest co i rusz powoływany

Justyna, mieszkasz gdzieś w pobliżu Poznania czy tak po prostu kibicujesz temu klubowi?
Niestety,ale tylko piłkarza grający w klubie ma szanse na powołanie.Przemek powinien szybko zmienić klub aby wskoczyć do kadry.

Ja mieszkam pod Krakowem w Małopolsce,a Lechowi kibicuję bo raz jako dzieciak pojechałam na ich mecz i tak mi zostało uwielbienie do Kolejorza.
Ja nigdy nie byłam na meczu piłkarskim, a kluby w Ekstraklasie to kompletne nieporozumienie i nie rozumiem co się stało właśnie z Lechem, bo grali bardzo dobrze, a nagle bam i grają tragicznie...

A co do MŚ, oglądałam właśnie zdjęcia stadionów i są świetne, ale najpiękniejszy jest Estadio Verdao
Jak byłam na meczu Legii to była bójka i dostałam wyrwaną deską w plecy tak,że miałam całe sine,ale to było kilka lat temu.
Lech miał spadek,ale np,w tym sezonie ze wszystkich klubów stracił na wyjeździe najmniej bramek,tylko 19,a to świetny wynik.Oprawy meczów mają najlepsze w Polsce.
Z racji, że w 2015 będziemy organizatorem finału LE fajnie byłoby gdyby polski zespół tam zagrał (choć to bardzo wątpliwe) i może w ciągu 2 lat Lech wróci na dawny poziom
Oj tak niech Lech znów zagra w LE.Sezon transferowy w Poznaniu będzię gorący i już się zaczął

Fornalik powołał piłkarzy z Ekstraklasy na mecz z Mołdawią i Liechtensteinem:
Nominacje otrzymali Artur Jędrzejczyk, Jakub Kosecki, Daniel Łukasik i Jakub Wawrzyniak (wszyscy Legia Warszawa) oraz Marcin Kowalczyk (Śląsk Wrocław).
Z tą Legią po przesadził
Bez Wawrzyniaka by się nie obyło
Mnie Kosecki wkurza i irytuję,znów gołą d**ą będzie świecić i nic więcej.

Mnie Kosecki wkurza i irytuję,znów gołą d**ą będzie świecić i nic więcej.
Przynajmniej coś pokaże
I to z jakiej strony.
no i co Brazylia bez nas????
szkoda, ale uważam, że mamy za słabą drużynę jak na MŚ, może za 4 lata będzie lepiej

z Mołdawią się męczyliśmy, a na MŚ byśmy grali z Hiszpanią, Brazylią i innymi nastawionymi na zwycięstwo drużynami...póki co my jesteśmy na to za słabi
Wczorajszy mecz tylko pokazał, w którym miejscu obecnie jesteśmy. Gdyby nie Kuba to mecz byśmy przegrali, gdyby nie Salamon to Mołdawianie by nas ośmieszyli. Tragicznie zagrali, a ich przyjęcie piłki czy dośrodkowania budziły jedynie śmiech. Z taką grą nawet na eliminacje się wybierać nie powinni. Dobrze, że nas w Brazylii nie będzie, unikniemy jeszcze większego wstydu. Tak naprawdę to w reprezentacji na wynikach zależy może 3 piłkarzom.
Popieram, bardzo dobrze, że nie pojadą, tylko byśmy się wstydu nie najedli z taką grą
Nie rozumiem czemu Fornalik nie wystawia Grosickiego, który gra bardzo dobrze. Również nieporozumieniem dla mnie jest obecność Polanskiego w kadrze.
Prawda taka,że skoro nie potrafimy wygrać z taki rywalem jak Mołdawia to nie zasługujemy na turniej w Brazylii gdzie grają kluby z górnej półki.
Mimo dużej sympatii do Waldka to nie nadaję się na trenera reprezentacji,bo co innego jest prowadzić klub,a co innego kadrę narodową...
Na dzień dzisiejszy nie widzę jakiejkolwiek przyszłości dla polskiej piłki nożnej. Co z tego, że chłopcy w wieku 15 lat pokonują reprezentacje Niemiec czy Ukrainy skoro i tak nie mają szans na grę w kadrze. Szkolenie u nas jest na tragicznym poziomie i wkrótce nadejdzie czas, że Liechtenstein będzie dla nas wyzwaniem.
Macie rację, lepiej że nas nie będzie na Mundialu. Unikniemy wstydu na skalę światową. W ubiegłym roku cała Europa miała z nas ubaw po tym jak zajęliśmy ostatnie miejsce w grupie, jak graliśmy i jak dach w upał zamykali a potem na dokładkę po Euro musieliśmy się dobić i otworzyć dach podczas ulewy!
I tak nie mielibyśmy szans na Mundialu.
Życzę Hiszpanom lub Portugalczykom wygranych Mistrzostw!
Ostatnie miejsce w najsłabszej grupie, trzeba podkreślić -.- niedługo to San Marino bedzie dla nas wyzwaniem

Przyłączam się, życzę Hiszpanom i Portugalczykom zawsze jak najlepiej, no i troszkę Niemcom, ze względu na Mesuta
No tak, w najsłabszej grupie... ale wstyd! Jakim cudem mamy to 65 miejsce skoro nie możemy dać rady reprezentacjom spoza 100????!!!
Sama się dziwię ;] te mecze powinni na Comedy Central puszczać, ja podziwiam kibicow, którym nie szkoda kasy na wejściówke
Myślę, że amatorzy daliby kibicom więcej radości niż nasi zawodowcy.
Połowa gości z kadry nie zasługuję na grę z orzełkiem na piersi...i znów wyjdzie,że jestem mało obiektywna,ale brakowała Piszcza i jego gry z Kubą.
Dla mnie Kuba był tam jedynym, któremu zależało. Już San Marino jest bardziej zaangażowane niż nasze gwiazdki
No Polska juz prawie odpadła, więc teraz mogę się skupić na Niemcach Przynajmniej oni mnie nie zawodzą.
Ja oczywiście ciągle śledzę poczynania Argentyny, która również nie zawodzi

Co do naszych 'orłów', Boniek fajnie się wypowiedział: otóż powiedział, że nie będzie wydawał milionów na trenera z zagranicy, bo żaden mag w tym nie pomoże
Co prawda to prawda ale Fornalik tym bardziej nic nie zdziała, w ogóle nie ma pomysłu na drużyne, na grę, nie wiem czy to nasi pikarze takie d**y czy to trener, może i jedno i drugie
Nasi nawet piłki poprawnie przyjąć nie potrafią, a to jest podstawa. Wymyślają sobie też zagrania a'la Hiszpanie, ale najpierw trzeba więcej potrenować takie podania, a nie w meczu sobie coś wymyślać. U nas potrzeba dobrych szkoleniowców albo do klubów (a przynajmniej do jednego klubu) albo należy stworzyć dobrą szkółkę dla dzieciaków. Na razie to możemy się pochwalić 10 minutami poprawnej gry
Trzeba też nad wytrzymałością popracować żeby się nie zasapali, bo po 1 połowie często brak im już sił. Co ja piszę??? już w pierwszej siadają...
Ciekawa jestem jak wypadną Hiszpanie. Gdyby znów wygrali to byłoby coś niesamowitego!
Na chwilę obecną, po obejrzeniu meczy Brazylii-gospodarza z Anglią i Francją nie daje im (Brazylijczykom) szans na Mistrzostwo. A Neymar nic nie pokazał, bardziej go kreują na gwiazdę niż on nią jest.
Nie oglądałam meczy Brazylii. Grał może Ronaldinho?
Wygrana Hiszpanii to byłoby kolejne historyczne wydarzenie
nie , nie grał
mecz był w porządku, choć Francja nie jest aż taka mocna by rzeczywiście Brazylia mogła udowodnic, że jest czego się bać przed MŚ, ale mimo wszytsko oni będą walczyc o Puchar, więc według mnie należą raczej do mocnych kandydatów

a Hiszpania mimo wszystko jest w stanie powtórzyć sukces sprzed 3 lat, lubię jak tworzy się historia a klub , który od 5 lat nie ma sobie równych na Starym Kontynencie i na świecie to było by coś powórzyć kolejny sukces, cieżko byłoby ich później przebić
Przed własną publicznością Brazylia z pewnością zagra najlepiej jak tylko da radę.
Hiszpania i tak już zrobiła wiele i ciężko będzie pobić ich osiągnięcia
Ja życzę Hiszpanii jak najlepiej,dla mnie są najlepsi xD choć ofc wspieram też Portugalie
Hiszpania ma po prostu wszystko, co w futbolu jest potrzebne. Nikt im nie zarzuci, że mieli farta
Nie ma opcji, nie można fartem obronić Mistrzostwa może i grają nudną piłke [klepią, czego nie lubię] ale za to bardzo skuteczną
Oj,wzywam posiłki,czyżbym tylko ja Hiszpanii nie kibicowała
Nie lubisz ich? a komu kibcujesz?
No właśnie jako kadrze im nie kibicuję.

3mam kciuki za naszych(wiem naiwna i głupia jestem)Portugalię,Holandię(mimo judasza). Swego czasu też oglądałam potyczki Urugwaju i Meksyku.
No ja za Portugalię też jak najbardziej, za Niemcy trochę xD
A ja właśnie lubię te krótkie podania przy polu karnym przeciwnika, bo wtedy widać, że Hiszpanie są o lata świetlne technicznie przed innymi Oczywiście podania między obrońcami czy to do bramkarza mnie denerwuję (na ME młodzików Rosja podawała ostatnio przed 3 minuty na linii bramkarz-obrońca i zostali wygwizdani).

Ja Holandii kibicowałam dawniej, ze względu na RvP, ale zdradził Arsenal i teraz kibicuję jedynie Snejderowi A zaciekle kibicuję Argentynie, Hiszpanii, Włochom (ze względu na cudownego Pirlo) i Niemcom oczywiście
Ja nadal uważam Robina za świetnego piłarz, jest potrzeby MU, tylko sympatie już niespecjalnie wzbudza

Każdy woli co innego, ja wolę błyskawiczne kontry, jak jest za dużo podań to sie niecierpliwie
Zgadzam się z wami dziewczyny choć i Hiszpania czasem ma doła, pamiętacie jak się męczyli z Chorwacją na Euro??? albo jak przegrali ze Szwajcarią na Mundialu 2010???
Oby ich forma na Mundialu się utrzymywała. Są faworytem ale piłka nożna już nie raz okazała się nieprzewidywalna, o zwycięstwie decydują szczegóły. Jedno zawachnięcie, mały błąd i koniec! Życzę Hiszpanom wygranej, a jeśli im się nie powiedzie to tylko Portugalia ma wygrać! Cris wreszcie przytarł by porządnie nosa Lionelowi i udowodnił ze jest mocny nie tylko w klubie! To by dopiero był historyczny moment!
Nie tyle Messiemu co mediom co go wiecznie porównują

Ja jestem wierna Hiszpanii, Portugalii i Niemcom i nie wyobrażam sobie, że może wygrać ktoś inny kocham La Roje ale oni już święcili wiele razy triumfy więc jeśli wygra ktoś z pozostałej dwójki się nie obrażę

Co do Portugalii to są tam perełki ale nie wiem czy są w stanie wygrać, porównajmy sobie, jedenastka Hiszpanii to są sami wybitni zawodnicy, Real i Barca, oni nawet ławkę mają wybitną, więc ciężko temu dorównać. Niemcy jak na Euro świetnie zaczeli, maszyna doskonała, typowana na zwycięzce i tu nagle bum, coś się popsuło



Ja Holandii kibicowałam , ze względu na RvP, ale zdradził Arsenal i teraz kibicuję jedynie Snejderowi


Mimo,że w Holandii gra judasz i Robben to Sneijder mi wszystko rekompensuję A i jeszcze dobrze życzę Argentynie.

Nie tyle Messiemu co mediom co go wiecznie porównują

Ja jestem wierna Hiszpanii, Portugalii i Niemcom i nie wyobrażam sobie, że może wygrać ktoś inny kocham La Roje ale oni już święcili wiele razy triumfy więc jeśli wygra ktoś z pozostałej dwójki się nie obrażę

Co do Portugalii to są tam perełki ale nie wiem czy są w stanie wygrać, porównajmy sobie, jedenastka Hiszpanii to są sami wybitni zawodnicy, Real i Barca, oni nawet ławkę mają wybitną, więc ciężko temu dorównać. Niemcy jak na Euro świetnie zaczęli, maszyna doskonała, typowana na zwycięzce i tu nagle bum, coś się popsuło


Co do Niemców to ktoś to ładnie ujął:
"że to była układanka, a więc gra wyuczona według schematu która się rozpadła po porudzeniu jednego z elementów". ( Po odpadnięciu z Włochami).
Chodzi o to, że oni grali nie instynktownie jak choćby Hiszpanie to robią, tylko według wzoru no i maszyna siadła.
Ja bym chciała Hiszpanów jako zwycięzców, wygrali po kolei 2 euro, a jakby teraz 2 mundiale po kolei to dopiero byłoby coś. Nie wiem czy kiedykolwiek jakaś drużyna by im to odebrała.
Wygrać i obronić ME i MŚ, coś niesamowitego -.- no ale to jest La Roja w końcu, wszystko możliwe



Ja Holandii kibicowałam , ze względu na RvP, ale zdradził Arsenal i teraz kibicuję jedynie Snejderowi


Mimo,że w Holandii gra judasz i Robben to Sneijder mi wszystko rekompensuję A i jeszcze dobrze życzę Argentynie.
Na tych dwóch osobników trzeba po prostu przymknąć oko A czy przypadkiem w Holandii nie grał gościu, któremu w trakcie meczu wybito zęby, a i tak mecz dokończył?
Dokładnie za rok rozpoczną się MŚ w Brazylii
A nie wiecie czy została już wybrana piosenka na Mundial? Bo ja znalazłam takie coś: http://www.youtube.com/watch?v=1InRss7jR7c
Nie mam pojęcia,ale wcześniej nie powinien być konkurs ogłoszony?
Sama już nie wiem, bo na yt jest kilka piosenek, z których jedynie ta wydaje się być trafna. Inne to głównie techno, a to mi do Brazylii nie pasuje
Kibicuje Niemcom i Hiszpanii chce finał Hiszpania -Niemcy
O nie! Tylko nie Niemcy!!! Ja chcę Hiszpania - Portugalia, ewentualnie Argentyna - Portugalia, ale w tym przypadku nie wiem czy przeżyję mecz, zwłaszcza gdyby Argentyna Messiego pokonała Portugalię Cristiano. Tu emocje by mnie pożarły... ale ja lubię taką adrenalinę.
Ja tam uwielbiam Niemców <3 Znowu byłby finał "niemiecki" I oczywiście przez nich wygrany

O nie! Tylko nie Niemcy!!! Ja chcę Hiszpania - Portugalia, ewentualnie Argentyna - Portugalia, ale w tym przypadku nie wiem czy przeżyję mecz, zwłaszcza gdyby Argentyna Messiego pokonała Portugalię Cristiano. Tu emocje by mnie pożarły... ale ja lubię taką adrenalinę.
Choć kibicuję Argentynie to w finale ich nie widzę Remisy z takim Ekwadorem to nie jest zbyt dobre świadectwo, zwłaszcza, ze Niemcy, Holandia, Włochy, Brazylia to przeciwnicy z wyższej półki Natomiast Portugalia do końca nie będzie pewna czy zagra nawet w barażach.
Portugalia czy Argentyna w finale?Mało prawdopodobne, w przypadku tych pierwszych niestety xD

Chcę Hiszpanie w finale jak najbardziej, Niemcy też mogą być, może nie są moją ulubioną drużyną,ale będę się cieszyła ze względu na paru zawodników jak Ozil czy Reus
Portugalia z tego co się orientuję jest już na 1 miejscu, poza tym zawsze tak się o nią martwią że nie wyjdzie, a tymczasem Euro pokazało że po barażach bardzo daleko zaszła, głównie dzięki crackowi.
A remis Argentyny z Ekwadorem podobno był wypadkiem przy pracy, zdarza się że i najlepsi przegrywają bądź remisują, nie zawsze mogą wygrywać. Przypomnij sobie Hiszpanię ze Szwajcarią... jaka różnica ich dzieliła a mimo to Szwajcarii udało się ich pokonać. Piłka nożna jest nieprzewidywalna, ja bym zwłaszcza Portugalii nie przekreślała.
Jest nieprzewidywalna i ja życzę Portugalii absolutnie wszystkiego najlepszego, nawet bardziej on Hiszpanii bo ta już świętowała wiele razy, tyle że musieliby mieć duuuuużo szczęścia żeby dojść do finału, Cristiano nie wystarczy
Portugalia jest na pierwszym miejscu, ale Rosja ma jeden zaległy mecz (traci 2 pkt, a gra z Irlandią), a Izrael ma 2 zaległe mecze i grają z Azerbejdżanem i Rosją. Oczywiście nie przekreślam Portugalii, ale jeśli tamte drużyny wygrają swoje mecze to Portugalia spadnie na 3 miejsce. Izrael na razie mnie zaskakuje tym, jak dobrze się trzyma
A Argentyna niby gra bardzo dobrze, bo ciągle jest na 1 miejscu i w meczach dominuje, ale póki co to mnie nie przekonują na tyle bym mogła powiedzieć, że będą w finale. Chociaż w ostatnich meczach Leo albo wchodził z ławki albo nie grał, więc to też różnica...
Z jednej strony życzę Hiszpanom drugiej z kolei wygranej, ale znowu Cris też by mógł wygrać. Chłopak będzie miał 29 lat, to jedna z jego ostatnich szans na wygraną. Wiele dałaby jego karierze sportowca.
Cóż, gdyby urodził się Hiszpanem byłoby mu zdecydowanie łatwiej, i sukcesy reprezentacyjne miałby takie jak na to zasługuje no ale reprezentacji się nie wybiera, cała pozostała 10 Portugalczyków niestety na poziomie Ronaldo i Messiego nie jest, dobra jest Pepe itd no ale do La Roja im daleko
Zarówno Cristiano, jak i Leo brakuje tego tytułu do kolekcji
A ja mimo,że w odosobnieniu nie chciała bym aby znów Hiszpania wygrała.Wiem,że są mocną ekipą,ale niech teraz inni coś wygrają
Mam pytanie do osób,które kibicują Niemcom,kto jest rezerwowym bramkarzem?Pierwszy jest Neuer,ale ja znam jeszcze tylko Romka z BVB,ale ten z powodu konfliktu z trenerem nie ma szans na grę i ciekawi mnie kto w razie np.kontuzji Neuera broni?

Mam pytanie do osób,które kibicują Niemcom,kto jest rezerwowym bramkarzem?Pierwszy jest Neuer,ale ja znam jeszcze tylko Romka z BVB,ale ten z powodu konfliktu z trenerem nie ma szans na grę i ciekawi mnie kto w razie np.kontuzji Neuera broni?
Na Euro rezerwowym był Tim Wiese (obecnie Hoffenheim) i Ron-Robert Zieler (Hannover 96).

Mam pytanie do osób,które kibicują Niemcom,kto jest rezerwowym bramkarzem?Pierwszy jest Neuer,ale ja znam jeszcze tylko Romka z BVB,ale ten z powodu konfliktu z trenerem nie ma szans na grę i ciekawi mnie kto w razie np.kontuzji Neuera broni?
Na Euro rezerwowym był Tim Wiese (obecnie Hoffenheim) i Ron-Robert Zieler (Hannover 96).

Dzięki za informację

Mam pytanie do osób,które kibicują Niemcom,kto jest rezerwowym bramkarzem?Pierwszy jest Neuer,ale ja znam jeszcze tylko Romka z BVB,ale ten z powodu konfliktu z trenerem nie ma szans na grę i ciekawi mnie kto w razie np.kontuzji Neuera broni?
Na Euro rezerwowym był Tim Wiese (obecnie Hoffenheim) i Ron-Robert Zieler (Hannover 96).

Dzięki za informację
Proszę bardzo A o co poszło Romanowi i Joachimowi?
Do końca nie wiem.Wiem tylko,że Romek w złości za brak powołania zasugerował,że gdyby był młodym i ładnych chłopaczkiem to w kadrze by grał.I znów się głośno zrobiło wokół trenera i jego orientacji seksualnej.

Poszukam gdzie o tym czytałam i tu wkleję.

Do końca nie wiem.Wiem tylko,że Romek w złości za brak powołania zasugerował,że gdyby był młodym i ładnych chłopaczkiem to w kadrze by grał.I znów się głośno zrobiło wokół trenera i jego orientacji seksualnej.

Poszukam gdzie o tym czytałam i tu wkleję.

No to nieładnie się Roman wypowiedział... Takie teksty powinien zachować dla siebie.
Ale wiesz ja tam Niemcom nie kibicuję więc się nie znam,ale na pytanie czemu Romek nie jest powoływany Loew mówi,że jest za stary,ale swego czasu w kadrze grali Lehmann i Kahn a też wiekowo byli posunięci i nikt się tego nie czepiał.

Ale wiesz ja tam Niemcom nie kibicuję więc się nie znam,ale na pytanie czemu Romek nie jest powoływany Loew mówi,że jest za stary,ale swego czasu w kadrze grali Lehmann i Kahn a też wiekowo byli posunięci i nikt się tego nie czepiał.
Wiek wiekiem, ale Roman broni świetnie. Jednak zauważyłam, że Loew ma swoich pupili
Osobiście uważam, że nie powinno tak być że jak się trenerowi jakiś zawodnik nie podoba to nie powołuje. Jak jest dobry to powinien grać! mimo waśni.
No tak powinno być,ale nie jest niestety
U nas przecież też jest tak, że powołuje się jedynie pupili Tak chyba jest wszędzie.
Romek jest świetnym bramkarzem, w finale LM cuda wyczyniał, no ale każdy ma swoich pupilków xD szczególnie to widzę też na przykladzie del Bosque i Ikera
Jeśli już nie chce w go w meczach o stawkę niech bierze Romka na mecze towarzyskie bo facet naprawdę zasługuję aby bronić bramki w kadrze.
Ba, Diego Lopez też zasługuje i co z tego, nawet powołania nie dostaje xD
U nas też wielu piłkarzy zasługuje na grę, ale Fornalik wie lepiej
Wiem,że to nie na temat,ale niektórzy za kadry powinni się uczyć jak grać z orzełkiem na piersi od tych dziewczyn.Grały z niesamowitym zaangażowaniem i to się opłaciło i kadra żeńska do lat 17-tu wygrała turniej w Szwajcarii i są Mistrzyniami Europy,bravo!!!
Widziałam, szkoda że to nie mężczyźni xD przydałyby się jakieś talenty w kadrze

Chociaż baby latające za piłką, trochę to dla mnie zabawny widok, nic nie poradzę podobnie jak babki okładające się w MMA, to są dla mnie typowo męskie sporty, ale to tylko takie moje subiektywne odczucia, chociaż podziwiam że im się chce, pewnie dużej kasy i popularności to z tego nie mają, eeh może to jest klucz do sukcesu? Liczy się pasja a nie miliony na koncie
Wstyd,panowie wstyd 75 miejsce,ostatni raz na tym zaszczytnym jakże miejscu byliśmy chyba w marcu zeszłego roku

Patrzmy jakie potęgi nas wyprzedzają
Hahahaha o lol, ale popatrzcie optymistycznie, nie jestesmy ostatni co beka,brawa dla naszych
No tak, do 207 miejsca jeszcze trochę brakuje
Ehhhh ja to się dziwie, że na 75 miejscu jesteśmy, a nie jeszcze niżej.
Po prostu rece opadają mi to się już nawet odechciewa oglądania meczów z naszą drużyną.
Nie widziałam gdzie to napisać,a taki sukces trzeba odnotować...a więc
Polska kadra poszła w rankingu do góry aż o....3 oczka O_O
Brawo, 72 miejsce! xD
Prawda? Jak nic trzeba ten "sukces" opić
Dzielnie pną się w górę
Powoli,powoli,a dojdą do miejsca 1....obawiam się tylko,że nie dożyję tych czasów.
A ja nie rozumiem z jakiej racji podskoczyliśmy w rankingu jak ostatnio nie graliśmy ani nie wygraliśmy żadnego meczu... Dziwne.. No ale trzeba to oblać
O cholera, niebawem podium ;o

A ja nie rozumiem z jakiej racji podskoczyliśmy w rankingu jak ostatnio nie graliśmy ani nie wygraliśmy żadnego meczu... Dziwne.. No ale trzeba to oblać
Bo FiFA liczy w dziwny sposób punkty i ja nadal nie jestem w stanie tego ogarnąć
No to ja tym bardziej... Jak wygramy mecz albo zremisujemy to spadamy.. A jak nie gramy w ogóle to idziemy ku górze... Jeszcze rok i będziemy na podium
Hiszpania już trzęsie portkami zbliżamy się

No to ja tym bardziej... Jak wygramy mecz albo zremisujemy to spadamy.. A jak nie gramy w ogóle to idziemy ku górze... Jeszcze rok i będziemy na podium
Też to zauważyłam Najlepiej, by nasi w ogóle nie grali, a wtedy będą awansować
Bo to są właśnie Polacy,nie grają to zyskują,a jak już grają to tracą.

Bo to są właśnie Polacy,nie grają to zyskują,a jak już grają to tracą.
Polska logika A tak w ogóle to są jakieś punkty za ligę i kluby?

Waldemar Fornalik powołał sześciu kolejnych zawodników do reprezentacji Polski na wrześniowe mecze eliminacji mistrzostw świata z Czarnogórą i San Marino.

Z listy rezerwowej powołania otrzymali Łukasz Fabiański (Arsenal FC, Anglia) oraz Adrian Mierzejewski (Trabzonspor Kulübü, Turcja). Powołani zostali także piłkarze z ligi polskiej: Jakub Kosecki, Jakub Wawrzyniak, Jakub Rzeźniczak (wszyscy Legia Warszawa) i Waldemar Sobota (Śląsk Wrocław).

Pełna kadra reprezentacji Polski na mecze z Czarnogórą i San Marino:

Bramkarze: Artur Boruc (Southampton FC, Anglia), Wojciech Szczęsny (Arsenal FC, Anglia), Łukasz Fabiański (Arsenal FC, Anglia).

Obrońcy: Sebastian Boenisch (TSV Bayer 04 Leverkusen, Niemcy), Piotr Celeban (FC Vaslui, Rumunia), Kamil Glik (Torino FC, Włochy), Artur Jędrzejczyk (FK Krasnodar, Rosja), Bartosz Salamon (UC Sampdoria, Włochy), Łukasz Szukała (Steaua Bukareszt, Rumunia), Jakub Wawrzyniak, Jakub Rzeźniczak (obaj Legia Warszawa).

Pomocnicy: Jakub Błaszczykowski (BV Borussia 1909 (Dortmund), Niemcy), Ariel Borysiuk (1.FC Kaiserslautern, Niemcy), Mateusz Klich (PEC Zwolle, Holandia), Grzegorz Krychowiak (Stade de Reims Champagne, Francja), Eugen Polanski (TSG 1899 Hoffenheim, Niemcy), Paweł Wszołek (UC Sampdoria, Włochy), Piotr Zieliński (Udinese Calcio, Włochy), Bartłomiej Pawłowski (Málaga CF, Hiszpania), Adrian Mierzejewski (Trabzonspor Kulübü, Turcja), Waldemar Sobota (Śląsk Wrocław), Jakub Kosecki (Legia Warszawa).

Napastnicy: Robert Lewandowski (BV Borussia 1909 (Dortmund), Niemcy), Arkadiusz Milik (TSV Bayer 04 Leverkusen, Niemcy).

Lista rezerwowa: Damien Perquis (Real Betis Balompié, Hiszpania), Kamil Grosicki (Sivasspor Kulübü, Turcja), Adam Matuszczyk (1.FC Köln, Niemcy), Artur Sobiech (Hannover 96, Niemcy).

Czemu Grosicki na rezerwie? Mi zawsze podobała się jego gra, przynajmniej się starał.
Selekcjoner reprezentacji Polski Waldemar Fornalik ogłosił wyjściowy skład na dzisiejszy mecz z Czarnogórą. Spotkanie rozpocznie się o 20:45 w Warszawie na Stadionie Narodowym.

Polska: Artur Boruc - Artur Jędrzejczyk, Łukasz Szukała, Kamil Glik, Jakub Wawrzyniak - Jakub Błaszczykowski, Grzegorz Krychowiak, Mateusz Klich, Piotr Zieliński, Waldemar Sobota - Robert Lewandowski.
Muszę pochwalić Lewandowskiego, ładna bramka, w końcu się przełamał i strzelil z akcji i chyba to go podbudowało, bo później też widziałam, że się starał, nie strzelił więcej ale przynajmniej się starał

No i ta nieuznana bramka Kubusia, to było takie urocze, w ostatniej minucie i wszyscy się na niego rzucili, taki piękny obrazek a tu klops
Ale zwyzywalismy z tatą sędziego... D
W pierwszej połowie nasza gra dobrze wyglądała.. W drugiej chyba opadliśmy z sił...
Kuba ostatnio od kilku meczów za[pierdziela na boisku za wszystkich... W dobrej jest formie.. Szkoda że nie ma Piszczka bo wtedy uzupełnił by Kubę.. W końcu LEwy strzelił bramkę i to z akcji.. Brawo... Trochę szkoda że Zieliński nie wykorzystał sytuacji i nie strzelił bramki...

Ale to co nasi obrońcy wyprawiali to woła o pomstę do nieba... Co ten Glik wyprawiał to ja nie wiem... Fatalna gra obrońców....
Jak można zdjąć Sobotę który żle nie grał i wstawić Wszołka który w ogóle nie zaistniał w meczu, ani Mierzejewski..
mi szkoda Kuby, bo mam wrażenie, ze on wszystko tak osobiście bierze, a przeciez nie jego winą jest że nasi obrońcy ruszają się jak muchy w smole

pierwsza połowa nie była taka zła, ale widac u nas wielkie braki w grze, no i w końcu Lewy strzelił gola

a co robi Glik i Boenisch w reprezentacji? oni są strasznie wolni!! z takimi obrońcami daleko byśmy w Brazylii nie zaszli...

Julita dnia 17:02:48 07-09-13, w całości zmieniany 1 raz
Na początku miałam ochotę pobić durnego sędziego,ale jednak spalony był,z tym,że chwile wcześniej powinien być dla nas karny bo Sobota był w polu karnym rywala faulowany i wtedy nie było spalonego mimo,że odgwizdany był.
Kuba jak zawsze świetnie,Sobota też nieźle choć z Danią bardziej mi się podobał,Klich rewelacja,bardzo odważne akcje,a gdy czuł przeciwnika na plecach oddawał piłkę kolegom.Zieliński też dobrze,Borubar też,no i nareszcie Lewy się przemógł,świetna akcja. To tyle plusów,Glik out,nie wiem jakim cudem we Włoszech w swoim klubie jest kapitanem,wczoraj maskara w jego wykonaniu,Boenisch,nie lubię gostka,miał małe przebłyski dobrej gry i tylko tyle, a Jędrzejczak...powiem tak,Piszczu z dwiema nogami w gipsie lepiej by się zaprezentował.

Nic szkoda że się wygrać nie udało,Brazylia nie dla nas,cóż to było do przewidzenia,ale kibice jak zawsze na plus
A ja Sobotę bym usprawiedliwiła że troche słabiej zagrał niż z Danią, W końcu zmienił klub nie grał i może dlatego.. Ale widziała bym go w reprezentacji....
Sobota dobrze grał, ale to nie był jego dzień (xD) Lewy piękna akcja, myślałam, że mecz BVB oglądam. Radość Kuby, a potem ten szok i niedowierzanie.. ;c Finał LM mi się przypomniał :<

Nikola Reus dnia 20:06:56 07-09-13, w całości zmieniany 2 razy
Lewandowski nie zagra we wtorkowym meczu z San Marino.Ponoć ma bardzo poobijane kolana...Ciekawe,Kubę też ci z Czarnogóry poobijali,też walczy z kontuzją,ale zagra...Glik opuścił z grupowanie bo z powodu nadmiaru żółtych kartek i tak by nie zagrał,oraz Jędrzejczyk też ma jakiś uraz.
Może Lewy nie chce pogłębiać kontuzji, lepiej dmuchać na zimne, w końcu klub ważniejszy niż mecze eliminacyjne [bo w tej kwestii i tak już pozamiatane, nie oszukujmy się.] Myślę, że jeśli byłby w pełni zdrowy to by zagrał, nie ma lepszej okazji do strzelenia gola niż mecze z San Marino
Hahahahha, komedia. Nawet San Marino wie,że może Polsce strzelić gola niedługo bd podobnie jak oni, tylko 'chłopcami do bicia' i każda drużyna w ciemno dopisze sb 3pkt przed meczem z nami, hmm a może już tak jest?
Hahaha Jak nam SMR strzelili to się śmiałam jak głupia. Ae niech strzelą, niech się cieszą, bo nam to i tak wsiorybka.
Jak dla mnie mogliby jeszcze strzelić, to było zabawne Polacy powinni wreszcie wbić se do łba, że nie mają czego szukać w Brazylii, niech przestaną nas ośmieszać i gadać,że są jeszcze szanse.
przecież było wiadomo, że wygrają z SM, dziwią mnie te żółte paski na TVN24 po wygranym meczu, ze mamy jeszcze szanse na wyjscie z grupy, równie dobrze mogli to napisać 2 godziny przed tym meczem...

a sam mecz to była porażka, co z tego, ze wygrali 5:1 skoro grali z SM prawie jak równy z równym! ja pierdole, przeciez SM to ostatnia drużyna w rankigu!
Przy straconej bramce błąd popełnił Boenisch.. W ogóle co on robi w kadrze... Drzewo pozostawione na boisku lepiej zagrało by od niego.. Jak ten człowiek mnie denerwuje...
Oj z taką grą to my nie mamy co marzyć o Brazylii bo przeciez Ukraina i Anglia takich błędów nie wybaczają, wypunktują nas niemiłosiernie...
Cud musiał by się stać jak bym wygrali 2 ostatnie spotkania i awansowali, nawet do baraży...
Boenisch powinien wylecieć z kadry na zbity pysk,co ten gościu wyrabiał na boisku prosi o pomstwe do nieba!Oprócz asysty przy golu Zielińskiego,dał się ogrywać słabeuszom a SN jak laik,a przecież u Aptekarzy gra w składzie podstawowym?!Nie wiem co oni w nim widzą,ale on jet beznadziejny.Brożka mi szkoda,bo wiadomo,że od dawna nie grał w kadrze i zatracił odwago jaki mają napastnicy,miał okazje,ale w głupi sposób je marnował.Nie lubię go,ale w tej sytuacji można go wytłumaczyć.I się pytam gdzie jest nasza obrona bo ja jej nie widzę

Gdyby nie Zieliński(drugi gol,cudo),Sobota,Krychowiak,Klich i jak zawsze Kuba moglibyśmy nawet przegrać ten mecz.W sumie nie dziwią mnie słowa trenera SM,który przed meczem mówił,że Polska to jedyna drużyna,której jego zespół może strzelić gola i strzelił.

Jak dla mnie mogliby jeszcze strzelić, to było zabawne Polacy powinni wreszcie wbić se do łba, że nie mają czego szukać w Brazylii, niech przestaną nas ośmieszać i gadać,że są jeszcze szanse.

A co mają powiedzieć? Jakby stwierdzili, że nie ma już szans jedziemy do domu, to z takim nastawieniem, (np. mecz BVB - Malaga) nie wygraliby żadnego meczu, bo "nie ma szans" już przed pierwszym gwizdkiem. Nawet jeśli to nikt tego prosto z mostu nie powie, ;}

Nikola Reus dnia 16:20:17 13-09-13, w całości zmieniany 1 raz
Polska awansowała na 65 lokatę w tabeli. Normalnie dziewczyny otwieramy szampana i trzeba sukces świętować
Najśmieszniejsze jest to, że wśród znajomych wciąż słyszę komentarze, że jeszcze mamy szansę na Brazylię Obrony jak nie było tak nie ma, Wasyl młodszy nie będzie, a Łukasz nie da rady sam pokrywać wszystkich piłkarzy przeciwników... Trzeba skład budować od samego początku, ale przecież nikomu się tego nie chce,... I tutaj mam żal do Bońka, że nie wywali Fornalika i nie weźmie kogoś, kto się zna na piłce i kto nie będzie się sugerował nazwiskami.
Ja znam tylko jednego takiego trenera który by to wszystko ogarnał. Klopp. Ale nie mamy na niego szans. Jak żal kasy na trenera z zagranicy to nie ma co narzekać.
NataliaZibi na razie nie zwolni trenera,ponieważ musieli by niezłą kasę za zerwanie umowy Waldkowi zapłacić,a w ogóle nowy trener ma zbierać baty za nieudane kwalifikacje na MŚ.Ja tam do Waldka jakiś jednak sentyment mam,stawia na młodzież,przecież Smuda nigdy by nie wziął do kadry Zielińskiego czy Klicha,no i Boruc,stary,ale dojrzały i z jajami.Ale to,ze dni na ławie trenerskiej Waldii ma policzony wie już chyba nawet on sam.

Ja nie wiem czy lepszy trener z Polski czy z zagranicy.Z PL przynajmniej wie co się dzieję na rodzimym podwórku,a z zagranicy musiał by na początku zapoznać się z czym polska piłka dysponuję,a na to potrzeba czasu.
otatnio oglądałam wywiad z Bońkiem i mówił , że przy nowym trenerze nie pozwolą sobie na takie pensje jakie teraz musza płacić Fornalikowi, więc można wynioskowac, ze to nie będzie trener z zagranicy

a Fornalik ma podpisany kontrakt jeszcze za czasów Lato, a on podpiywał takie kontrakty, że głowa boli ! nie mogą zwolnic Fornalika przez to, bo to wiąże się z zerwaniem kontraktu, a wtedy musieliby ogromne odszkodowanie mu zapłacić, bo taki kontrakt podpisał Lato współczuje Bońkowi, bo w polskiej piłce jest tyle do zrobienia, że mu to zajmnie wiele lat
Najgorzej jest u nas w obronie... Czy naprawdę w naszej ekstraklasie nie ma młodych perspektywicznych obrońców ?? Nie oglądam naszej ligi więc nie wiem...

O tak Klopp wiedział by co zrobić z nasza reprezentacją
No tak, nie pomyślałam o tym, że Lato mógł podpisać katastrofalny kontrakt. Jednak myślę, że gdyby tak PZPN obciął trochę kasy piłkarzom (bo niby za co mają dostawać TAKIE wynagrodzenia?) i zacisnął trochę pasa to mieliby na, może nie bardzo dobrego, ale przynajmniej dobrego trenera. Ja uważam, że zwolnienie Beenhakker'a to był największy błąd PZPN. Przy nim przynajmniej grali jako tako, a i w rankingu FiFA zajmowali chyba 16(!) miejsce.

Justyna, akurat stawianie na młodzież to ogromny plus Fornalika
Niestety wtedy do władzy wskoczył Lato i Beenhakkera wyrzucono,ot to była polityka najgorszego prezesa PZPN w dziejach.
Lato to była jedna wielka pomyłka.. A teraz Boniek musi po nim wszystko naprawiać....

Zgadzam sie jedyny plus Fornalika to to że daje młodym grać...
Zwolnienie Leo odbija się na naszym footbal'u. Lato podjął bardzo złą decyzję i teraz nożna się nie może podnieść z dołka. A Boniek w ciągu roku (?) zrobił więcej dobrego niż Lato przez całą swoją prezesurę
Zgadzam sie Rudy jest dobry ;> Leo był dobrym trenerem :<
Kolejny pomysł Fornalika.Z powodu braku dobrych defensorów,trener zainteresował się Jarkiem Fojutem,który gra w Tromsoe (Norwegia),bo w tamtejszej lidze Polak jest uznawany za jednego z najlepszych defensywnych graczy.W czwartek zespół Jarka gra z Tottenhamem w LE u ponoć Fornalik ma go oglądać z trybun.
Niech próbuje coś zmieniać, w końcu co mu pozostało innego?
Z tym,że na kombinowanie nie ma po prostu czasu...ale skoro sprawdzona opcja do tej pory się nie sprawdziła to trzeba szukać nowości.
Nie ma czasu na co? Bo na Brazylię to nie mają co liczyć
Chodzi o to czy brać go na mecze z Anglią i Ukrainą czy stawiać na sprawdzony,ale nie skutecznych graczy w defensywie.

Pączek dnia 16:53:08 19-09-13, w całości zmieniany 1 raz
Fornalik na mecze w Anglią i Ukrainą powołał bramkarza Śląska Wrocław, Rafała Gikiewicza.

Pączek dnia 18:36:00 20-09-13, w całości zmieniany 1 raz
Yyyy, czyli bramkarze są winni porażek ?
Raczej nasza obrona
Właśnie obrona,której my nie mamy Ponoć Ukraina ma stracić punkty,wiecie coś o tym i co to oznacza dla Nas w grupie? O_O

Pączek dnia 18:42:47 21-09-13, w całości zmieniany 1 raz
Czemu Ukraina ma stracić punkty?
Czytałam że za rasizm na stadionie w czasie meczu z San Marino..
Aha,to ciekawe...a wiesz może czy to jakoś wpływa na naszą sytuacje g grupie?

Fornalik na mecze w Anglią i Ukrainą powołał bramkarza Śląska Wrocław, Rafała Gikiewicza.

może chce dać mu się wykazać ? ekhh głupio postępuje, bo przez to nasi podstawowi bramkarze tracą pewność siebie, a przecież gdyby nie oni to gorsze wyniki byśmy mieli dziwne , ze Fornalik tego nie widzi

a jeśli odbiorą Ukrainie te 3 punkty to my znajdziemy się na 3 miejscu, no i tak czy siak trzeba utrzymać te przewagę wygrywając wszystkie mecze, ale mi się wydawało ze awansują jedynie dwie drużyny? więc jeśli tak to nadal nasza sytuacja nie jest taka różowa

w ogóle uważam, ze to nie fair zabierać punkty, sprawiedliwiej jest kiedy ograniczy się widownie, albo na jakiś mecz w ogóle nie wpuszczą kibiców. Bo przcież ci piłkarze sparwiedliwie zdobyli te punkty, a teraz mają je oddać przez zwykłych kiboli, którzy nie mają nic wspólnego ze sportem????
Też uważam, że karanie sportowców za głupie zachowanie kibiców jest bezsensowne. Zresztą, Polacy nie zasłużyli na wyjazd do Brazylii.
Dzięki za wyjaśnienie!
Za kim wogole jestescie ? Ja kibicuje Brazyli albo Hiszpani


Za kim wogole jestescie ? Ja kibicuje Brazyli albo Hiszpani
Przede wszystkim Argentyna Później mogą być Niemcy, Hiszpania i właśnie Brazylia, ale to ze względu na to, że są gospodarzami
Polska...co by nie było nadzieja umiera ostatnia....

Kadra Polski na mecze z Ukrainą i Anglią:
Kadra na mecze z Ukrainą i Anglią:

Bramkarze: Artur Boruc (Southampton FC), Wojciech Szczęsny (Arsenal FC), Łukasz Fabiański (Arsenal FC).

Obrońcy: Piotr Celeban (FC Vaslui), Kamil Glik (Torino FC), Artur Jędrzejczyk (FK Krasnodar), Łukasz Szukała (Steaua Bukareszt), Marcin Wasilewski (Leicester City FC), Grzegorz Wojtkowiak (TSV Monachium 1860), Jakub Rzeźniczak (Legia Warszawa), Jakub Wawrzyniak (Legia Warszawa), Tomasz Jodłowiec (Legia Warszawa)

Pomocnicy: Jakub Błaszczykowski (Borussia Dortmund), Mateusz Klich (PEC Zwolle), Grzegorz Krychowiak (Stade de Reims), Mariusz Lewandowski (PFK Sewastopol), Adrian Mierzejewski (Trabzonspor), Sławomir Peszko (1.FC Koeln), Eugen Polanski (TSG 1899 Hoffenheim), Waldemar Sobota (Club Brugge), Paweł Wszołek (Sampdoria), Piotr Zieliński (Udinese Calcio).

Napastnicy: Robert Lewandowski (Borussia Dortmund), Artur Sobiech (Hannover 96.)
Nie będę oglądała, bo mam w tym czasie korki z biologii Co by nie było chciałabym, żeby nasi wygrali, ale zbytnio się na to nie nastawiam Kuba sam meczu nie wygra.
Tak,że...K***a mać za przeproszeniem,głupi błąd Wojtkowiaka i Mundial zobaczymy w TV Może i to było niemal pewne w 100%,ze w piątek przegramy,ale ja jestem kibicem kadry na dobre i na złe,z naciskiem na złe.Mimo,że nie daje nam powodów do dumy to nie potrafiła bym Naszym nie kibicować.Kurde myśmy nie teraz przegrali te eliminacje,ale już wcześniej,w meczach z Mołdawią i Czarnogórą.Wtedy powinniśmy wygrać,zgarnąć 6 pkt i teraz walczyć w barażach,ale nie wtedy graliśmy źle i dlatego tylko remisowaliśmy...W piątek było widać wolę walki,chęć do gry i pokazaliśmy pazur...który jednym ciosem Ukraina nam odpiłowała...Kuba co on wyczyniał,3 świetne akcje,na początku trochę mało widoczny,ale potem już pokazał jak się gra dla kraju.Nie kumam decyzji Waldka o ściągnięciu Soboty,który naprawdę grał dobrze,a wpuszczeniu Peszka,który słynie z tego,że na 6 możliwości strzelenia gola,pięć marnuję.Glik,człowiek dla mnie zagadka,raz o mało nie dał nam radości gdy główką uderzył w słupek,aby potem popełnić błąd który mógłby nas kosztować już 2:0.No i Lewy,nasza Big Star,owszem to chyba jego najlepszy występ podczas tych eliminacji,miał kila okazji,wszystkie zmarnował

Pytanie,kto zastąpi Waldemara,bo to pewne,że odchodzi z kadry.
Oni te Eliminacje dawno przegrali, mecz w Charkowie to był tylko przysłowiowy gwóźdź do trumny

Ja się prawdziwym kibicem nie nazwę, poza pojedynczymi zawodnikami mam ich w 4 literach, a te mecze o wszystko czyt. porażki w meczach o wszystko mnie nawet nie smucą, prędzej śmieszą, bo nie wiem czego oni chcieli szukać w Brazylii
czytała, że to niby nasz najlepszy występ w eliminacjach...zapewne tak, ale to według mnie nie jest komplement

mecz oglądałam i muszę powiedzieć, ze Lewy zagrał dobrze, chociaż od niego zawsze wymagam się więcej, bo mimo wszystko to dobry zawodnik, ale co z tego że miał kilka akcji, że nie stał jak kołek, skoro tak czy siak nie potrafią wypracowac sobie tempa ?

według mnie nasza reprezentacja to zlepek kilku piłkarzy i amatorów, bo no sory ale nasza obrona jest koszmarna i jak tu coś wygrać skoro na boisku są same dziury?

ja nie jestem ślepym kibicem, żebym kochała drużynę i trzymała za nich kciuki, to najpierw niech tą drużynę zbudują
Co z tego że mieliśmy wiele sytuacji do strzelenia gola.. Jak Ukraińcy mieli mniej a wykorzystali ja w 100%.. Oczywiście błąd Wojtkowiaka ale czy można mieć do niego pretensje.. Eliminacje przegraliśmy dużo wcześniej. W meczach z Czarnogórą i Mołdawią..
Żle nie graliśmy.. Ale przegraliśmy...
Wszyscy chcą trenera z Polski ale czy jest taki trener z naszego podwórka który poukładał by kadrę ?? Ciężko powiedzieć.. Decyzja nalezy do Prezesa...
Trener z Polski Mało im Smudy i Fornalika? W Polsce nie ma dobrego trenera, gdyby jakikolwiek był to którykolwiek z klubów by grał w LM. Jeśli PZPN chce widzieć jakąkolwiek poprawę to musi zaryzykować i ściągnąć kogoś z zagranicy, kto nie będzie się cackał z piłkarzami.
No i czy to nie jest logiczne Natalia?

No i czy to nie jest logiczne Natalia?
Dla mnie jest Jeśli chce się mieć jakiekolwiek wyniki to najpierw trzeba trochę od siebie dołożyć, a nie liczyć na cud.
No otóż to jak zagraniczny trener zrobi z nich drużynę to już będzie zakrawało na cud, po tym co od tylu lat oglądamy. Ale jeśli wezmą kolejnego polskiego znawcę to nawet na cud nie ma co liczyć
No właśnie kto następcą Fornalika...Ci z zagranicy są za drodzy,a ci nasi nie mają większych sukcesów na arenie między narodowej i nie mają autorytetów wśród piłkarzy na co dzień grających w zagranicznych klubach.Dopiero po eliminacjach na rynku trenerskim mogą pojawić się jakieś nowe,ciekawe nazwiska.
No i potwierdzone,że nowy selekcjoner bd Polakiem, szykujmy się na kolejne sukcesy xD
Na siłę szukają drugiego Górskiego, a taki trener trafia raz na 100 lat.
Szkoda,że nie możemy na pożegnanie Fornalika zaśpiewać mu "Panie Waldku nic się nie stało" bo się stało niestety.Mundial w Brazylii obejrzymy w TV,eksperymenty z kadrą nie zawsze były udane,ale kilka nowych,fajnych graczy się pojawiło,jak choćby Sobota.

Wiedziałam,ze Bonieg weźmie Polaka na nowego trenera,tylko,że jak tak czytam nazwiska potencjalnych kandydatów to nasuwa się smutne stwierdzenie,że 13 lat temu te same nazwiska miały prowadzić nasze orły...Po Smudzie i Fornaliku ja jednak postawiła bym na kogoś z zagranicy,kto ma jakieś zasługi na arenie międzynarodowej aby te nasze gwiazdki ustawić do pionu,bo obawiam się,że kolejny trener z rodzimego podwórka nie będzie mieć autorytetu u graczy...
Nasi piłkarze po prostu mają daleko gdzieś co trener do nich mówi i robią co chcą, więc potrzeba im kogoś, kogo będą się wręcz bali. Oni muszą wiedzieć, że jak zagrają źle to ich miejsce zajmą inni piłkarze, może wtedy się zaczną starać. W Polsce nie ma dobrych trenerów, więc przez kolejne sezony będziemy oglądać 'gwiazdki'.





Jednym z kandydatów ma być Sven- Goran Eriksson, były selekcjoner Anglii, ale wątpię, by PZPN poskąpił kasy na zagranicznego trenera.
Mhm ja już nie mam pomysłu kto to będzie,liczę jednak,że Boniek nie wybierze kolejnego nieudacznika.

Czas na baraże:

Ekipy rozstawione: Portugalia (14. miejsce w rankingu FIFA), Grecja (15), Chorwacja (18), Ukraina (20).

Ekipy nierozstawione: Francja (21), Szwecja (25), Rumunia (29), Islandia (46).

Mecze zostaną rozegrane 15 i 19 listopada.
A odbyć się ma jeszcze losowanie?
Kiedy Waldemar Fornalik przejmował reprezentację, publicznie wyraziłem radość z jednego powodu: wreszcie to piłkarze wezmą odpowiedzialność za wynik. Oni albo te eliminacje przegrają albo wygrają, trener im ani szczególnie nie pomoże, ale też piaskiem w tryby nie sypnie. O ja naiwny!

Dzisiaj winny jest wyłącznie (były) selekcjoner, natomiast zawodnicy "analizują błędy" i "zastanawiają się, co poszło nie tak". Towarzyszy im powszechna wyrozumiałość, wręcz współczucie, że przecież się starali, a jakiś patafian z ławki sabotował wszystkie posunięcia. Robert Lewandowski niezmiennie – jak po Euro 2012 – zapewnia, że "ta drużyna ma przyszłość", a dziennikarze skrzętnie jego złote myśli notują. Papier wszystko przyjmie.

Wspaniale jest być piłkarzem polskiej kadry – albo wygrywasz wbrew trenerowi, albo przegrywasz przez niego. W skrócie: albo ty zwyciężysz, albo on zostanie pokonany. To jak granie w kasynie cudzymi pieniędzmi: twoja odpowiedzialność jest zerowa. W całym tym układzie – chociaż brzmi to nielogicznie – pozostajesz ofiarą. Mógłbyś być gwiazdą eliminacji, mógłby mówić o tobie cały świat, ale smutny facet oglądający mecze z ławki ewidentnie ci przeszkadza. Na koniec nikt nie zastanawia się, których piłkarzy przed następnymi rozgrywkami należy wymienić, ale czy facet w trykocie będzie miał więcej szczęścia niż facet w garniturze. Oczywiście, roli szczęścia nie zamierzam bagatelizować, w futbolu jest ogromna, a już sam Napoleon mówił: "Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście".

Gdybym miał ułożyć ranking osób najbardziej odpowiedzialnych za klęskę w eliminacjach mundialu 2014, to na pierwszym miejscu wcale nie umieściłbym Waldemara Fornalika, ale wspomnianego Lewandowskiego. Siłą Jerzego Engela był zabójczy Emmanuel Olisadebe, siłą Pawła Janasa uzupełniający się Maciej Żurawski i Tomasz Frankowski, a Leo Beenhakker stał się tym wielkim Beenhakkerem, bo w meczu z Portugalią Euzebiusz Smolarek strzelił w bramkę, a nie obok niej. Co miało być siłą Fornalika?

Lewandowski z jednym golem z Czarnogórą, po którym tak dumnie uciszał krytyków? Tak, wiem, dwa razy jeszcze trafił z rzutów karnych w spotkaniu z San Marino… Możemy opowiadać bajki o "niefunkcjonującej drużynie", która nie stwarzała Lewandowskiemu sytuacji i o dream teamach, które raz po raz wyprowadzały Olisadebe/Żurawskiego/Frankowskiego/Smolarka na pozycję. Nie kupuję tego. Pamiętam tamte spotkania i pamiętam, że Olisadebe wykorzystywał prawie każdą sytuację, jaką miał, a Lewandowski prawie każdą, jaką miał, zmarnował. Miał dwie dobre okazje w wyjazdowym meczu z Czarnogórą – zmarnował. Miał dwie okazje w wyjazdowym meczu z Mołdawią – zmarnował. Miał trzy okazje w wyjazdowych meczach z Ukrainą i Anglią – zmarnował. Uderzał (nędznie) na bramkę także w meczach u siebie: z Anglią, Ukrainą i Czarnogórą. Kompilację wszystkich jego szans można było obejrzeć na Weszło. To dość smutny filmik, cztery minuty nieporadności, niedokładności i po prostu – no przepraszam bardzo – zwykłej pierdołowatości.

"Lewy" oczywiście umie grać w piłkę, jest znakomitym napastnikiem, ale eliminacje mistrzostw świata zawalił koncertowo i jako pierwszy pociągnął Fornalika na dno.

Podoba mi się, więc wklejam smutna prawda, nie tylko trener daje d**y, zawodnicy też

Karolina, kto to powiedział? Bo ja się z tym absolutnie zgadzam
Krzysztof Stanowski nie znam gościa ale bardzo mądrze pisze, nie zauważyłam że ten felieton ciągnie się dalej więc teraz wklejam resztę, btw pisze dokładnie to co myślę o Lewym, tylko ja bym tego tak ladnie nie ubrała w słowa

Nie da się wygrywać meczów, kiedy napastnik za każdym razem zamiast w bramkę, kopie obok niej. Wtedy i Mourinho, i Ferguson nic nie pomogą.
Napastnicy żyją z podań, trenerzy żyją z bramek zdobywanych przez napastników. Lewandowski miał wystarczająco dużo podań, by te eliminacje wyglądały inaczej. Bo jeśli dalej mamy twierdzić, że tych okazji "Lewemu" koledzy stworzyli za mało, to znaczy, że oczekujemy od niego wykorzystywania jednej na pięć. W takim razie nie rozumiem, dlaczego tak wiele osób kpi z Bartosza Ślusarskiego, kiedy faktycznie jedną okazję na pięć wykorzysta. Mnie się zawsze wydawało, że ludzie z podziwem mówili o "killerach" w polu karnym: cały mecz go nie było widać, aż nagle znalazła go piłka w polu karnym i strzelił gola. Tak mówili! Przez lata! A teraz się okazuje, że to nieaktualne. Teraz dobremu napastnikowi trzeba stworzyć osiemnaście okazji i modlić się, by z łaski swojej trafił w bramkę. Jeden z czytelników fajnie tę dyskusję skomentował: "Lewandowski wykorzystuje jedną sytuację na pięć, ale niestety w meczach kadry ma tylko trzy".

Każdy z nas ma głowę pełną stereotypów, skojarzeń, czasami pochopnych i niesłusznych. Ja też. Dlatego kiedy myślę, co mi się kojarzy z Maciejem Żurawskim, to stwierdzam: zwód na szesnastym metrze, ten balans ciałem, kiedy obrońca idzie w prawo, a "Żuraw" w lewo - i kończy wszystko strzałem z linii pola karnego, tuż obok słupka. A z Lewandowskim mi się kojarzy dostawienie stopy na piątym metrze. Doskonale wiem, że strzela też inne gole, także piękne, ale właśnie to dostawienie stopy uznałbym za jego znak rozpoznawczy. Jest być może jednym z najlepszych dostawiaczy stopy na świecie. Oczywiście, jako piłkarz jest zawodnikiem dwie klasy lepszym niż Żurawski, przede wszystkim mocniejszym fizycznie, silniejszym i twardszym psychicznie, ale gdybym miał wybrać, który z nich dwóch lepiej radził sobie, mając przed sobą nie tylko bramkę i bramkarza, ale jeszcze obrońcę, to odpowiedziałbym: Żurawski. "Lewy" większość bramek zdobywa tylko z czystych pozycji, podczas gdy "Żuraw" sprawiał wrażenie człowieka mniej uzależnionego od reszty zespołu. Jego nie trzeba było koniecznie wprowadzić akcją na piąty metr, można było go po prostu zostawić samemu sobie na dwudziestym.

Lewandowski nie sprawia więc wrażenia napastnika marzeń dla reprezentacji, ponieważ jego samodzielność na boisku jest taka sobie. To żaden wielki przytyk. Inzaghi też pewnie w tej drużynie nie wypromowałby się w sposób wybitny, ale jednak - tak sądzę - kilka bramek w tych eliminacjach by zdobył. Problem w tym, że jeśli "Lewy" ani sam nie stwarza sobie okazji, ani nie wykorzystuje tych, które stwarzają mu koledzy, to jednak koniec końców trzeba napisać jedno: jego postawa zniweczyła nasze szanse na mundial. 32-letni Czarnogórzec Dejan Demjanović z FC Seul strzelił gola Anglii u siebie i na wyjeździe, strzelił gola Ukrainie w Kijowie. A my ciągle mamy sto wymówek dla gwiazdy Borussii Dortmund. Rykoszetem obrywają wszyscy inni zawodnicy.
Kiedy Wojtkowiak nie trafia głową w piłkę i pada gol, jest pokraką. Ale kiedy źle trafia głową w piłkę Lewandowski i gol nie pada, jest napastnikiem, który "umie się znaleźć", ale "nie ma szczęścia" i przede wszystkim "brakuje mu większej liczby okazji". Każdy zawodnik ma na boisku inne zadania do wykonania i operuje w innych sektorach boiska. Znaczenie błędów Wojtkowiaka i Lewandowskiego było moim zdaniem dokładnie takie samo. Były to błędy na wagę punktów.

Grzegorz Mielcarski napisał w "Przeglądzie Sportowym" - niech ekonomia nie decyduje o wyborze selekcjonera. Teraz rozumiem, dlaczego większość byłych piłkarzy po zakończeniu kariery nie śmierdzi groszem. Moim zdaniem: niech właśnie decyduje. Od dziesiątków milionów złotych (bo w skali kadencji o takich sumach mówimy) wydanych na jakiegoś faceta z innego świata wolę te same pieniądze wydane na akademie piłkarskie. Bo akurat czy awansujemy do następnego wielkiego turnieju, wcale nie zdecyduje Nawałka czy inny szkoleniowiec, ale w pierwszej kolejności losowanie, a w drugiej to, czy Lewandowski wreszcie zacznie trafiać w bramkę. Jeśli zacznie, trenera okrzykniemy wielkim. Jeśli nie, uznamy go za nieudacznika. Tylko "Lewy" rozkosznie hasać będzie sobie po boisku dalej, raz na rok znajdując powód, by jakimś błazeńskim gestem uciszyć zniecierpliwioną publikę.

Karolinka92 dnia 14:00:39 20-10-13, w całości zmieniany 2 razy


Bardzo fajnie felieton jest napisany i ja się zgadzam z każdym słowem
Pary barażowe:

Portugalia - Szwecja
Ukraina - Francja
Grecja - Rumunia
Islandia - Chorwacja

Trzymam kciuki za Portugalie, reszta moich faworytów już awansowała
Też życzę Portugalii powodzenia.Jakoś nie mogę sobie wyobrazić MŚ bez reprezentacji Portugalii. Ukraina będzie mieć ciężko wygrać z Francją.
Chętnie widziałabym Ukrainę na MŚ, ale trochę szkoda by mi było Francji.
Ja się teraz zorientowałam,że albo w Brazylii nie ujrzymy Ronaldo albo Ibry...A możecie mi wyjaśnić jak to jest,że w jednej grupie dwa pierwsze kraje awansują dalej,a w niektórych jest tak,ze tylko kraj zajmujący pierwszą lokatę gra dalej,a druga drużyna musi się w barażach męczyć?
Dla mnie to wszystko jest strasznie pokręcone. W niektórych grupach chyba nawet drużyna z 2 miejsca nie grała w barażach?
No właśnie ja nie wiem

Adam Nawałka nowym selekcjonerem reprezentacji Polski Mhm widzę,ze bawimy się w powtórkę z rozrywki,przecież jak Fornalik z Ruchem w lidze wygrywał dostał awans na trenera kadry i teraz jest to samo...We wtorek jego konferencja prasowa.
Mvahahaha, to się Boniek wysilił Pd samego początku mówili, że Nawałka będzie trenerem, a Boniek robił z tego wielką tajemnicę i co? I mamy kolejnego 'znawcę' za trenera.
I znów po kolejnych zapewne nie udanych eliminacjach do mistrzostw będzie zmiana trenera
Bo łatwiej zmieniać co imprezę trenera niż znaleźć kogoś takiego jak Benhakeer...
No właśnie nie wiem czemu my się nie uczymy na własnych błędach tylko wciąż ta sama śpiewka.A prawda jest taka,ze Boniek stoi samodzielnie za decyzją o zatrudnieniu Nawałki,więc jak on znów nie wypali Zibi też może polecieć,a jako prezes PZPN mi się podoba.
Boniek chyba widzi, że z naszych kopaczy nawet Klopp nie wystruga mistrzów i nie chce wydawać zbyt wiele kasy na dobrego trenera, a woli je przeznaczyć na inne cele, jak choćby finał LE Tyle, że piłka nożna to nasz sport narodowy, więc pasowałby mieć drużynę, która dałaby radę przynajmniej zakwalifikować się na ważne imprezy, a do tego potrzeba porządnego trenera.
Zobaczymy na czym te pochwały Bońka pod adresem Nawałki są oparte,bo liczę,ze kadra zacznie jednak wygrywać...
Żeby oni przynajmniej się na ME dostali...

Niemiecki dziennik „Kicker” informuje, że 13 maja przyszłego roku w Moguncji odbędzie się towarzyskie spotkanie pomiędzy Niemcami a Polską.

Dla naszych zachodnich sąsiadów będzie to pierwszy z trzech testowych meczów bezpośrednio przed mistrzostwami świata w Brazylii. Pozostali dwaj rywale reprezentacji Niemiec nie zostali jeszcze ustaleni.

Hahhaa, kolejne upokorzenie?
Chyba tak,choć Niemcy nie zagrają w najmocniejszym składzie bo kilka dni później (spotkanie Polska- Niemcy 13.05)jest mecz o Puchar Niemiec.
Wystawiac najmocniejszy sklad na Polske? To i tak byloby zbedne

Wystawiac najmocniejszy sklad na Polske? To i tak byloby zbedne
Wystarczy trzeci garnitur

Swoją drogą, czytałyście może o tym co wymyślił Boniek? Jeśli Nawałka nie awansuje na ME2016 to będą mogli zerwać z nim kontrakt bez odszkodowań, a jeśli awansuje to otrzyma stosowną zapłatę
Tak czytałam i sądzę,że to dobry ruch. Lato najpierw ogłosił Fornalika trenerem kadry,a potem z nim umowę podpisał,więc Waldek mógł sobie wypłaty zażyczyć jakiej chce,a i tak nie awansował.

Jutro Nawałka ogłosi kto zostanie kapitanem reprezentacji Polski
Oby kapitanem nadal był Kuba!
Selekcjoner Adam Nawałka powołał piętnastu zawodników z lig zagranicznych na towarzyskie mecze ze Słowacją (15 listopada, Wrocław) i Irlandią (19 listopada, Poznań).

Bramkarze: Wojciech Szczęsny (Arsenal FC, Anglia), Artur Boruc (Southampton FC, Anglia), Przemysław Tytoń (PSV Eindhoven, Holandia).

Obrońcy: Piotr Celeban (FC Vaslui, Rumunia), Artur Jędrzejczyk (FK Krasnodar, Rosja), Marcin Kowalczyk (Wołga Niżni Nowogród, Rosja), Łukasz Szukała (Steaua Bukareszt, Rumunia).

Pomocnicy: Jakub Błaszczykowski (BV Borussia 1909, Niemcy), Piotr Ćwielong (VfL Bochum 1848, Niemcy), Mateusz Klich (PEC Zwolle, Holandia), Grzegorz Krychowiak (Stade de Reims Champagne, Francja), Adrian Mierzejewski (Trabzonspor Kulübü, Turcja), Waldemar Sobota (Club Brugge KV, Belgia).

Napastnicy: Robert Lewandowski (BV Borussia 1909, Niemcy), Artur Sobiech (Hannover 96, Niemcy).
W ogóle nie kojarzę Ćwielonga, Klicha i Kowalczyka. Dobry pomysł z odstawieniem Wawrzyniaka!
Klich w ostatnim meczu swojej drużyny zaliczył 4 asysty,a mogło by być i 6 ,ale koledzy zepsuli świetne podania Polaka.Ćwieląg chyba w Śląsku grał,ale mogę się mylić!
Na środowym meczu BVB - Arsenal ma być Nawałka,ma się spotkać z polskimi graczami i wtedy też okaże się czy Kuba nadal będzie kapitanem naszej reprezentacji.
Przydałby się jakikolwiek, nawet najmniejszy sukces piłkarzom. Gdyby tak zakwalifikowali się na ME...
No to Nawałka zadebiutował z każdym nowym trenerem jest coraz gorzej, wow a ja myślałam,że już gorzej być nie może

Co do baraży, cieszę się ze skromnego ale jednak zwycięstwa Portugalii
To co nasza obrona pokazała wczoraj.. To ja nie wiem.. Kurde.. A może to nie wina trenerów tylko samych piłkarzy ?? Czy my nie możemy wychować kilku dobrych piłkarzy ?? Szczególnie na pozycjach obronnych ??
Fatalna gra.. No ale liczę na lepszy mecz we wtorek
Uczestnicy MŚ 2014 - 23 z 32:

gospodarz - Brazylia

z eliminacji:

strefa europejska (13): Włochy, Holandia, Belgia, Szwajcaria, Niemcy, Rosja, Anglia,Hiszpania, Bośnia i Hercegowina

strefa azjatycka (4,5 miejsca): Japonia, Australia, Iran, Korea Południowa

strefa Ameryki Płd. (4,5 miejsca): Argentyna, Kolumbia, Chile, Ekwador

strefa afrykańska (5 miejsc): Nigeria, Wybrzeże Kości Słoniowej

strefa CONCACAF (3,5 miejsca): USA, Kostaryka, Honduras

Oceania (0,5 miejsca): -

W Europie w barażach grają: Portugalia ze Szwecją (1:0), Islandia z Chorwacją (0:0), Grecja z Rumunią (3:1) i Ukraina z Francją (2:0).

W barażach interkontynentalnych rywalizują: Jordania z Urugwajem (0:5) i Meksyk z Nową Zelandią (5:1).

Co do meczów barażowych: Niezawodny Cristiano strzelił gola w meczu ze Szwecją, a Ukraina rozgromiła Francuzów Jak Francja nie awansuje na Mundial (z czego bym się nawet cieszyła, bo kibicuję Ukrainie) to Franc nie powinien otrzymać ZP.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • burdelmama.opx.pl
  •