elvirka - Strona główna

Postanowi³am za³o¿yæ temat o tym klubie, bo to jeden z najlepszych i najbardziej nagrodzonych w historii klubów pi³karski.
Pe³na nazwa: Real Madrid Club de Fútbol ( Real Madrid CF )
Przydomki: Los Merengues, Los Blancos, Los Galacticos, Los Vikingos, w Polsce tak¿e Królewscy oraz Galaktyczni.
Barwy: bia³e
Data za³o¿enia: 6 marca 1902 jako Madrid Club de Fútbol (w tym roku obchodzi 110 lat!!!)
Liga: Primera División ( la liga )
Debiut w najwy¿szej lidze: 10 lutego 1929
Adres: Concha Espina 1 – 28036, Madryt
Stadion: Santiago Bernabéu
Prezes:

Hiszpan Florentino Pérez
Trener:

Portugalczyk Jose Mourinho "The special One" od sezonu 2010-11
Asystent trenera:

Hiszpan Aitor Karanka

O KLUBIE
Real Madrid Club de Fútbol – hiszpañski klub sportowy istniej±cy od 1902 roku. S³ynie z sukcesów istniej±cej od chwili za³o¿enia dru¿yny pi³karskiej, która trzydzie¶ci dwa razy zdoby³a mistrzostwo Hiszpanii, dziewiêæ razy Puchar Europy/Ligê Mistrzów, a tak¿e wiele innych trofeów, w tym przyznany w 2000 roku przez FIFA tytu³ najlepszego klubu w XX wieku.

Od 1947 roku rozgrywa domowe mecze na stadionie Santiago Bernabéu, nazwanym na cze¶æ by³ego prezesa, za czasów którego klub zdoby³ najwiêcej trofeów.

Real Madryt odegra³ wa¿n± rolê w historii hiszpañskiej i ¶wiatowej pi³ki no¿nej – to z inicjatywy jego dzia³aczy powo³ano Copa del Rey. Klub reprezentowa³ równie¿ Hiszpañski Zwi±zek Pi³ki No¿nej, staj±c siê jednym z wspó³za³o¿ycieli FIFA w 1904 roku. W 1928 roku znalaz³ siê w pierwszym zestawie dru¿yn tworz±cych Primera División, za¶ w 1955 roku sta³ siê jedn± z dru¿yn bior±cych udzia³ w pierwszej edycji Pucharu Europy, któr± nastêpnie wygra³, broni±c pó¼niej trofeum cztery razy z rzêdu. Kibiców pasjonuje równie¿ jego wype³niona podtekstami polityczno-historycznymi rywalizacja z FC Barcelona.

Od 1931 roku Real Madryt posiada te¿ utytu³owan± dru¿ynê koszykarsk±, która obecnie ma na koncie miêdzy innymi trzydzie¶ci tytu³ów mistrza kraju i osiem triumfów w Eurolidze. W przesz³o¶ci istnia³y tak¿e inne sekcje, m.in. siatkówki, tenisa i pi³ki rêcznej.
G³ównym sponsorem sekcji pi³karskiej jest najwiêksza na ¶wiecie firma bukmacherska bwin.com, która znajduje siê na koszulkach "Los Blancos". Inni oficjalni sponsorzy dru¿yny to producent bezalkoholowych napojów gazowanych Coca-Cola, firma odzie¿owa Adidas, firma samochodowa Audi, linie lotnicze Emirates oraz browar Mahou. Wed³ug rankingu firmy Deloitte Real Madryt jest najbogatszym klubem pi³karskim na ¶wiecie.
Garnitury zawodnikom Realu Madryt dostarcza firma Hugo Boss. Na mecze "Królewscy" podró¿uj± arabskimi liniami lotniczymi Emirates.

HISTORIA
Pocz±tki Realu Madryt siêgaj± koñca XIX wieku, kiedy to oko³o 1896 roku grupa absolwentów Oxbridge za³o¿y³a dru¿ynê Foot Ball Sky rozgrywaj±c± mecze w ka¿dy niedzielny poranek. W 1900 roku klub ten rozdzieli³ siê na dwie dru¿yny - New Foot-Ball de Madrid i Español de Madrid z Juliánem Palaciosem jako prezesem. To w³a¶nie ta dru¿yna zosta³a dwa lata pó¼niej, 6 marca 1902 roku, oficjalnie zarejestrowana jako Madrid Foot Ball Club przez Kataloñczyka Juana Padrósa Rubió.
W sk³ad pierwszego zarz±du weszli te¿: Enrique Varela (wiceprezes), Manuel Mendía (sekretarz), José de Gorostizaga (skarbnik) oraz Antonio Neyra, Mario Giralt, Carlos Mertens, Álvaro Spottorno i Arturo Meléndez (cz³onkowie zarz±du).

Estadio Santiago Bernabéu
Nazwa – Estadio Santiago Bernabéu
Miasto – Madryt
Pojemno¶æ – 81.254 widzów
Inauguracja – 14 grudnia 1947
Rozmiar boiska – 107 × 72 m
Adres – Concha Espina 1, 28036 Madrid
Renowacja – 1953, 1982, 1992, 1998, 2004
Inne budynki – Ciudad Real Madrid
Stadion Santiago Bernabéu zosta³ oficjalnie otwarty 14 grudnia 1947 roku – z tej okazji Real Madryt rozegra³ mecz towarzyski z Os Belenenses. By³ wielokrotnie przebudowywany – po przebudowie w 1954 roku zyska³ miano najwiêkszego stadionu ¶wiata, obecnie mie¶ci na trybunach ponad 80 tysiêcy ludzi. Jest te¿ siedzib± miêdzy innymi klubowego muzeum. Stadion Realu Madryt by³ aren± fina³u drugiej edycji Pucharu Mistrzów, fina³u ME 1964, fina³u M¦ 1982, a tak¿e kilku fina³ów Copa del Rey i spotkania papie¿a Jana Paw³a II z m³odzie¿± w 1982 roku. W klasyfikacji UEFA oceniaj±cej jako¶æ stadionu, a tym samym jego przydatno¶æ do rozgrywania meczów fina³owych europejskich pucharów, jest jednym z dwudziestu sze¶ciu obiektów, którym przyznano piêæ na piêæ gwiazdek. W 2010 roku na Santiago Bernabéu by³ rozegrany fina³ Ligi Mistrzów.

Hymn del Real Madrid
Hymn Realu Madryt, wykonany po raz pierwszy przez Jose de Aguilara, powsta³ podczas podró¿y poci±giem z Aranjuez do Madrytu. Pierwowzór zosta³ napisany w restauracji „Zielona ¯aba" przez Luisa Cisnerosa Galiane’a, choæ hymn mia³ tak¿e innych twórców jak Marine Garcia, Amora Fariña oraz Antonio Villena Sanchez. Nagrania rozpoczê³y siê w wytwórni Columbia. W koñcu zainteresowa³ siê tym sam Santiago Bernabéu. Wykonaniem zaj±³ siê wspomniany Jose de Aguilar. Wspomog³o go trzydziestu dwóch muzyków, z czego wielu nale¿a³o do uniwersyteckiego konserwatorium, jak i Hiszpañskiej Orkiestry Narodowej. Jako anegdotê warto wspomnieæ, ze Santiago Bernabéu spyta³ Luisa Galiane’a o to, czy jest pracownikiem Realu. Galiane, maj±cy zawsze dobre poczucie humoru odpowiedzia³, ¿e nie pracuje dla tego klubu, dodaj±c ¿e jest zwi±zany z Atlético Madryt. Widz±c zawód na twarzy Bernabéu, Galiane przyzna³, ze ¿artowa³ oraz doda³, ¿e niejednokrotnie stara³ siê o posadê w Realu, ale nigdy nie by³o wolnych etatów. Bernabéu rozmawiaj±c w miêdzyczasie z kim¶ przez telefon w pewnym momencie powiedzia³ tak: „Do tego wykonania musi zostaæ za³±czona fotografia twórcy, a jutro zostanie ono przedstawione zarz±dowi. Wydamy p³ytê z t± pie¶ni±, która stanie siê jednym z symboli klubu” – powiedzia³ oczarowany prezes – legenda Realu. Historiê tê opowiedzia³ syn Luisa Galiany, a mia³a ona miejsce w 1952. Od tej pory twory utwór ten jest oficjalnym hymnem Realu Madryt.

Kibice
Real Madryt to klub mog±cy siê poszczyciæ najwiêksz± liczb± kibiców w Europie – jest ich oko³o dwudziestu milionów, z czego po³owa mieszka w Hiszpanii – za¶ ich liczba w skali ¶wiata to ponad 228 milionów (2012 r.). Kibicami Los Blancos s± tak¿e politycy (Martín Torrijos, Donald Tusk), astronauta Michael Lopez-Alegria, ludzie ze ¶wiata muzyki i filmu (Fernando Argenta, Antonio Banderas, Cameron Diaz, Plácido Domingo, Julio Iglesias, Conrado Moreno, Enrique Iglesias, Patrick Dempsey), sportowcy uprawiaj±cy inne dyscypliny (Fernando Alonso, Alberto Contador, Rafael Nadal, Roger Federer, Juan Carlos Ferrero, Michael Jordan, Carlos Sainz, Ian Thorpe, Boris Becker, Carlos Sastre,Óscar Pereiro, Rafael Pascual, David Cal, polski komentator sportowy (Mateusz Borek), czy trenerzy (Jacek Gmoch, Jerzy Engel).
Istniej± dwie zorganizowane grupy kibiców: Ultras Sur i Orgullo Vikingo.
Ultras Sur to za³o¿ona w 1980 roku grupa zajmuj±ca w czasie meczów miejsca za bramk± po stronie po³udniowej (sur po hiszpañsku znaczy "po³udnie"). Ultrasi s± oskar¿ani o rasizm i sympatie neonazistowskie, za co wraz z klubem byli ju¿ karani.
Grupa Orgullo Vikingo powsta³a w 1992 roku. Jej za³o¿yciele, cz³onkowie Ultras Sur, chcieli, by zorganizowany doping zaistnia³ na pó³nocnej trybunie stadionu Santiago Bernabéu. Z za³o¿enia mia³a to byæ grupa apolityczna, o jasnych sposobach finansowania i zarz±dzania. Prezentacja nowej grupy mia³a miejsce przed meczem Madrytu z Realem Burgos, 13 wrze¶nia 1992 roku.


Moja dru¿yna ! Hala Madrid ! <3
[img]Królewscy ju¿ w Walencji[/img]

Zawodnicy Realu Madryt z Madrytu dotarli na lotnisko w Manies oko³o godziny 20 wczoraj. Na lotnisku Królewskich przywita³o oko³o czterystu fanów. W hotelu The Westin Valencia zespó³ Realu spêdzi czas do spotkania z Levante który odbêdzie siê jutro o 21:30.
W hotelu, w którym stacjonuj± pi³karze, z fanami tradycyjnie spotka³o siê dwóch zawodników. Tym razem autografy rozdawali bramkarze Iker Casillas i Antonio Adán, którzy chêtnie pozowali do zdjêæ. Podpisali wiele pocztówek, koszulek, plakatów, balonów, czapek, flag czy albumów.

Kadra na Levante
Bramkarze: Casillas, Adán i Jesús
Obroñcy: Varane, Pepe, Ramos, Coentrão, Carvalho, Arbeloa, Albiol i Nacho
Pomocnicy: Kaká, Özil, Xabi Alonso, Essien, Modriæ, Callejón i Di María
Napastnicy: Cristiano Ronaldo oraz Morata.

Kontuzje: Marcelo, Khedira, Benzema oraz Higuaín.

Mecz: Dzi¶, niedziela, 21:30, Walencja, Estadi Ciutat de València
Nastêpny trening: Wtorek, 13 listopada, 10:30, Valdebebas, zamkniêty.

HALA MADRID!!!

Marzenka20 dnia 12:52:10 11-11-12, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Znamy sk³ad!

Znamy sk³ad Realu Madryt, jaki wybiegnie na stadion w Levante, aby walczyæ o kolejne ligowe punkty. Widz±c ten sk³ad mo¿na powiedzieæ jedno - Mourinho nie k³ama³ na wczorajszej konferencji prasowej. Jak zapowiada³ Portugalczyk, jedynym napastnikiem bêdzie dzi¶ Cristiano, przynajmniej nominalnie. Do sk³adu wraca Coentrão i blok obronny w koñcu zaczyna wygl±daæ normalnie. Partnerem Xabiego Alonso bêdzie Michael Essien.

Real Madryt: Casillas; Arbeloa, Ramos, Pepe, Coentrão; Xabi, Essien; Di María, Özil, Callejón; Cristiano.

Ju¿ za kwadrans meczyk. Ch³opaki musz± koniecznie wygraæ je¶li chc± my¶leæ o zdobyciu ligi ale niestety bêdzie ciê¿ko. Wierzê ¿e to bêdzie wieczór Cristiano. Zagra na szpicy, wiele bêdzie od niego zale¿a³o no i ciesze siê ogromnie z powrotu Fabio, bo bardzo go w Realu brakuje. Oby dzi¶ siê zas³u¿y³ dla dru¿yny.

HALA MADRID!!!


Levante UD podejmuje Real Madryt w meczu 11. kolejki Primera Division. Zawodnikiem gospodarzy jest Dariusz Dudka. Zapraszamy na relacjê "akcja po akcji" z tego spotkania. Mecz rozgrywany jest w trudnych warunkach, bo boisko jest bardzo mocno nas±czone wod±. Ju¿ w drugiej minucie przypadkowo - podczas walki o pi³kê - ³okciem zahaczony zosta³ Cristiano Ronaldo, któremu rywal rozci±³ ³uk brwiowy.

TRUDNY MECZ
Tu relacja na ¿ywo jakby kto¶ chcia³ poczytaæ
http://eurosport.onet.pl/relacje/na-zywo/5297019,komentarze-na-zywo.html

I ju¿ gol a kto strzeli³??? Oczywi¶cie CR7
Ciekawostka: Mecz przypomina Polskê:Angliê, spotkanie które nie odby³o siê w czasie. Boisko w Walencji to istny Basen Narodowy ha ha ha

No i wygrali!!! 3 oczka w górê.

Marzenka20 dnia 0:26:00 12-11-12, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Lepsze ni¿ basen narodowy hahahha ale 3 pkt s± ! Brawa dla Crisa, wróci³ i strzeli³ gola
Zwyciêstwo w meczu na wodzie

Mecz w Levante móg³ obdzieliæ emocjami jakie¶ dziesiêæ innych rozegranych tego sezonu przez Real Madryt. ¯eby przypomnieæ sobie poprzedni mecz w Hiszpanii toczony w takich warunkach, trzeba by³oby cofn±æ siê bardzo daleko. W skandalicznych warunkach panuj±cych tego wieczoru w Walencji, przy pechowej kontuzji Cristiano, przy tak zmieniaj±cych siê wydarzeniach na boisku, Królewscy odnosz± swoje pierwsze zwyciêstwo z Levante za kadencji Mourinho.

Abstrahuj±c od stanu murawy, która nadawa³a siê w niedzielê raczej do gry w waterpolo, mecz zacz±³ siê tragicznie - Navarro uderzy³ ³okciem Cristiano w ³uk brwiowy i ten musia³ na dobre kilka minut opu¶ciæ boisko, by wróciæ i daæ swojej dru¿ynie prowadzenie w dwudziestej pierwszej minucie. Zawodnik gospodarzy nie ujrza³ za to zagranie kartki, a powinien z miejsca otrzymaæ tê ciemniejszego koloru. Wymiana trzech podañ to w niedzielnej potyczce rarytas, na który Królewscy pozwolili sobie mo¿e ze dwa razy w meczu. Obie ekipy szybko zrozumia³y, ¿e wszystkie przedmeczowe za³o¿enia mo¿na sobie wsadziæ, w efekcie ogl±dali¶my festiwal do¶rodkowañ i strza³ów z dystansu.

Go¶cie schodzili do szatni z jednobramkowym prowadzeniem, które nie by³o ¿adn± zaliczk±, maj±c na uwadze to, czego dokonywa³a tego wieczoru na murawie futbolówka. Cristiano Ronaldo na drug± po³owê ju¿ nie wyszed³, w jego miejsce pojawi³ siê na placu Albiol. Wyrównanie przysz³o w sze¶ædziesi±tej drugiej minucie, trzy minuty po tym, jak Królewscy zmarnowali trzy szanse na objêcie prowadzenia. Potem by³ rzut karny, którego byæ nie powinno - Callejón by³ faulowany przed "szesnastk±". Do pi³ki pod nieobecno¶æ CR7 podszed³ Xabi Alonso i niestety przestrzeli³.

Jak przysta³o na tak emocjonuj±ce spotkanie, decyduj±cy gol nie móg³ pa¶æ w tak prosty sposób - z rzutu karnego. W 79. minucie na boisku pojawi³ siê Morata i trzy minuty pó¼niej strza³em g³ow± zapewni³ Królewskim trzy punkty. Asystowa³ Xabi. Morata zosta³ najm³odszym strzelcem gola dla Realu Madryt w tym sezonie, Mourinho w koñcu wygra³ na stadionie Levante, a Cristiano trafi³ tu do siatki po raz pierwszy od transferu do Madrytu.

Co dzia³o siê po meczu?

Ci, którzy ¶ledzili nasz profil na Facebooku, wiedz±, ¿e ostatni gwizdek sêdziego w meczu z Levante wcale nie zakoñczy³ emocji. Sêdzia w protokole zapisa³: "‎"Po zakoñczeniu meczu, kiedy udawali¶my siê do swojego pokoju, w strefie miêdzy obiema szatniami napotkali¶my kilku zawodników, trenerów, ludzi z obu dru¿yn i ochronê, którzy próbowali rozdzieliæ dwie dyskutuj±ce osoby. Zidentyfikowane osoby to Higuero Campos - ochroniarz Realu Madryt - oraz Vicente Gomez - pracownik Levante. Po interwencji s³u¿b porz±dkowych wszystkie zaanga¿owane osoby wróci³y do swoich szatni. Nie by³o wiêcej incydentów". Jednak to nie by³o wszystko.

Wed³ug ró¿nych relacji, Pepe pokaza³ zwyciêski taniec przed drzwiami do szatni Levante! Niektórzy zawodnicy Levante twierdz±, ¿e Portugalczyk zakpi³ z nich, chocia¿ na przyk³ad bramkarz Munua powiedzia³, ¿e nic takiego nie widzia³. O wiele wiêcej kontrowersji wzbudzi³ jednak Sergio Ballesteros, kapitan gospodarzy.

Hiszpan mia³ wej¶æ do szatni Królewskich i udaæ siê do pomieszczenia medycznego, gdzie lekarze zaszywali ranê Cristiano Ronaldo. Wersji jest kilka. Najbrutalniejsza mówi, ¿e Ballesteros z³apa³ obecnego tam równie¿ Pepego i go uderzy³. Kapitana Levante odci±gnêli inni gracze Realu, a z szatni wyprowadza³a go policja. Sam obroñca broni siê, ¿e poszed³ do szatni tylko dowiedzieæ siê w jakim stanie jest Cristiano. Inna wersja mówi, ¿e Ballesteros wszed³ do pomieszczenia i zacz±³ wyzywaæ siê z Pepe. Nie zdo³a³ go uderzyæ i zosta³ wyproszony z szatni, któr± "zamknê³a" policja. Na pewno interweniowa³y s³u¿by porz±dkowe, ale relacje s± ró¿ne.

W zamkniêtej przez policjê szatni nie by³o trzech osób. Morata gaworzy³ sobie z mediami, a Mourinho i Karanka skorzystali z zaproszenia trenera Ignacio i jego asystenta i udali siê do jego pokoju na pomeczowe spotkanie. Nikt z nich nie wiedzia³ co dzia³o siê na dole.

Warto dodaæ, ¿e Real Madryt zaprzecza, ¿e Pepe tañczy³ przed szatni± gospodarzy. Wiceprezes Levante, Tomás Pérez, potwierdzi³, ¿e dla bezpieczeñstwa policja zatrzyma³a na jaki¶ czas Królewskich w ich szatni, ale doda³ te¿, ¿e wierzy Ballesteresowi, ¿e poszed³ do Królewskich tylko po to, ¿eby dowiedzieæ siê co z okiem Cristiano.

Marca i As o sêdziowaniu

Mecz w Walencji by³ trudny nie tylko dla zawodników, ale równie¿ dla sêdziego. Muñiz Fernández podj±³ przede wszystkim jedn± b³êdn± decyzjê - tê o grze. Real Madryt - nawet pomimo tego, ¿e Mourinho na konferencji nie narzeka³ na warunki - nie chcia³ rozgrywaæ tego meczu. Dzia³acze byli w¶ciekli, ¿e arbiter dopu¶ci³ boisko do gry. Zgadza siê z tym wiêkszo¶æ dziennikarzy i ekspertów. Je¶li chodzi o samo spotkanie, to Levante krytykowa³o sêdziego za ilo¶æ fauli przeciwko tej dru¿ynie, zapominaj±c o stylu, jaki przyjêli na to starcie. Eksperci Asa i Marki skupili siê jednak na trzech - wydaje siê najwa¿niejszych - akcjach spotkania.

Pierwszym powa¿nym sprawdzianem dla arbitra by³a druga minuta. Navarro rozbi³ ³uk brwiowy Cristiano, który dos³ownie zala³ siê krwi±. Rafa Guerrero pisze, ¿e by³o to celowe zagranie i czerwona kartka nie podlega dyskusji. Tymczasem sêdzia nie odgwizda³ nawet faulu!

Druga sytuacja to bramka dla gospodarzy. Atakuj±cy Levante jest na spalonym. To tak zwany "spalony telewizyjny", ale ci±gle spalony. Na ¶cianie wyrysowanej przez hiszpañski Canal+ nie ma w±tpliwo¶ci, ¿e Ángel by³ wysuniêty przed Pepego. Wysuniêty cia³em, które pozwoli³o mu wygraæ walkê z Portugalczykiem.

Trzecia sytuacja to oczywi¶cie rzut karny. Navarro (swoj± drog± - rozbita g³owa i karny za atak od ty³u, a pi³karz Levante koñczy mecz nawet bez kartki!) próbowa³ powaliæ Callejóna dwa razy. Hiszpan utrzyma³ siê za pierwszym razem na nogach, ale zaraz potem pad³ po drugim ataku. Ten drugi faul wydarzy³ siê dos³ownie na zewnêtrznej granicy linii pola karnego. Wed³ug Marki i Guerrero, mimo wszystko by³ karny za "faul na linii". As te¿ pisze o dwóch atakach, ale w±tpliwo¶ciach czy ten drugi faul mia³ miejsce na linii.

Sêdzia kalosz!!!
A to co dzia³o siê po meczu istny skandal!!!
Nasi ch³opcy nie mogli siê czuæ bezpiecznie we w³asnej szatni przez takich popaprañców jak Ballesteros!!! Ciekawe ¿e a¿ tak zmartwi³ siê stanem Crisa dopiero po meczu a wcze¶niej nawet nie poda³ mu rêki... hipokryta!!!
Levante powinno by³o wy¿ej przegraæ ten mecz a w³a¶ciwie wrestling bo tak zachowywa³a siê "dru¿yna" z Walencji!!!
To by³o ¿a³osne, i tyle w temacie, szczególnie brak czerwonej kartki za rozkrwawienie Crisa, no ¿ó³ta to ju¿ minimum
Oficjalny komunikat ws. meczu

"Wobec incydentów, które wydarzy³y siê po wczorajszym spotkaniu miêdzy nasz± dru¿yn± a Levante UD, Real Madryt CF pragnie stwierdziæ co nastêpuje:

1. Wyró¿niæ wzorowe zachowanie naszych pi³karzy i sztabu szkoleniowego w czasie spotkania odbywaj±cego siê w warunkach bardzo niekorzystnych do gry w pi³kê, które nasza dru¿yna potrafi³a przezwyciê¿yæ profesjonalizmem, zaanga¿owaniem i form± sportow±.

2. Po zakoñczeniu spotkania zachowanie i postawa zawodników, sztabu szkoleniowego i pozosta³ych cz³onków dru¿yny by³y w ka¿dym momencie poprawne i nienaganne.

3. Zaprzeczyæ stwierdzeniom, które pad³y w mediach, o rzekomych prowokacjach naszego gracza, Pepego, w szatni gospodarzy. Pi³karz Realu Madryt zawsze pokazywa³ wzorowe zachowanie w tym samym tonie, co reszta jego kolegów.

4. Ten klub dalej bêdzie broni³ walorów sportowych i szacunku, które powinny dominowaæ w ¶wiecie sportu".

A co powiedzia³ na temat tych zdarzeñ ... Andres Iniesta z Barcelony???

Iniesta: Móg³bym byæ przyjacielem Pepego

Rozmawiaj±c z dziennikarzami, Andrés Iniesta poruszy³ kilka spraw zwi±zanych z pi³karzami Realu Madryt. Hiszpan wypowiedzia³ siê tak¿e na gor±cy temat dotycz±cy madryckiej szkó³ki. – Ka¿dy klub jest inny. Ja mia³em szczê¶cie byæ tu, gdzie jestem i najwa¿niejsze, ¿e ludzie wierz± w wychowanków. Je¶li im nie ufaj±, to nie ma sensu.

– Nie widzia³em sytuacji, w której Cristiano otrzyma³ cios. By³em w domu z córk±, ale skoro nie gra³ dalej, uderzenie musia³o byæ bardzo silne.

– Spór z Pepem podczas ostatniego Klasyku? Czy móg³bym zostaæ jego przyjacielem? Dlaczego nie? By³ moment, w którym powiedzia³em, co o nim my¶lê. To wszystko.

Co do Pepego to fakt, ¶wiêty nie jest i zdarzaj± mu siê "odchy³y", choæ ostatnio siê wyra¼nie uspokoi³, ale i tak przy tych psychopatach z Levante: Navarro i Ballesteros'ie jest anio³kiem!
ten atak na Crisa by³ okropny , pisa³am z tak± dziewczyna na twiterze i jednocze¶nie ogl±da³±m mecz
i od pocz±tku czu³am ¿e bêdzie ciê¿ko ale wyszli¶my z tego zwyciêsko i nie ma co ju¿ tego rozgrzebywaæ , co by siê nie dzia³o zawsze bêdê kochaæ REAL MADRYT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JU¯ JUTRO MECZ 12 KOLEJKI PD Z Athletikiem Bilbao

Cristiano znowu staje oko w oko z Baskami

Mecze pomiêdzy Realem Madryt a Athleticiem zawsze obfituj± w emocje, a skoro s± emocje to musz± byæ i bramki. Ciekawostk± tutaj mo¿e byæ, ¿e w spotkaniach z Realu z Baskami pad³o najwiêcej bramek w ca³ej historii Primera Division, 293 bramki w 81 meczach to musi byæ gwarancj± bramek dzisiejszego wieczoru. Najwiêcej bramek w tych spotkaniach strzelali Hugo Sánchez i Luis Molowny którzy maj± po osiem bramek w tych konfrontacjach. Za¶ obecnie Cristiano Ronaldo w tych starciach ma goli sze¶æ, tak¿e ju¿ dzisiaj mo¿e wyrównaæ a potem przegoniæ rekord Sancheza i Molowny.

Tak to jest byæ wrogiem numer 1...

Rywalizacja Realu Madryt z Athletikiem Bilbao siêga pocz±tków ligi hiszpañskiej, a dok³adniej ju¿ w sezonie 1928/29 Królewscy mierzyli siê z zespo³em z Baskonii i je¶li chodzi o mecz w Madrycie, to gór± byli gospodarze, wygrywaj±c 5:1. Na koniec ligi gór± by³a kataloñska Barcelona, a Real z Athletikiem musia³y zadowoliæ siê odpowiednio drugim i trzecim miejscem w tabeli.

Nie ma chyba dla Realu Madryt gorêtszego miejsca w Hiszpanii ni¿ Bilbao. Gor±ca atmosfera na San Mamés to ju¿ pewien zwyczaj zwi±zany z meczami Los Blancos na wyje¼dzie. Kibice Los Leones nienawidz± bardziej ¿adnego klubu na ¶wiecie. Wrogiem numer 1 jest Real Madryt. ¯eby nie by³o w±tpliwo¶ci – ta niechêæ nie jest obustronna.

Pocz±tek ligowej rywalizacji okaza³ siê szczê¶liwy dla Królewskich, Real wygra³, ale kolejne lata przynios³y okres kilkuletniego panowania zespo³u z Bilbao (cztery mistrzostwa Athletiku przy dwóch Realu na przestrzeni o¶miu sezonów). Ale to tyle, je¶li chodzi o historiê i to jeszcze tak odleg³±. Wa¿niejsze s± ostatnie lata, a w tym wypadku siedem ostatnich staræ Realu Madryt na Santiago Bernabéu z Athletikiem koñczy³o siê wygranymi Merengues. Szczególnie okaza³e by³y ostatnie trzy (5:1, 5:1, 4:1). Nie ma w±tpliwo¶ci, ¿e Bilbao jest diametralnie trudniejszym rywalem u siebie, kiedy gra na San Mamés ni¿ kiedy przyje¿d¿a do stolicy Hiszpanii. Ostatnie lata dobitnie pokaza³y, ¿e wsparcie w³asnych kibiców w starciu madrycko-baskijskim ma du¿y wp³yw.
Po ostatnim kuriozalnym meczu w Walencji, z którego Królewscy ostatecznie wyszli zwyciêsko, podopieczni Mourinho znajduj± siê na trzecim miejscu w tabeli. Po¶cig za czo³ówk± trwa, a kolejnym przystankiem bêdzie starcie z Athletikiem Bilbao. U siebie innego rezultatu jak zwyciêstwo chyba nawet najbardziej pesymistyczni kibice sobie nie wyobra¿aj±.

Jak bêdzie kadrowo? Pod znakiem zapytania jest wystêp Michaela Essiena, ale na pewno zagra Cristiano Ronaldo, który mecz z Levante musia³ skoñczyæ w przerwie. Je¶li chodzi o zespó³ Marcelo Bielsy, to Athletic w tym sezonie spisuje siê poni¿ej oczekiwañ. Dopiero dwunasta lokata w lidze i kiepskie wystêpy w Lidze Europy (praktycznie bez szans na awans do kolejnej rundy rozgrywek). A jeszcze do tego z Realem Madryt nie zagraj± pauzuj±cy za kartki Ander Herrera i Oscar de Marcos. Zespó³ z³o¿ony z zawodników, maj±cych baskijskie korzenie robi wra¿enie. – Ten klub jest ewenementem na skalê ¶wiatow±, ¿e zespó³ potrafi zebraæ lokalnych ch³opaków i zaistnieæ w lidze, a tak¿e na arenie miêdzynarodowej – mówi³ niedawno w wywiadzie dla RealMadrid.pl komentator Canal+ Rafa³ Wolski.

Raczej pewne zwyciêstwo ni¿ wygrana w ostatnich minutach czy jaki¶ niespodziewany obrót zdarzeñ. Tak zapowiada siê sobotnie starcie Realu Madryt z Athletikiem Bilbao. Mecz z podtekstami ponadsportowymi, zawsze budz±cy wiele emocji.

Jak bêdzie tym razem?
mama nadziejê ¿ê Real zgarnie komplet punktów ale racja na pewno emocji nie zabraknie , z tym rywalem to zawsze by³o ciê¿ko
Mecz za ponad 2 godziny wiêc fani Realu powoli zbieramy siê by kibicowaæ naszej dru¿ynie!
ja ju¿ jestem gotowa po przegranej MU mam nadziejê zê Real poprawi mi humor
Je¶li kto¶ nie mo¿e ogl±daæ to zapraszam na relacjê na ¿ywo:
http://eurosport.onet.pl/relacje/na-zywo/5303747,komentarze-na-zywo.html
Narazie jest 1:0 dla Madrytu!!!
No i zgodnie z przewidywaniami mieli¶my goleadê.
5:1 dla Realu!!!
Spodziewa³am siê tego wielki powrót Benzy, ¶wietny mecz rozegra³
Tak to prawda, Khedira te¿ po powrocie zab³ysn±³.
Ramos ostatnio co¶ gole strzela, najpierw przeciw Francji, potem Panama a teraz Athletic. Rozstrzela³ nam siê Szeryf. Tylko szkoda ¿e Cris nie mia³ gola, bardzo siê stara³ i mia³ du¿y wk³ad przy bramkach ale pechowo nic nie ustrzeli³. Mo¿e w nastêpnym meczu z Manchesterem bêdzie skuteczny.
Oby, ja Crisowi zawsze ¿yczê goli tyle, ¿e ma du¿o pecha, a to s³upek a to obok przeleci

No i Ramos, i Ozil te¿ do formy wraca, elegancko
Stary dobry Real nam wraca! Wreszcie graj± na swoim poziomie.
No ja my¶lê ! xD
jestem bardzo zadowolona po tak piêknej wygranej , szkoda ¿ê Cris nic nie ustrzeli³ ale spokojna g³ówka jeszcze strzeli dla nas du¿o bramek , cieszy mnie dobra forma Benzemy i Mesutka przed perspektyw± meczu z city... a Ramosek co¶ siê rozstrzela³ ostatnio
Ju¿ w ¶rodê starcie z Manchesterem. Ch³opcy musz± wygraæ je¶li chc± my¶leæ o dalszym etapie. To bêdzie jeden z trudniejszych, dla nas kibiców, mecz.
Je¶li Real nie wygra to ja siê chyba upijê...
Noo ja s³abo to widzê, to trudny przeciwnik, a my gramy na wyje¼dzie

Oby¶my mogli ogl±daæ takiego Benze, Ramosa i Ozila jak w ostatnich meczach, bo o Crisa siê nie martwie xD
musimy pokonaæ city , niech ich rozwal± bo tak nie trawie tego klubu ¿e wam mówiê ,najlepiej jakby z grupy wyszed³ Real i Borussia
Ja jeszcze przed rozgrywkami obstawia³am ¿e z grupy wyjd± Real i Manchester, ale w duchu marzy³am wtedy by wyszed³ Real z Borussi±. Jestem w szoku ¿e Borussia w³a¶ciwie awans ju¿ ma w kieszeni a Real musi walczyæ o wyj¶cie!
Manchesteru osobi¶cie tez nie trawiê i mocno bêdê trzymaæ kciuki za ch³opaków w ¶rodê.
a ja obstawia³±m od pocz±tku Real i Borussie i oby to siê sprawdzi³o , Borussia to ¶wietny zespó³ i mo¿e byc czarnym koniem tym rozrywek
Zgodzê siê na tego czarnego konia, ale w finale Borussia-Real wygraæ ma Madryt!
a jak inaczej , tak ma byæ LM ma byæ nasza , têsknie za triumfem w tych rozgrywkach
LM zakoñczy siê w 2013 roku ale wierzê ¿e to bêdzie nie pechowy ale szczê¶liwy rok dla Madridistas i po raz 10 wygraj± ten puchar!!!
Nerwowa celebracja
Po piêknej bramce Benzemy w czasie celebracji ucierpia³ Arbeloa. Ludzie z ³awki i sêdziowie zauwa¿yli krew na koszulce Hiszpana, co zapocz±tkowa³o ciekawe show:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-s45kqX6GV8
awww Alvaro mój kochany .......
Ju¿ za jakie¶ 20 minut Real powinien wyl±dowaæ w Manchesterze.
aha , ja ju¿ my¶lê o jutrzejszym meczu a dzi¶ stresujê siê meczem MU .......
No ju¿ nied³ugo nasi Królewscy rozegraj± spotkanie z Manchesterem City?
Jaki obstawiacie wynik???
Ja czujê, ¿e to bêdzie wieczór Cristiano i kibice z Manchesteru przyjm± go i potraktuj± jak nale¿y.
3:1 dla Realu w tym gol Crisa!
jak na razie 1-0 dla nas ....
jak na razie 1-0 dla nas
Nie no sêdzia ewidentnie faworyzuje City, nie mam s³ów, co najmniej DWA oczywiste faule na Crisie a on nic, i jeszcze czerowna dla Arbeloi

Cris przeciwko 4 obroñcom, dreszczowiec jak cholera
Uff, mamy awans, szkoda ¿e nie na 1msc
Arbeloa nie faulowa³ w polu karnym

Jak to zawsze bywa po ka¿dym spotkaniu znajdzie siê jaka¶ kontrowersja. Jedn± z nich jest rzut karny dla Manchesteru City podyktowany w 73 minucie meczu. Sêdzia ¶rodowego starcia podyktowa³ jedenastkê dla aktualnego mistrza Anglii, jednak Álvaro Arbeloa nie faulowa³. Gianluca Rocchi przy tej sytuacji wyrzuci³ z boiska Hiszpana, pokazuj±c mu drugi ¿ó³ty kartonik

No by³am pewna, ¿e to nie by³o celowe popchniêcie.. ¯alosny poziom sêdziowania, to nie by³ mecz, tylko cyrk, w takich wa¿nych meczach decyduj±cych o awansie takie b³êdy nie maj± prawa mieæ miejsca.. Naprawdê g³upota sêdziego a¿ razi³a w oczy

Gdyby nie sêdzia kalosz Real by to spokojnie wygra³
Real Madryt liderem klasyfikacji fair play

Real Madryt prowadzi w klasyfikacji fair play w Primera División. Królewscy maj± na koncie 29 punktów, o jeden mniej od Barcelony. W drugiej lidze Castilla znajduje siê obecnie na siódmej lokacie. Ten ranking sporz±dza siê na podstawie kartek, które kluby dostaj± w ka¿dej kolejce. Na koñcu, zwyciêzca tej klasyfikacji ma szansê na wystêp w Lidze Europy. Ostatnim hiszpañskim zespo³em, któremu to siê uda³o by³o Rayo Vallecano w sezonie 1999/2000.

Klasyfikacja fair play Primera División:
1. Real Madryt – 29 punktów;
2. Barcelona – 30;
3. Real Valladolid – 32;
4. Atlético Madryt – 33;
5. Real Sociedad – 37;
6. Málaga – 38;
7. Deportivo – 39;
8. Mallorca – 42;
9. Getafe, Celta Vigo – 43;
11. Granada, Real Saragossa – 47;
13. Athletic Bilbao, Sevilla – 48;
15. Levante – 49;
16. Osasuna – 53;
17. Betis – 54;
18. Rayo Vallecano – 63;
19. Valencia – 65;
20. Espanyol – 72.

Klasyfikacja fair play Segunda División:
1. Girona – 33;
2. Lugo – 34;
3. Racing Santander – 35;
4. Elche – 39;
5. Barcelona B, Mirandés – 45;
7. Real Madryt Castilla, Almería – 48;
9. Córdoba – 51;
10. Guadalajara – 52;
11. Sabadell – 53;
12. Huesca – 55;
13. Numancia, Recreativo Huelva – 58;
15. Alcorcón – 59;
16. Hércules, Ponferradina – 60;
18. Las Palmas – 62;
19. Xerez, Villarreal – 66;
21. Sporting Gijón – 68;
22. Murcia – 70.
ach ale siê denerwowa³am wczoraj, ¶wietnie ¿e mamy awans w kieszeni zas³u¿yli¶my na to, równie dobrze mogli¶my wygraæ ten mecz trochê zabrak³o skuteczno¶ci, byli¶my lepsi a city niech marzy dalej o triumfie w LM hahah......HALA MADRIT
Nie tyle skuteczno¶ci zabrak³o co sprawiedliwo¶ci, gdyby sêdzia nie podyktowa³ karnego, którego wcale nie by³o mieliby¶my 3pkt i walczyli z Borussi± o 1msc xd
Ca³kowicie siê zgadzam! Sêdzia wczoraj po prostu da³ plamê po ca³ej linii! Takiego idioty to ja dawno nie widzia³am! Mo¿na w³a¶ciwie rzec ¿e zabra³ Królewskim szansê walki o pierwsz± pozycjê. Zapewne jaki¶ zwolennik Barcy i Messiego!
A tu co¶ do zerkniêcia z najlepszym trenerem ¶wiata!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zgjHF4-G75A
sedzia te¿ siê nie popisa³ ewidentnie chcia³ wygranej city ech... a niby to Real zawsze faworyzowany jest ..

Ca³kowicie siê zgadzam! Sêdzia wczoraj po prostu da³ plamê po ca³ej linii! Takiego idioty to ja dawno nie widzia³am! Mo¿na w³a¶ciwie rzec ¿e zabra³ Królewskim szansê walki o pierwsz± pozycjê. Zapewne jaki¶ zwolennik Barcy i Messiego!
A tu co¶ do zerkniêcia z najlepszym trenerem ¶wiata!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zgjHF4-G75A

Przepraszam, ale sama prowokujesz k³ótniê takim komentarzem... Barcelona i Messi faworyzowani? Obejrzyj mecze, w których ewidentnie Barca jest krzywdzona. Jednak oni nie ¿al± siê w mediach, jak to robi Mou...

Je¶li twierdzicie, ze Real nie jest faworyzowany to przypominam mecz Valencia-Real z tego sezonu
ale w lidze w tym sezonie sêdzia ten pomaga³ Barcy, gdyby nie to sytuacja w lidze mog³aby byc inna

ale w lidze w tym sezonie sêdzia ten pomaga³ Barcy, gdyby nie to sytuacja w lidze mog³aby byc inna
Ale jak pomaga³? Pomaga³ odgwizduj±c nam spalone których nie by³o? Pokazywaniem kartek za g³upie popchniêcie, które nie mia³o wielkiego wp³ywu na przebieg gry? Przez brak kartek dla tych, którzy non stop kopi± Messiego po kostkach czy te¿ ci±gn± za koszulkê? Utar³o siê, ¿e sêdzia pomaga Barcy i wszyscy powtarzaj± to jak mantrê. Zdarza³y siê mecze, w których sêdziowie mylili siê na korzy¶æ Barcelony, ale bez przesady. Realowi równie¿ wiele pomagaj±, ale wiêkszo¶æ i tak bêdzie siê upiera³o przy tym, ze to Barca jest faworyzowana, a Messi jest pupilem Uefy...
by³ taki mecz nie pamiêtam ju¿ z kim grali ale powinni przegraæ ale dziêki sêdziemu tak siê nie sta³o
a to ¿ê Messi to pupil uefy to czysta prawda
Sorry to mia³ byæ ¿art...
Absolutnie nie chce tu wywo³ywaæ ¿adnych k³ótni.
Chcia³am tylko nawi±zaæ do skandalicznego zachowania tego sêdziego...ale mi nie wysz³o. ( nastêpnym razem podam jako przyk³ad kogo¶ innego )
A wracaj±c do Valencii to ja akurat tam ¿adnej pomocy sêdziego dla Realu siê nie dopatrzy³am. Levante robi³o wielkie halo a tak naprawdê samo zaprzepa¶ci³o szansê wygranej nie wykorzystuj±c 100 procentowych sytuacji, a warunki pogodowe obie dru¿yny mia³y takie same.

Sorry to mia³ byæ ¿art...
Absolutnie nie chce tu wywo³ywaæ ¿adnych k³ótni.
Chcia³am tylko nawi±zaæ do skandalicznego zachowania tego sêdziego...ale mi nie wysz³o. ( nastêpnym razem podam jako przyk³ad kogo¶ innego )
A wracaj±c do Valencii to ja akurat tam ¿adnej pomocy sêdziego dla Realu siê nie dopatrzy³am. Levante robi³o wielkie halo a tak naprawdê samo zaprzepa¶ci³o szansê wygranej nie wykorzystuj±c 100 procentowych sytuacji, a warunki pogodowe obie dru¿yny mia³y takie same.

Ok, ok, rozumiem My¶la³am, ze to kolejny atak na Barcelonê
Jednak w meczu z Valenci± nie uznano prawid³owej bramki, wiêc...

lusia w jaki sposób Messi jest faworyzowany?
Dziewczyny to jest temat REALU MADRYT, a nie Messiego czy Barcelony, je¶li kto¶ chce podyskutowaæ o nich to jest do tego w±tek xD

O tym czy w meczach Barca jest faworyzowana siê nie wypowiem z najprostszego powodu, po prostu ich nie ogl±dam
No wiem, ale jako¶ w±tek siê rozwin±³ i tak posz³o dalej...
Co do Barcy i jej faworyzowania te¿ za bardzo siê nie mogê wypowiedzieæ, ale wiem na pewno ¿e Real faworyzowany nie by³, nie jest i nie bêdzie.
hahaha... no dobra ju¿ siê nie wypowiem na temat Crisa i Messiego na tej stronie ale Dudziak chocia¿by jak zdoby³ poprzedni± Z³ot± Pi³kê ...co by³o niesprawiedliwe
Sêdzia ¶rodowego meczu ukarany

Praca w³oskiego sêdziego, Gianluki Rocchiego w meczu Realu Madryt z Manchesterem City nie pozosta³a niezauwa¿ona przez UEFA. Marca donosi dzi¶, ¿e sêdziowanie W³ocha w ¶rodowym meczu nie spodoba³o siê europejskiej centrali. Najbardziej niezadowolony mia³ byæ sam Pierluigi Collina, szef komisji sêdziowskiej UEFA.

Rezultat? Gianluca Rocchi nie poprowadzi ¿adnego ze spotkañ 1/8 fina³u Ligi Mistrzów. To sta³a praktyka UEFA w stosunku do sêdziów, których praca zosta³a ¼le oceniona przez ich prze³o¿onych. Istnieje tak¿e mo¿liwo¶æ, i¿ arbiter ¶rodowego meczu na Etihad Stadium zostanie zdegradowany do prowadzenia meczów w Lidze Europejskiej.

Natomiast dziennik AS tak¿e przytacza dzi¶ bardzo ciekaw± informacjê odno¶nie Rocchiego. W³och to jedyny zamieszany w aferê Calciopoli arbiter, który dalej spe³nia siê w swoim zawodzie. Zosta³ oczyszczony z zarzutów i uniewinniony w pierwszej instancji, ale prokurator generalny z Neapolu, Carmine Esposito, wezwa³ do rewizji wyroku i wnosi o szesna¶cie miesiêcy aresztu. Oczywi¶cie prawnicy Rocchiego ju¿ zareagowali, ale mo¿e okazaæ siê, i¿ mecz przedostatniej kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów 2012/2013 by³ dla w³oskiego sêdziego ostatnim.
no i bardzo dobrze , sprawiedliwo¶ci sta³o siê zado¶æ chocia¿ w taki sposób ¿e 1/8 nam nie zaszkodzi
a tak w ogóle jestem strasznie ciekawa z kim zagramy w 1/8 fina³u LM
Te¿ jestem ciekawa. Na pewno nie bêdzie ³atwo bo niestety wychodzimy z drugiego miejsca.
no z pewno¶ci± w tej fazie rozgrywek nie ma przelewek i s³abych dru¿yn , mog± byæ niespodzianki
Byle nie trafiæ na Barce lub United

A no widzia³am ten news o sêdzim, jest jeszcze jaka¶ sprawiedliwo¶æ
Na Barcê na pewno nie trafi± bo w tej fazie rozgrywek nie mog± ze sob± graæ zespo³y z tego samego kraju.
A ju¿ jutro mecz z Real'em Betis, gdzie prawdopodobnie zagra Demian Perquis.
Kolejny mecz Królewskich, którego nie mog± przegraæ, ale mo¿e byæ ciê¿ko bo jak dot±d w statystykach Real wygrywa³ z Betisem 17 razy ale i tyle samo... przegra³ niestety.
Nawet nie w tej fazie, nie chcê ¿eby w ogóle Real trafi³ na Barce, nie lubiê jak razem graj±, zawsze denerwuje siê 100razy bardziej ni¿ przy innych meczach xD

No, pewnie bd ciê¿ko, tym bardziej ¿e nie mog± wiêcej traciæ punktów..
Poprawka, wspieramy Real Madryt ju¿ dzi¶!!! Mecz z Betisem o 22:00.
tak dzi¶ meczyk !!!!!!!!!!!!
ja modlê siê ¿eby¶my nie trafili na MU bo chcê ich widzieæ dopiero w finale
Niestety wszystko wskazuje na to, ¿e Real dzi¶ przegra!
No i nie ma ju¿ co marzyæ o wygraniu La Liga, niestety..
z bólem serca muszê stwierdziæ ¿ê nie ma co marzyæ o mistrzostwie , wielka szkoda ze nie ma nawet po³owy rozgrywek a my ju¿ stracili¶my szanse na mistrza , trzeba byæ realist± i nie ³udziæ siê 11pkt. to przepa¶æ .... zawalili¶my pocz±tek sezonu , mam ochotê siê poryczeæ .......
Realist±, tssa, jak na ironiê xD no nic, ¿ycie toczy siê dalej, jest jeszcze LM
Trudno, liga przepad³a ale wa¿ne ¿eby chocia¿ zostali vicemistrzami bo jak narazie Atletico nie¼le sobie radzi. Najwy¿ej odbijemy to sobie w przysz³ym sezonie. Musz± teraz skupiæ siê na LM. Mo¿e dziêki temu, ¿e ju¿ wiedz± i¿ PD odlecia³a bêd± odpuszczaæ mecze i zgromadz± si³y na LM, a w koñcu j± wygraj±.
no mam nadziejê na Puchar Króla i LM , bo inaczej sezon do du..tak mi szkoda ch³opaków ale samo sobie na to zapracowali , to nie tak mia³o byæ
A ³zy, ból i cierpienie powróc±..

Rozczarowanie; to uczucie towarzyszy krok w krok ca³emu Madridismo po wczorajszym spotkaniu. Po takim meczu jak wczoraj, kiedy walczymy o ka¿dy punkt ¿eby utrzymaæ siê w walce o mistrzostwo jednocze¶nie czekaj±c jak sêp na ka¿de potkniêcie rywala zza miedzy przegrywamy w takim stylu, morale ka¿dego Madridisty mog± siê z³amaæ choæby by³y nie³amliwe jak hartowana stal. Nie chce ¿eby¶cie pomy¶leli, ¿e jestem ¶lepo zapatrzony w ‘¶wiêty Real i grzeszn± Barcelonê” ale na usta nasuwaj± mi siê s³owa które g³o¶no wo³aj± o pomstê do nieba.

Dlaczego sêdziowie utrudniaj± nam d±¿enie do spe³niania marzeñ? Pierwsz± sytuacj± jest to, ¿e wczoraj zabra³ nam prawid³owego gola a pó¼niej nie odgwizda³ karnego.. Nie jestem zwolennikiem teorii, ¿e sêdziowie pomagaj± wszystkim dru¿ynom ale nie tej ze stolicy Hiszpanii, ale jednak taka ilo¶æ tak krzywdz±cych b³êdów jakie pope³niaj± na nasz± niekorzy¶æ jest nie do zaakceptowania. To co towarzyszy³o nam 29 listopada 2010 roku wróci³o, ból, smutek i cierpienie jakie doznali¶my po derbach z Barcelon± wróci³o z niemal podwojon± si³±. Barcelona jak kat, bez lito¶ci nie ukazuj±c puchy da³a nam solidn± lekcje futbolu, wracali¶my ze spuszczonymi g³owami, wracali¶my do Madrytu na tarczy jako polegli w walce ale nie wojnie..

Wojnie która trwa nieprzerwanie od powstania obu dru¿yn. Sezon pó¼niej Real znalaz³ sposób na Barcelonê kiedy Królewscy jechali do stolicy Katalonii w kwietniu nie byli uwa¿ani za faworyta, ale uda³o siê wywie¼æ ca³kowicie zas³u¿one zwyciêstwo 2:1 które zakoñczy³o rywalizacjê w lidze. Po ostatnim spotkaniu z Mallorca to Iker Casillas dumnie uniós³ puchar w górê i Real Madryt cieszy³ siê z 32. Mistrzostwa Hiszpanii! Gdy wydawa³o siê, ¿e nast±pi³o przesilenie i role siê odwróci³y nast±pi³ s³aby start obecnego sezonu po którym Real wygra³ Superpuchar Hiszpanii, a pó¼niej poleg³ kilka razy na krajowym podwórku. Nie mo¿emy nic z tym zrobiæ, nie mo¿emy równie¿ podj±æ ¿adnych dzia³añ.

Nie mo¿emy zrobiæ nic innego w obecnej sytuacji jak postaraæ siê zapomnieæ o b³êdach które pope³nili¶my i finalnie ostatni raz podj±æ walkê o pierwsze miejsce w lidze. Nie do ukrycia jest jak wielkie jest to wyzwanie, ale moja fascynacja zespo³em z Madrytu nie pozwala mi przestaæ wierzyæ, ¿e wci±¿ mo¿emy osi±gn±æ ten cel. Kibicem siê jest a nie bywa, te s³owa mo¿ecie sobie powtarzaæ w takich chwilach jakie zaskoczy³y nas teraz, skoro chcecie zmieniaæ teraz klub na inny dlatego ¿e odniós³ kilka pora¿ek; lepiej nie kibicujcie wcale. Dru¿yny pi³karskiej nie wybiera siê dlatego, ¿e odnosi liczne sukcesy. Jej nie mo¿na wybraæ. Panuje dziwne uczucie, które ci±gnie Ciê do konkretnego zespo³u. Kierujesz siê sercem i zostajesz na zawsze tam gdzie ono Ciê poprowadzi. Moje serce jest bia³e, i takie pozosta³o.

Florentino odwiedzi³ szatniê
Florentino Pérez odwiedzi³ szatniê Realu Madryt po ostatnim meczu z Betisem. Prezes by³ mocno dotkniêty pora¿k± w Sewilli i tym, ¿e Barcelona mo¿e dzi¶ uciec dru¿ynie na 11 punktów, ale zaleci³ pi³karzom medialn± ciszê. Sternik Królewskich rozmawia³ tak¿e z José Mourinho, który równie¿ by³ zniesmaczony trzeci± ligow± pora¿k± w sezonie. Portugalczyk musia³ jednak udaæ siê na konferencjê, dlatego nie mia³ du¿o czasu na rozmowê z prze³o¿onym. Florentino ci±gle wierzy w zespó³ i jego mo¿liwo¶ci, ale martwi go tak du¿a przewaga Barcelony na tym etapie sezonu. Je¶li Kataloñczycy pokonaj± dzi¶ Levante w Walencji, szanse na obronienie mistrzostwa spadn± do minimum.
MARZENKA jak przeczyta³am twój tekst to teraz juz na pewno siê pop³aczê , ale wiesz co ,cokolwiek sie stanie to i tak bêd± zawsze w moim sercu i bêdê ich kochaæ , nadal wspieraæ HALA MADRIT
Tak siê sk³ada, ¿e ten tekst jest ze strony:
www.cristianoronaldo.pl
Ale ja siê jak najbardziej z nim identyfikujê.
Kocham Real i nawet je¶li bêd± na koñcu tabeli to i tak bêdê z nimi...
Na tym polega prawdziwe kibicowanie.
Nie wa¿ne co siê stanie, czy wygraj± czy przegraj± ja i tak bêdê za Realem Madryt!!!
JEDNO SERCE JEDNO BICIE REAL MADRYT PONAD ¯YCIE
Macie racjê dziewczynki, dla mnie te¿ nie liczy siê ile raz przegraj±, a ile wygraj±, kibicem siê jest, a nie bywa, HALA MADRID !
macie 100% racji , ten klub to czê¶æ mojego ¿ycia i zawsze z nimi bêdê choæby nie wiem co siê dzia³o
kibicujê im od 6 lat , pierwszy raz o nich us³ysza³am jak mia³am 10 lat i to by³a mi³osæ od pierwszego wra¿enia , bywa³o ro¿nie gorsze i lepsze chwile ale tylko Real (i MU ) mnie urzeka, uskrzydla i powoduje ¿e ¶wiat staje siê piêkniejszy ...
Szkoda, ¿e ostatnio Real zosta³ tak skrzywdzony ...
Niech mi nawet teraz nikt nie ¶mie pisaæ ¿e Real jest faworyzowany!
Oto przyk³ady na to jak siê traktuje Real i jego najja¶niejsz± gwiazdê CRISTIANO RONALDO!!!
Z Levante - masa ataków i fauli nieodgwizdanych, a przy tym atak na ³uk brwiowy Crisa... kwalifikuj±cy siê na czerwon± kartkê. Co robi sêdzia??? Nic, nic nie by³o a Cris nie krwawi i sam siê przewróci³!
Z Manchesterem... tu ju¿ ca³kiem sêdzie Rocchi pomaga³ Anglikom... szkoda pisaæ bo mo¿na zw±tpiæ w arbitrów na zawsze
Z Betisem: nieuznany gol, który tylko idiota móg³ uznaæ za spalonego, idiota b±d¼ sprzedawczyk i ewidentny karny dla Madridistas po rêce gracza Betisu. Sêdzia a¿ zachêca³ by wiêcej machaæ w swoim polu karnym bo i tak karniaka nie bêdzie...
Z³odzieje, sprzedawczyki ukradli nam LIGÊ!!!!!!!!
No niestety, sêdziowie nam cholernie przeszkadzaj± i nic nie mo¿na z tym zrobiæ, o ile w ostatnim meczu z City mo¿na to przeboleæ bo remis te¿ da³ nam awans, o tyle teraz zabrali nam szansê na Mistrzostwo..To ju¿ boli bardziej
Z³e wie¶ci p³yn± z Madrytu. Podobno jest nieciekawa atmosfera w szatni, a najgorsze ciêgi odbiera sam Mou. Dzienniki madryckie zamiast pisaæ o wsparciu dla dru¿yny, jak to robi± kataloñskie gdy chodzi o Barcê, atakuj± zespó³ a oczywi¶cie najbardziej samego trenera i nawet ju¿ pisz± o jego rych³ym odej¶ciu!!!
Wspó³czujê Realowi takiej prasy i równie¿ kibiców którzy te¿ nie pozostawiaj± suchej nitki zw³aszcza na Mourinho i Cristiano! Chcia³abym by w tym roku Real zgarn±³ LM, wtedy Mou bêdzie móg³ spokojnie stamt±d odej¶æ, niech siê ju¿ tam nie mêczy. Cris te¿ móg³by odej¶æ tylko nie za bardzo wiem gdzie... tylko do ManU, ale ich na niego nie staæ. Szkoda ch³opaka w klubie który go nie szanuje. Zarówno w³adze jak i kibice!
Z jednej strony masz racje, a z drugiej za bardzo uwielbiam Real ¿eby chcieæ odej¶cia Crisa, dla nie on= Królewscy i odwrotnie

Ale rzeczywi¶cie Barcie mo¿na pozazdro¶ciæ kibiców, chodzi mi o atmosfere i wsparcie dla dru¿yny
Kibiców i prasy, ca³ej w³adzy klubu. Tam ka¿dy pi³karz ma wsparcie, nie wa¿ne sk±d pochodzi. W Realu niestety tak nie jest, Hiszpanie s± faworyzowani a takie gwiazdy jak Cris porzucone same sobie. Nikt nie da im wsparcia a ju¿ na pewno nie sam prezes. Wystarczy sobie przypomnieæ ostatni± Z³ot± pi³k± dla pi³karza Europy. Messiemu towarzyszy³ prezes klubu a Cristiano... drugi wiceprezes...
no za ciekawie nie jest , ten sêdzia to ewidentnie nas ograbi³ i zabrano nam szanse na mistrzostwo tym bardziej ¿e Barca nie zwalnia tempa
teraz ju¿ siê nie zdziwie jak Mou i Cris odejd± , choæ wtedy ju¿ to nie to samo bêdzie ale i tak w moim sercu tylko Real
Jutro mecz z Alcoyano o Puchar Króla. Sk³ad bêdzie g³ownie rezerwowy, ten mecz to tylko formalno¶æ ale Cris podobno ma te¿ wyst±piæ. Pocz±tek o 21:30.
postaram sie obejrzeæ i oby lepiej siê zaprezentowali ni¿ ostatnio
Ja raczej nie obejrzê xd

Najbardziej to wyczekuje nastepnym spotkañ LM.
Ten mecz nie jest jako¶ szczególnie wa¿ny, to raczej formalno¶æ.
no i wygrali planowo 3-0 brawo !!!!!!!!!!!
Wygrali no ale jakiego¶ tam polotu wielkiego to nie by³o. Mou wystawi³ g³ównie m³odzików w nadziei ¿e zab³y¶nie jaki¶ talent ale niestety nic....
no tak, ale dobrze ¿e choæ wygrali , ja to ogl±da³am tylko 1 po³owê bo musia³am jeszcze zrobiæ zadanie z matmy...
Brawo Real!!! Ju¿ 2:0 w derbach Madrytu. Cris wreszcie zab³ysn±³ swoim geniuszem po ostatniej s³abszej formie. Pierwsza bramka a potem piêkna asysta!!! I niech nikt nie ¶mie mi tu pisaæ ¿e pan Ronaldo jedyne co umie to wbijaæ pi³ki w bramkê po wrzutce od kolegów z dru¿yny.
W³a¶ciwie zosta³o nam 5 punktów straty do Atletico i 11 do Barcy, w co wierzê ¿e jest jeszcze do dogonienia.
Cris jest wszêdzie, i pod bramk±, i wraca, i strzela i asystuje je¶li kto¶ twierdzi, ¿e jest inaczej to pewnie tylko dlatego, ¿e nie ogl±da meczy Królewskich albo z bardziej tradycyjnego powodu, ka¿dy wie jakiego xD
tak siê ba³±m tego meczu ale moi kochani ch³opcy stanêli na wysoko¶ci zadania i wygrali , piêkna brameczka Crisa , w ogóle ¶wietnie zagra³ HALA MADRIT
A ja jako¶ siê tego meczu nie obawia³am.
Znowu niestety skandaliczne sêdziowanie, pomijaj±c czerwone kartki Atleti których nie by³o powinien te¿ byæ na 100 % karniak no i znów Crisa mo¿na by³o powalaæ, kopaæ itp bo pan sêdzia wcale siê faulami na nim, nie przejmowa³.
ci sêdziowie to pora¿ka ci±gle nam przeszkadzaj± , ja to teraz obawiam siê ka¿dego ich meczu bo wiadomo strata punktów mo¿e mieæ katastrofalne skutki
Tym bardziej ¿e sêdziowie ewidentnie s± skupieni na przeszkadzaniu Realowi...
Skandaliczne zachowanie pi³karza Realu Madryt

Sergio Ramos, w ostatnim derbowym meczu Realu Madryt z Atletico, zachowa³ siê skandalicznie. Nie do¶æ, ¿e nie stosowa³ siê do zasad fair play w stosunku do Diego Costy, to jeszcze oplu³ rywala.

Ale¿ jednostronny artyku³, kto¶ zapomnia³ dopisaæ jak siê szanowny Diego Costa przez ca³y mecz zachowywa³, on to siê dopiero stosowa³ do zasad fair play, intensywnie wstyd autorze, wstyd

Karolinka92 dnia 10:16:41 03-12-12, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Autor tego tekstu jest stronniczy a w³a¶ciwie antymadrycki, ewidentnie nie zna ca³ej sytuacji... ale nie bêdê tego t³umaczyæ bo my fani Madrytu doskonale wiemy jak by³o. Z reszt± ka¿dy kto interesuje siê lig± hiszpañsk± na pewno ma odpowiedni± wiedzê na ten temat.
Na pewno, cholera jak to od razu widaæ czy artyku³ pisze bezstronny dziennikarz czy anty-madridista xD

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4HoXsXs1OPk#!

Ronaldo przebiega 96 m w ..10 sekund i niech teraz kto¶ powie, ¿e tylko stoi i czeka na pi³kê
Mówili wczoraj o tym w Wydarzeniach nawet ;o
¶miech na sali to niby Sergio zachowywa³ siê skandalicznie ? hahah...ci dziennikarzy albo s± g³upi albo ¶lepi, ci±gle tylko naje¿dzaj± na Real i ich zawodników ..
dzi¶ meczyk muszê siê teraz nauczyæ bo potem nie bêdê mia³a do tego g³owy
Trzymamy kciuki za ch³opaków!
aawww 1-0 Cris strzeli³ .......
No i sobie ch³opcy radz±, jak widaæ xD
piêkne zwyciêstwo , mimo i¿ awans juz by³ pewny to i tak ¶wietnie zagrali , teraz czekam na losowanie kogo nam los przydzieli
Wspólny obiad kilku zawodników


Dzisiaj po treningu kilku zawodników spotka³o siê na wspólnym posi³ku. W restauracji Asador Donostiarra obecni byli Essien, Carvalho, Modriæ, Özil, Varane, Nacho, Pepe, Ramos, Adán, Jesús i Khedira. G³o¶no by³o te¿ o wydarzeniach po wyj¶ciu pi³karzy z posi³ku. Mesut Özil nie móg³ odpaliæ swojego Ferrari 458 Italia i musia³ udaæ siê po mechanika. Z kolei Nacho przy cofaniu swoim Audi Q7 najecha³ na Porsche Sergio Ramosa.

Nacho wyt³umaczy³ siê z ca³ej sytuacji. Oto nasza notka z Facebooka: "Nacho t³umaczy siê na Twitterze: 'Dla tych, którzy pytaj±: ja nie uderzy³em ¿adnego auta. To by³ parkingowy'. Szybka ¿yciowa rada od starszego kolegi - Arbeloa: 'Nastêpnym razem zostaw napiwek'."
¶wietne te zdjêcie , wygl±daj± jak jedna wielka rodzina pod tytu³em REAL MADRYT
a Alvaro jaki ¿artowni¶....
Niebawem poznamy rywali Realu w LM

Oto dru¿yny na które mog± trafiæ
Paris Saint-Germain FC
FC Schalke 04
Juventus FC
Bayern Monachium
Manchester United

Ja bym chcia³a Paris Saint-Germain ( pojedynek Crisa i Zlatana )
oraz Manchester United ( dawny klub Crisa )
Ale my¶lê ¿e Madryt trafi na Juventus i dostanie szansê rewan¿u z Bayernem...
¿eby tylko nie na MU bo tego nie wytrzymam , 2 moje ukochane kluby ...i który¶ mia³by ju¿ odpa¶æ o nie !!!!!!!!!
Ja zawsze bêdê kibicowa³a Realowi, ale mam nadziejê ¿e nie trafi± na United ani na Bayern [z³e wspomnienia], zobaczymy ale znaj±c szczê¶cie Realu trafi± na giganta
Ale przecie¿ to Real jest gigantem, wiêc nikt mu nie straszny!
Oczywi¶cie, ale po co mamy ci±gle mieæ pod górkê? Nie moglismy kogo¶ s³absego wylosowac, nie wiem Arsenal chocia¿by? Po odej¶ciu van Persiego i innych gwiazd to ju¿ nie Ci sami Kanonierzy
W³a¶ciwie to jaki by nie trafili zespó³ i tak bêdzie tym z najlepszych...
Niech pokonaj± tych naj z naj to wtedy podnios± swoje ego i pó¼niej z e spokojem, opanowaniem i pewno¶ci± w grze ograj± ka¿dego.
Niech siê rozkrêcaj± na ca³ego...
No oby, oby, ale jednak takie wyzwania mogliby zachowaæ na nastêpny etap zawsze to spokojniej siê ogl±da jak graj± z kim¶ nie na ich poziomie
Dla mnie jedynym zagro¿eniem, które mo¿e ich zatrzymaæ jest Barcelona. Ka¿dy inny klub jest do pokonania ( jako zdeklarowana fanka Madridistas po prostu nie mogê inaczej my¶leæ ).
Pi³ka jest nieprzewidywalna, chocia¿by w tamtym roku, kto by sie spodziewa³ ¿e wygra Chelsea, oprócz umiejêtno¶ci trzeba miec te¿ odrobine szczê¶cia my w tym sezonie nie mamy go w nadmiarze

Ale jako fanka RMA muszê my¶leæ pozytywnie, ka¿dy klub jest do pokonania, w³±czaj±c Barce xD
'Mou bêdzie moim trenerem przynajmniej do 2016 roku'

Manuel Pereira, korespondent A Boli w Hiszpanii i ikona portugalskiego dziennikarstwa sportowego, pojawi³ siê w programie Futboleros i zdradzi³ szczegó³y swojej rozmowy z Florentino Pérezem, którego zna od pocz±tku dzia³alno¶ci Hiszpana w Realu Madryt. Dziennikarz zdradzi³, ¿e na wrêczeniu nagród Hiszpañskiej Rady Sportu zapyta³ prezesa o ostatnie ataki i spekulacje prasy na temat przysz³o¶ci szkoleniowca. Sternik klubu mia³ odpowiedzieæ, ¿e nie komentuje wszystkiego, bo nie mo¿e byæ codziennie na miejscu i zajmowaæ siê tylko plotkami. Florentino podkre¶li³, ¿e ma tak± strategiê, ale wypowie siê na ten temat w najbli¿szych dniach na jednym z publicznych spotkañ, prawdopodobnie na ¶wi±tecznym obiedzie organizowanym przez klub. Pereira doda³, ¿e prezes powiedzia³ mu, ¿e "Mourinho bêdzie jego trenerem przynajmniej do 2016 roku". W³a¶nie wtedy wygasa kontrakt Portugalczyka z Realem Madryt.

PS: Co do szczê¶cia, to my¶lê ¿e nadesz³a pora by obdarowaæ nim teraz Real, bo limit pecha to ju¿ dawno siê wyczerpa³.
A ju¿ jutro w 15 kolejce Real zmierzy siê z Realem Valladolid...
Zaczynamy o 20:00
a kiedy to losowanie LM? bo ju¿ chce wiedzieæ , ale kto to by nie by³ i tak dadz± radê wierzê w nich zawsze i wszêdzie
Nie wiem kiedy, chyba dopiero w styczniu...
Real z trudem wygra³ 3:2 z Valladolid. Niestety to by³ s³aby mecz w wykonaniu Królewskich a ich zwyciêstwo by³o bardzo szczê¶liwe. No ale oczywi¶cie i sêdziowie mieli udzia³ w przeszkadzaniu Realowi

Pepe
- Stracili¶my dwie bramki ze sta³ych fragmentów, ale mieli¶my okazje, ¿eby wywie¼æ st±d poka¼niejszy wynik. Jednak taki jest ju¿ futbol.

- Mogli¶my wygraæ spokojnie, gdyby nie anulowano nam prawid³owej bramki. Nie widzia³em tej okazji, ale dobry kolega powiedzia³ mi, ¿e Sergio absolutnie nie by³ na spalonym. Jest wiele spraw przeciwko nam, ale jeste¶my Realem Madryt i bêdziemy walczyæ do koñca.

- Pokazuje siê nam kartki za faule, których nie by³o, ale my musimy robiæ swoje, broniæ Realu Madryt i wyje¿d¿aæ ze stadionu z czystym sumieniem.

- Ciê¿ko pracujemy, ¿eby rozwijaæ siê ka¿dego dnia. Musimy walczyæ i wygrywaæ w ka¿dym meczu. Dzisiaj dziêki Bogu zdobyli¶my trzy punkty. Najwa¿niejsze, ¿e wszyscy przyczynili siê do odrobienia strat. Trener te¿ bardzo nam pomóg³.

- Poprawimy sta³e fragmenty. Pracujemy, ¿eby unikaæ takich bramek i musimy byæ przygotowani na wszystko. Wolne? Mog± je strzelaæ nie tylko Cristiano czy Mesut, s± te¿ inni, ale najwa¿niejsze, ¿e ka¿dy gracz przyczynia siê do wygranej. Musimy byæ powa¿ni w ka¿dym meczu, robiæ swoje i dopiero wtedy patrzeæ na innych.

Sergio Ramos
- Moja bramka by³a poprawna i wkurza mnie to, ¿e zosta³a anulowana, chocia¿ ostatecznie zgarnêli¶my trzy punkty. Przy innym wyniku konsekwencje tamtej decyzji by³yby powa¿niejsze. Sêdziowie szkodz± nam w kolejnym meczu. Ju¿ czas, ¿eby to siê zmieni³o i ¿eby sêdziowie pope³niali "dobre" b³êdy.

- Dystans do lidera jest bardzo du¿y. Ka¿de kolejne potkniêcie sprawi, ¿e odrobienie strat bêdzie niemo¿liwe, ale nie chcieliby¶my, ¿eby sta³o siê tak przez arbitrów.

- Nie ma dyskusji przy tym, ¿e musimy poprawiæ sta³e fragmenty. Pope³niali¶my b³êdy, szczególnie w pierwszej po³owie. Nie bêdziemy ukrywaæ naszych pomy³ek, ale je¶li my pope³niamy b³±d, to siê do tego przyznajemy. Sêdziowie powinni robiæ to samo.

- Dru¿yny nie porównuje siê na podstawie tego i poprzedniego sezonu. Ci±gle zostaje sporo kolejek i trzeba staraæ siê poprawiaæ swoj± sytuacjê, sprawiaj±c przy tym, ¿e madridistas bêd± czuæ siê dumni z ekipy.

Mesut Özil
- Cieszymy siê, bo grali¶my bardzo dobrze i osi±gnêli¶my najwa¿niejsz± rzecz, czyli trzy punkty. Pozostajemy w walce, zosta³o du¿o do koñca.

- Ja czujê siê dobrze fizycznie, a bramka z wolnego by³a piêkna, wierzy³em, ¿e mogê to trafiæ. Jestem szczê¶liwy, ¿e zdoby³em dwa gole, bo to by³ trudny rywal i ciê¿ki teren. W pierwszej po³owie Valladolid gra³ naprawdê ¶wietnie, ale w drugiej czê¶ci to my pokazali¶my dobry futbol i strzelili¶my zwyciêsk± bramkê.

Nacho
- To by³o wymêczone zwyciêstwo, ale te trzy punkty maj± pomóc skróciæ dystans. Bêdziemy walczyæ do koñca i dawaæ z siebie wszystko, jeste¶my Realem Madryt.

- W tym roku wychowankowie dostaj± sporo szans, wykorzystujemy je.
W tym sezonie przyzwyczaili nas niestety do wymêczonych zwyciêstw xD no ale najwa¿niejsze 3pkt

Poza tym powinni zaostrzyæ kary dla sêdziów, ¿eby nie robili na boisku co im siê podoba, niech to jako¶ cholera kontroluj±, nie tylko o Realu mówiê, ale chocia¿by o ostatnim meczu Borussi, sêdziowie nie mog± takich ra¿±cych b³êdów pope³niaæ -.-
no , byli¶my lepsi i zas³u¿enie wygrali¶my a sêdzia to by³ jaki¶ niedorobiony chcia³ popsuæ nam szyki , ale wygrali¶my i to najwa¿niejsze , Ozilek super zagra³
Cuéllar: Mourinho osobi¶cie spakowa³ walizki Guardioli

Alberto Cuéllar, uznany fotograf El Mundo, go¶æ programu Futboleros w MarcaTV i podsumowañ tygodnia w RealmadridTV.
Alberto Cuéllar w rozmowie z Defens± Central analizuje tera¼niejszo¶æ Królewskich, klubu i jego trenera. To subiektywna, ale uczciwa wizja rzeczywisto¶ci Realu Madryt.

Uwa¿asz siebie za antibarcelonistê?
Barcelona naprawdê nie wydaje mi siê za bardzo sympatyczna i oszukiwa³bym ciê, gdybym próbowa³ byæ dyplomat±. Szanujê dru¿ynê i pi³karzy za to jakimi ogromnymi sportowcami s±, ale uwa¿am, ¿e jest wiele k³amstwa, oszustwa i pu³apek wokó³ Barcelony. Nie tyle wokó³ klubu, który w ostatnim etapie jest godny pochwa³y, ale wokó³ prasy i otoczenia organizacji. Ró¿nica w traktowaniu Realu Madryt jako klubu i Barcelony jest ogromna i to wyzwala we mnie demony. Wszystko zaczê³o siê w³a¶nie od ró¿nicy w traktowaniu

Niedawno by³e¶ pomys³odawc± hashtagu #YoSoyDeMou na Twitterze. Dlatego jeste¶ za Mourinho?
Bardzo lubiê taki charakter, sposób oddawania wszystkiego dla ka¿dej dru¿yny, w której pracuje, jego pasjê do pracy, ducha zwyciêzcy i wygranej, który zaimpregnowa³ w naszym klubie. Mourinho wierzy w siebie samego i to sprawia, ¿e triumfuje, jak ka¿dy inny, który wierzy w swoj± pracê i mo¿liwo¶ci.

Uwa¿asz, ¿e to odpowiedni trener dla Realu Madryt w tym momencie?
Ka¿dego dnia widzê jak± presjê siê na niego nak³ada, a on nie w±tpi nawet przez moment w swój projekt. Z ka¿dym takim dniem jestem coraz bardziej przekonany, ¿e to dla nas trener idealny i pozbycie siê go by³oby ogromnym b³êdem.

By³e¶ kibicem Mourinho przed jego przyj¶ciem do Realu Madryt?
Jak ka¿dy madridista, pamiêtam pó³fina³ Barcelony z Interem na Camp Nou i s³ynny wieczór zraszaczy. My¶lê, ¿e od tamtej chwili wszyscy byli¶my za Mou. Wtedy zobaczyli¶my, ¿e on jest jedynym, który mo¿e zakoñczyæ tê demoluj±c± seriê Barcelony. Gdyby nie on, Guardiola ci±gle u¶wiêca³by pokorê i walory Barcelony. Mourinho osobi¶cie na dobre spakowa³ walizki Guardioli i wys³a³ je do Nowego Jorku.

Czujesz siê obra¿ony, kiedy obroñców Mourinho nazywa siê "Yihadem"?
Cieszy mnie to. To, ¿e nazywaj± nas "Yihadem" sprawia, ¿e okre¶laj± nas jako grupê, klan, dru¿ynê, plemiê. To nas jednoczy, odró¿nia i sprawia, ¿e jeste¶my wyj±tkowi. Ten, kto my¶la³, ¿e okre¶la nas w sposób pogardliwy, nie wie, jaki b³±d pope³ni³. "Yihad Mourinhista", to nawet fajnie brzmi.

Co s±dzisz o sprawie gwizdów i oklasków dla Mourinho na Bernabéu?
Dru¿yna jest daleko od swojego najwiêkszego rywala w Lidze. To normalne, ¿e jaki¶ sektor mo¿e byæ niezadowolony. Jednak kibice na Bernabéu to wyj±tkowi kibice, tak bym to nazwa³. S± w stanie podnie¶æ siê i klaskaæ po bramce Ronaldinho, a jednocze¶nie krytykowaæ najlepszego zawodnika, jaki kiedykolwiek nosi³ ich koszulkê, czyli Cristiano Ronaldo. To chyba jest to señorío, którego wszyscy siê dopominaj±. Inny przyk³ad, w 40. minucie meczu z Borussi±, kiedy przegrywali¶my i walczyli¶my o awans, z Bernabéu zaczynali wychodziæ pierwsi kibice. Mnóstwo ludzi nie widzia³o gola Özila na remis, bo chcieli unikn±æ korków. Mamy krótk± pamiêæ i wielu nie pamiêta ju¿, ¿e ta dru¿yna to mistrz Hiszpanii, a kilka miesiêcy temu powali³a w dwumeczu Barcelonê.

Uwa¿asz, ¿e istnieje kampania medialna przeciwko Realowi Madryt?
Nie s±dzê, ¿e przeciwko klubowi. Ale zapewniam, ¿e istnieje przeciwko trenerowi i pewnym zawodnikom. To nie jest nawet kampania, to osobista nienawi¶æ wychodz±ca poza wszelk± zawodow± krytykê.

Które media atakuj± klub? I dlaczego to robi±?
Media? Nie, s±dzê, ¿e to osobiste ataki wielu dziennikarzy.

Uwa¿asz, ¿e Real potrzebuje kogo¶ do swojej obrony?
Real Madryt potrzebuje tego, ¿eby by³ szanowany, bo teraz tak nie jest. To by³by pierwszy krok.

Sêdziowie, terminarz, postawa rywali... Uwa¿asz, ¿e rozgrywki s± sfa³szowane?
Uwa¿am, ¿e na koñcu wygrywa najlepszy, ale ogl±danie pewnych wydarzeñ kolejka po kolejce jest smutne. Mamy ¿a³osne wystêpy sêdziów, a rywale zachowuj± siê zupe³nie inaczej przy tygodniu ró¿nicy miêdzy meczami. Potulny Betis, który pad³ w derbach z l±, nie mia³ nic wspólnego ze zmotywowan± dru¿yn±, która wysz³a na Real Madryt tydzieñ pó¼niej. Levante przeciwko Realowi faulowa³o 26 razy, przeciwko Barcelonie 7. To jest dla ciebie normalne?

Co my¶lisz o ró¿nicy punktowej w Lidze? Taki jest teraz prawdziwy pi³karski dystans miêdzy Barcelon± a Realem?
Dru¿yna nie gra dobrze, ale te¿ szkodzono nam na tym etapie sezonu. Ró¿nicê w tabeli wyznacza nasz pech i szczê¶cie innych.

Ci±gle mamy Ligê?
Na pewno.

Komu da³by¶ Z³ot± Pi³kê i dlaczego?
Je¶li to by³aby nagroda za karierê, to bez w±tpienia Ikerowi, ale wiem, ¿e tak nie jest. Cristiano rozegra³ wielki sezon i zas³uguje na takie uznanie. Portugalczyk wyznacza swoj± epokê w Realu Madryt i zas³uguje na Z³ot± Pi³kê. Jednak Messi te¿ zas³u¿y³ na tak± nagrodê. Barcelona jest, gdzie jest praktycznie tylko dziêki Argentyñczykowi. Ka¿dy z nich zas³uguje na Z³ot± Pi³kê.

Wierzysz, ¿e bardziej chroni siê Messiego ni¿ Cristiano?
Nie wierzê, jestem pewny. Ka¿de wej¶cie w Argentyñczyka to podstawa do pokazania kartki, rywale bardzo siê tego boj±, bo wiedz±, ¿e tak jest. Przy Cristiano wszystko jest dozwolone, bo on ma charakter. Mo¿na go biæ na boisku i poza nim.

Jako madridista, czego oczekujesz po tym sezonie?
Ci±gle mamy Ligê i wierzê, ¿e nied³ugo zaczniemy naciskaæ w tabeli. W koñcu jeste¶my Realem Madryt, nie?
absolutnie zgadzam siê z jego s³owami , dobrze go¶ciu mówi , rzeczywi¶cie Real jest teraz ci±gle atakowany a dok³adnie Mou zw³aszcza El mundo deportivo pisze takie bzdury ¿e g³owa ma³a
Real Madryt powinien byæ szanowany, jego najlepszy zawodnik, czyli Cristiano powinien byæ szanowany, je¶li czego¶ z tym nie zrobi± to bêdzie kiepsko, i kibice z Bernabeu powinni ich doceniaæ
to wszystko wynik z zazdro¶ci i zawi¶ci ¿e Real to najbardziej utytu³owany klub na ¶wicie ze wspania³± histori± i tradycj± , na dodatek maj± trenera z charyzm± który nie owija w bawe³nê
Otó¿ to !!! ale niestety klub przez to cierpi!
A kibice z Bernabeu to chyba najgorsi kibice ze wszystkich.
No bo jak ich nazwaæ skoro potrafi± oklaskiwaæ zawodnika przeciwnej dru¿yny a swoj± najwiêksz± gwiazdê wygwizdywaæ?????!!!!

Dzi¶ o 22:00 mecz z Celta Vigo.
ja w³a¶nie tego nie pojmujê , ci kibice s± dziwni ale najwa¿niejsze ¿e wielu wspiera Real i s± z nimi w dobrych i z³ych chwilach
postaram sie obejrzeæ mecz..
Niestety Real zagra³ katastrofalnie i zaliczy³ pora¿kê 2:1
Masakra!!!
Gdzie s± ch³opaki z ubieg³ego sezonu???? Czy¿by ju¿ z rodzinami na ¶wiêtach????
Smutny wieczór.
Nie wiem co siê dzieje w tym sezonie z ch³opakami, Celta Vigo to nie by³ wymagaj±cy rywal..
grali beznadziejnie, zawalili kompletnie ten mecz , obawiam siê ¿e jak tak dalej pójdzie to nie mamy co marzyc o jakim¶ trofeum w tm sezonie , jestem zawiedziona i zdumiona to nie tak mia³ wygl±dac ten sezon
Chyba co¶ nie tak z ich motywacj±???
W porównaniu z ubieg³ym sezonem, gdzie byli katami dla innych dru¿yn teraz stali siê ¶wiêtymi Miko³ajami i rozdaj± prezenty...
co¶ w tym jest ale z czego wynika ten brak motywacji? co¶ tu nie gra i sam Mou mówi³ ¿e niektórym nie chce siê graæ
Aguirre: Mourinho na dzisiaj jest najlepszy

Javier Aguirre przej±³ Espanyol dwa tygodnie temu. Klub jest s³aby pod wzglêdem instytucjonalnym, a dru¿yna jest powa¿nie zagro¿ona spadkiem. Meksykanina czeka teraz wielkie wyzwanie, bo w niedzielê jego ekipa zagra w Madrycie z Realem. Oto fragmenty dzisiejszych wywiadów szkoleniowca, które dotycz± Królewskich i spotkania z nimi.

Co s±dzi pan o Mourinho? Real by³by taki sam bez Portugalczyka?
On zas³uguje na najlepsze opinie. To profesjonalista od a do z, zawsze jest ze swoj± dru¿yn±, ciê¿ko pracuje i tytu³ami pokazuje swoje zdolno¶ci. Poza tym nie wygrywa³ ma³ych rozgrywek, mistrzostwa zdobywa³ we W³oszech, Anglii, Hiszpanii i Portugalii. To mój zawodowy kolega i przyjaciel. S±dzê, ¿e dzisiaj jest najlepszym trenerem, jaki jest. Je¶li rozmawiamy o kadrze, to wybieram Del Bosque. W klubach Pep ma rok wakacji, wiêc Mourinho jest dla mnie najlepszy.

El País
Jak wygraæ na Bernabéu?
Na twoj± korzy¶æ musi zadzia³aæ wiele czynników: b³±d sêdziego, rywala, potrzebujesz szczê¶cia. Bernabéu to trudne miejsce, ale jest nim i dla Bayernu, i dla Barcelony, i tak¿e dla mojej ekipy. Tam jest bardzo ciê¿ko.

Jaki mecz obejrzymy?
Nie mam jeszcze sk³adu, ale mam ju¿ formê gry. W ostatnich dwóch meczach nasi rywale mieli pi³kê, a my siê bronili¶my. Tak bêdzie te¿ na Bernabéu. Dzisiaj na pewno lepiej bronimy ni¿ atakujemy.

Messi czy Ronaldo?
Mamy szczê¶cie cieszyæ siê gr± obu.

Co s±dzi pan o Mourinho?
Kiedy siê poznali¶my, co¶ zaskoczy³o. Mamy ¶wietne stosunki. Uwa¿am go za profesjonalistê z wieloma sukcesami. Po¶wiêca czas na pracê od pobudki po pój¶cie spaæ i st±d tytu³y. I, co najwa¿niejsze, nie znam zawodnika, który mówi o nim ¼le. Taki maj±tek to najlepsze, co mo¿e mieæ trener.
¯yczenia od klubu

Real Madryt jak co roku przygotowa³ oryginalne ¶wi±teczne ¿yczenia. Mo¿ecie je obejrzeæ w dwóch wersjach: hiszpañskiej z napisami lub angielskiej.

Wersja hiszpañska z napisami:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MAsU_SDX-KU

Wersja angielska
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TZNrp_X63Q0
jasne ¿e Mou jest najlepszy , doprowadzi³ Real do mistrzostwa Hiszpanii i zdobyli¶my Puchar Króla , go¶ciu zna siê na rzeczy i do tego osi±gn±³ sukcesy w wielu krajach , poza tym ma osobowo¶æ
Niestety, smutna wiadomo¶æ dla kibiców Realu.
Madryt tylko zremisowa³ z Espanyolem 2:2 po golach Cristiano i Fabio.
Liga odjecha³a...



Campy Realu Madryt wracaj± do Polski!

Ruszy³y zapisy na zimowe obozy sportowe Fundacji Realmadrid Campus Experience. To pierwsza zimowa inicjatywna Fundacji, która do tej pory skupia³a siê na organizacji obozów letnich. W Warszawie zostan± zorganizowane dwa turnusy w terminach 26.01- 01.02.2013 i 03.02-09.02.2013 na obiektach Klubu Sportowego „Warszawianka”. Natomiast obóz w Gdyni odbêdzie siê w terminie 12.02-18.02.2013 na obiektach Szko³y Podstawowej nr 28 im. Lotników Lwowskich.

Uczestnicy obozów sportowo-edukacyjnych Fundacji Realmadrid Campus Experience wezm± udzia³ w treningach pi³karskich prowadzonych przez trenerów Fundacji, a w czasie wolnym od treningów bêd± uczyæ siê jêzyka hiszpañskiego. W ka¿dym z zimowych obozów mo¿e wzi±æ udzia³ a¿ 100 uczestników i uczestniczek. Wszyscy zostan± wyposa¿eni w stroje sportowe Realmadrid Campus Experience. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziane s± certyfikaty i dyplomy.

Dotychczas Fundacja Realmadrid Campus Experience wspólnie z Fundacj± Rozwoju Edukacji i Sportu organizowa³a tylko letnie campy. Ostatnia edycja odby³a siê w czterech miejscowo¶ciach; Gdyni, Piszu, Tworzyjankach oraz Krakowie. W campach uczestniczy³o 210 dzieci z ca³ej Polski w wieku od 7 do 17 lat. W trakcie trwania ka¿dego dziewiêciodniowego obozu odby³o siê ³±cznie 27 godzin treningów pi³karskich i tyle samo godzin nauki jêzyka hiszpañskiego.

Organizacja pi³karskich obozów zimowych i letnich pozwoli Fundacji Realu Madryt zebraæ pieni±dze na rozwój dzia³alno¶ci w Polsce. Dziêki ¶rodkom pozyskanym z organizacji Campów Fundacja mo¿e realizowaæ swoje cele i misjê: edukowaæ m³odzie¿, poszerzaæ horyzonty, pomagaæ wyj¶æ z biedy i problemów socjalnych oraz promowaæ zdrowy tryb ¿ycia.

Zapisów mo¿na dokonywaæ na stronie internetowej www.campy.com.pl
Liga odjecha³a dawno ale ¿eby przegrywaæ/remisowaæ z takimi dru¿ynami- boli podwójnie ;/
Pérez: Real ma zasadê niepoddawania siê

- Real Madryt ma sportow± zasadê niepoddawania siê nigdy niezale¿nie od trudno¶ci wyzwania. Nikt nie powinien siê poddawaæ ani w sporcie, ani w ¿yciu, ani w akcjach charytatywnych - powiedzia³ Florentino Pérez na prezentacji kampanii "Na ¦wiêta ¿adne dziecko bez zabawki". Sternik Królewskich niew±tpliwie przes³a³ wiadomo¶æ dru¿ynie i Mourinho. Prezesowi towarzyszyli pi³karze - Cristiano, Kaká i Pepe - oraz koszykarze - Rudy Fernández i Sergio Llull.

- Si³ê Realu Madryt musimy kierowaæ nie tylko w kierunku celów sportowych. Pasja do sportu ustawia nasz klub tak¿e na strategicznej pozycji do wspierania walki o sprawiedliwszy i bardziej solidarny ¶wiat. Real Madryt zawsze jest wierny swoim obowi±zkom wobec tych, którzy posiadaj± mniej ni¿ my. Ta kampania wywo³uje emocje, przede wszystkim w takich chwilach. Skierujemy nasze wysi³ki na to, ¿eby ¿adne dziecko na te ¦wiêta nie zosta³o bez zabawki - doda³ Florentino.

- £±czymy nasze si³y, ¿eby znowu rozdaæ ponad 2000 zabawek dla ch³opców i dziewczynek, które ¿yj± w naprawdê trudnych warunkach. Zdaje sobie sprawê, ¿e nasi fani chc± maksymalnego zaanga¿owania od zawodników, ale wiem te¿, ¿e chc± maksymalnego zaanga¿owania klubu na polu charytatywnym. Chcê tutaj przypomnieæ, ¿e Fundacja opiekuje siê 30 tysi±cami ma³oletnich. To te¿ prawdziwa dusza naszego klubu, która pozwala nam tworzyæ nadziejê i rado¶æ w ka¿dym miejscu na ¶wiecie.
Dzi¶ odby³ siê ¶wi±teczny obiad ca³ego Realu Madryt.
Poni¿ej mo¿na podpatrzeæ co tam siê dzia³o...

http://www.youtube.com/watch?v=VW7UI9p4UZ4

http://www.youtube.com/watch?v=EzFIHR6Izxk
ten wczorajszy mecz to totalna klapa , teraz to juz po lidze , po tym meczu porycza³am siê jak g³upia tak by³o mi przykro , jak tak dalej pójdzie to nic nie wygramy w tym sezonie i jak powiedzia³a moja kole¿anka Real zejdzie na psy. Têskniê za tym Realem z poprzedniego sezonu ,kiedy siê w koñcu ogarn± i rusz± swe królewskie ty³ki?
Chyba spoczêli na laurach nasi panowie, ale miejmy nadziejê ¿e od nowego roku wróc± do formy i poka¿± kto tu jest Królem!!!
Ja bynajmniej w to wierzê!
ja te¿ nadal w nich wierzê i nic nie zmieni mojej mi³o¶ci do nich tylko niech sie w koñcu we¿m± do roboty
Królewscy wspieraj± Vilanovê

Iker Casillas: "Tito, masz si³ê wszystkich do wyj¶cia z tego. To si³a futbolu i si³a ludzi. Nie da siê mieæ lepszej ekipy ni¿ ta. Niemo¿liwe, ¿eby¶ przegra³ ten mecz".

Marcelo: "Ponad barwami s± ludzie. Wygrasz ten mecz, Tito. Masz si³ê ca³ego ¶wiata".

Sergio Ramos: "Wielkie wsparcie dla Tito Vilanovy i jego ludzi, bo wszyscy jeste¶my futbolow± rodzin±. Wielkie u¶ciski od serca".

Nuri ªahin: "Wielkie wsparcie dla Tito Vilanovy. Mam nadziejê, ¿e szybko siê wyleczysz".

Arbeloa: "Wojny wygrywa siê po wielu bitwach i sekret tkwi w walce do koñca. Masz ca³e nasze wsparcie. B±d¼ silny, Tito!".

Morata: "Wielkie wsparcie dla Tito. Mam nadziejê, ¿e szybko siê wyleczy"

Komunikat Realu Madryt ws. Tito Vilanovy

Zaczê³o siê od odwo³ania wspólnego klubowego spotkania i konferencji prasowej prezesa FC Barcelona, Sandro Rosella. Klub dawkowa³ informacje, ale media szybko zweryfikowa³y, co jest prawdziwym powodem zmian w rozk³adzie dnia. Tito Vilanova zmaga siê z nawrotem raka ¶linianki. Klub z Katalonii wci±¿ nie potwierdzi³ tych informacji oficjalnie, ale Real Madryt nie czekaj±c na to, za pomoc± strony internetowej wyda³ oficjalny komunikat:

"Real Madryt chce wyraziæ ca³e swoje wsparcie i uczucie dla trenera FC Barcelona, Tito Vilanovy, któremu ¿yczy jak najszybszego powrotu do zdrowia. Real Madryt wyra¿a tak¿e wsparcie dla jego klubu i ca³ej jego rodziny".
No i trafili¶my na Manchester United, tak jak podpowiada³o mi przeczucie jeszcze kilka tygodni temu.
I jak??? Zadowoleni???
Bêdzie ciekawe spotkanie, ju¿ siê nie mogê doczekaæ!!!
Ale siê ju¿ nie mogê doczekaæ pojedynku Królewskich z Diab³ami,to bêdzie najlepszy szlagier tych spotkañ,no i Ronaldo spotka siê z by³ymi kolegami Oj bêdzie widowisko!
jestem za³amana , mam z³y humor i chce mi siê p³akaæ, spe³ni³y siê moje najczarniejsze my¶li , mój pech nie zna granic .. mam rozdarte serce
co nie zmienia faktu ¿e bêdzie siê dzia³o i bardzo bardzo ciekawie
Bêdzie ekstra mecz. Z jednej strony to szkoda, ¿e ju¿ teraz sie spotkali bo to oznacza wypad ManU z LM, ale z drugiej bêdzie to szlagier!!!

Bêdzie ekstra mecz. Z jednej strony to szkoda, ¿e ju¿ teraz sie spotkali bo to oznacza wypad ManU z LM, ale z drugiej bêdzie to szlagier!!!

Oby to w³a¶nie to oznacza³o..

Szkoda, ¿e to United, tego siê obawia³am xD lubiê ich ale moje serce rozdarte nie jest, zawsze jest za Realem
Dok³adny terminarz 1/8 fina³u

UEFA oficjalnie potwierdzi³a terminy spotkañ 1/8 fina³u Ligi Mistrzów. Przypomnijmy, ¿e od trzech lat wszystkie mecze tej fazy rozgrywek - pierwsze spotkania i rewan¿e - s± rozbite na cztery dni, a nie jak wcze¶niej na dwa. Real Madryt swój pierwszy mecz z Manchesterem United rozegra 13 lutego o godzinie 20:45 na Santiago Bernabéu. Rewan¿ odbêdzie siê 5 marca o 20:45 na Old Trafford.

13 lutego:
REAL MADRYT CF - MANCHESTER UNITED FC
Szachtar Donieck - Borussia Dortmund

Rewan¿e:
5 marca:
MANCHESTER UNITED FC - REAL MADRYT CF
Borussia Dortmund - Szachtar Donieck

Zapewne te barany z TVP puszcz± Borussiê, bo tam graj± Polacy!!!

Je¶li chodzi o powi±zania meczów w europejskich pucharach z Lig±, to Real pierwszy mecz w Madrycie zagra po spotkaniu u siebie z l±, a w nastêpnej kolejce zmierzy siê tak¿e u siebie z Rayo Vallecano. W przypadku rewan¿u uk³ad jest taki - przed spotkaniem z United na Old Trafford starcie z Barcelon± na Santiago Bernabéu, po nim wyjazd na mecz z Celt± Vigo.

Losowanie par æwieræfina³owych oraz dalszej drabinki a¿ do fina³u, gdzie nie obowi±zuj± ju¿ ¿adne obostrzenia i ka¿dy mo¿e graæ z ka¿dym, odbêdzie siê 15 marca. Fina³ zaplanowano na 25 maja na Wembley.

PS: Wszyscy uwziêli siê na Real. Terminarz jest zabójczy, Królewscy zawsze maj± pod górkê. To chyba jaka¶ zmowa!!!

Dla poprawy humoru:
http://www.youtube.com/watch?v=4M2BK_GO8wE
Fajna zabawa na treningu realu
dziewczyny mam do¶æ chyba nie wytrzymam tego dwumeczu i mo¿e nie obejrzê? albo kupiê sobie wcze¶niej melisê na uspokojenie
wydaje mi siê ¿e w gorszej sytuacji jest Real , maj± okropny terminarz meczów
Nie wydaje ci siê Lusia. To fakt!!! Real ma najgorszy terminarz z mo¿liwych!!!
Jak zawsze pod górkê
Oby po nowym roku lepiej im sz³o, bo koñcówka tego jest koszmarna.
A jutro jak siê nie mylê gramy z Malag±. Te¿ niezbyt ³atwy przeciwnik.
Tak, z Malag±, oby oby³o siê bez niespodzianek.. xD

http://www.youtube.com/watch?v=aS9VY2aJ1TQ

Widzia³y¶cie? Hahahah, Kaaaaarim Benzema, wkrêci³o mi siê
Ha ha ha ¶wietne to jest!!!!
Wej¶cie Pepe hahaha ;D
Karim jest ¶wietny , taka cicha woda a Iker mówi³ o nim ¿e taki jest nie¶mia³y haha..
jutro gramy o 20.00 ciekawe jak im pójdzie
Real Madryt za³o¿y koszulki wspieraj±ce Tito

Real Madryt wybiegnie jutro o godzinie 20:00 na murawê stadionu La Rosaleda w Maladze w koszulkach wspieraj±cych przebywaj±cego w szpitalu po operacji trenera FC Barcelona, Tito Vilanovê. To ju¿ trzeci taki gest po oficjalnym komunikacie na stronie internetowej i s³owach samego prezesa Realu Madryt, Florentino Péreza.

Co do meczu to bêdzie ciê¿ko ale wierzê w wygran±.
Mi³y gest ze strony Królewskich

Mou podobno nie wystawi Ikera na mecz z Malag±- ¶mieszne! Je¶li to oka¿e siê prawd± to Mou jest totalnym idiot±... Iker- jeden z najlepszych (jak nie najlepszy) bramkarz na ¶wiecie i siedzi na ³awce.
To pewnie strategia Mou bo on nic nie robi bez przyczyny.
Ostatnio Iker by³ zdekoncentrowany i przepuszcza³ du¿o bramek, wiêc Mou chce mu pokazaæ ¿e nie jest niezast±piony b±d¼ mo¿e Iker jest w jakiej¶ niedyspozycji...
W bramce stanie Adan, który ca³kiem dobrze sobie radzi.
Mecz z Malag± ju¿ za parê minut. Z tego co pamiêtam to ma byæ relacja live na stronie Realu Madryt.

To pewnie strategia Mou bo on nic nie robi bez przyczyny.
Ostatnio Iker by³ zdekoncentrowany i przepuszcza³ du¿o bramek, wiêc Mou chce mu pokazaæ ¿e nie jest niezast±piony b±d¼ mo¿e Iker jest w jakiej¶ niedyspozycji...
W bramce stanie Adan, który ca³kiem dobrze sobie radzi.
Mecz z Malag± ju¿ za parê minut. Z tego co pamiêtam to ma byæ relacja live na stronie Realu Madryt.

Ja czyta³am komentarze, ¿e Mou siê pok³óci³ z Ikerem...
No wiesz, tych komentarzy o sytuacji w Realu pomiêdzy trenerem a zawodnikami jest mnóstwo. Zw³aszcza na linii Iker- Mou czy Ramos- Mou. A zawodnicy w kó³ko musz± to dementowaæ, po prostu media ( nawet madryckie s± czêsto nie przychylne ) szukaj± w ten sposób sensacji, by podnie¶æ swoj± sprzeda¿ itd. Nie od dzi¶ wiadomo ¿e Real to ¿y³a z³ota równie¿ dla dziennikarzy.

No wiesz, tych komentarzy o sytuacji w Realu pomiêdzy trenerem a zawodnikami jest mnóstwo. Zw³aszcza na linii Iker- Mou czy Ramos- Mou. A zawodnicy w kó³ko musz± to dementowaæ, po prostu media ( nawet madryckie s± czêsto nie przychylne ) szukaj± w ten sposób sensacji, by podnie¶æ swoj± sprzeda¿ itd. Nie od dzi¶ wiadomo ¿e Real to ¿y³a z³ota równie¿ dla dziennikarzy.
Mo¿liwe, ¿e to tylko wymys³y mediów, ale ju¿ nie pierwszy raz mo¿na przeczytaæ, ¿e Iker nie zgadza siê z Mou. Ja mam wra¿enie, ¿e Iker chce zachowaæ choæ kawa³ek starego, dobrego Madrytu...

Weso³ych ¶wi±t Madridistas
Te niby konflikty to tylko w prasie siê ukazuj±, nie ma potwierdzenia ze strony zainteresowanych dlatego s± one dla mnie raczej k³amliwe. Nie od dzi¶ wiadomo, ¿e prasa tak¿e ( niestety ) madrycka szkodzi Realowi...
Media z pewno¶ci± dodaj± wiele od siebie
Tak by³o, jest i bêdzie. Nic na to nie poradzimy.
Wracaj±c do Realu... jest nieciekawie.
Przegrywamy 2:1!!!
no i kolejna przegrana , to ju¿ nie na moje nerwy masakra !!!!!!!!!!!!!!!
Real Madryt niestety da³ dzi¶ cia³a i to po ca³ej linii. Liga jest ju¿ praktycznie niemo¿liwa. Oby w LM lepiej im sz³o.
Jutro bêd± z pewno¶ci± na Mou psy wieszaæ!
Bo Mou naprawdê na ³eb upad³, ¿eby sadzaæ Casillasa na ³awce, Casillas czasem ma s³absze momenty ale w Realu jest niezast±piony ! W przeciwieñstwie do Mou, który tak genialne prowadzi Real w tym sezonie, ¿e ju¿ a¿ wstyd liczyæ punkty straty do Barcy
nie rozumiem dlaczego posadzi³ Ikera? uwielbiam Mou on sam siê ju¿ chyba pogubi³ , ju¿ po nim jad± i ¿±daj± dymisji ale ja nie chcê ¿eby odchodzi³ , wszystko siedzi w g³owach pi³karzy zamiast patrzeæ ile mamy straty do Barcy trzeba zacz±æ graæ swoj± grê, nie ogl±daæ siê na Barce
widzia³y¶cie Ikera? jaki by³ smutny a¿ zachcia³o mi sie p³akaæ ..
ja nadal w nich wierzê i to siê nie zmieni , mama nadziejê ¿ê po Nowym Roku wszystko siê zmieni na lepsze HALA MADRIT
Dziewczyny nie naje¿d¿ajcie tak na Mou. On wie co robi, widocznie mia³ powód by siê tak zachowaæ. Iker ostatnio ma s³absze momenty, jest ju¿ po 30-stce co w futbolu jest wa¿ne i czas przygotowywaæ poma³u innych. Czy Iker by by³ czy nie to i tak Real by przegra³ albo ewentualnie zremisowa³. Ca³y mecz nie zale¿a³ od obecno¶ci Ikera tylko od ca³ej dru¿yny. Pewnym wystêpu jest ten który jest w formie a Iker ostatnio ¶rednio sobie radzi. Mou wie co robi bo inaczej tak daleko by nie zaszed³ i jego nie nale¿y winiæ tylko dru¿ynê która wczoraj w³a¶ciwie nie istnia³a.

Korzystaj±c z okazji chcia³abym ¿yczyæ WESO£YCH ¦WI¡T wszystkim Madridistas!!!
Oby nowy rok zaowocowa³ wygran± LM, pucharem Hiszpanii i Klubowymi Mistrzostwami ¦wiata bo na ligê nie ma co liczyæ.
A moim zdaniem Mou chcia³ po prostu zademonstrowaæ swoj± w³adzê, a to nie by³ czas i miejsce, grali¶my z trzeci± dru¿yn± w tabeli a nie byle kim

Wybacz, nie mówiê, ¿e to przez brak Ikera przegrali¶my bo to nie prawda, ale stwierdzenie, ¿e Adan jest lepszy od Ikera to ¶miech na sali, b±d¼my obiektywni, nie mo¿e byæ tak, ¿eby zawodnicy siedzieli na ³awce bo to ma byæ jaka¶ forma kary za konflikt z nim [nie tak dawno podobny przypadek by³ z Sergio] To nie ambicje Mou ale dobro dru¿yny jest najwa¿niejsze !
dzi¶ na ch³odno powiem ¿e skoro Mou tak zrobi³ to chyba ma powody , mam nadziejê ¿e wie co robi i ufam mu i nie najê¿dzam na niego chcê ¿eby zosta³ z nami ale potrzebuje wsparcia kibiców i zaufania zawodników . Ja nadal uwa¿am ¿ê Iker to najlepszy bramkarz na ¶wiecie mimo obecnego spadku formy
te¿ ¿yczê wszystkim Madridistkom spokojnych , weso³ych ¶wi±t , spe³nienia marzeñ ,samych pogodnych dni no i ¿eby Real odzyska³ formê .
Teraz wszyscy mieszaj± Mou z b³otem, ale jako¶ w ubieg³ym sezonie nikt nie mia³ do niego ¿adnych zarzutów, gdy dru¿yna wygrywa³a...
W tym sezonie u wielu graczy widaæ brak motywacji, dlatego sadzanie na ³awce jest wg mnie sposobem na jej odzyskanie...
Przecie¿ nie tylko Ikera czy Sergio Mou posadzi³... £awkê grzali te¿ Ozil czy Benzema.
Moim zdaniem to nie pokazywanie w³adzy tylko próba przywrócenia ekipy z ubieg³ego sezonu.
A prasa to wykorzystuje i robi z tego sensacjê, ile¿ to razy Iker musia³ dementowaæ plotki o z³ych stosunkach w dru¿ynie czy z trenerem, nawet za po¶rednictwem facebooka...
Ja wcale nie chcê zwolnienia Mou, po prostu uwa¿am, ¿e posadzenie Ikera na rezerwie by³o g³upot±, wiêc wyra¿am swoje zdanie xD Mou sb mo¿e æwiczyæ rezerwy, proszê bardzo, ale nie w tak wa¿nych meczach

I wam równie¿ Weso³ych ¦wi±t xd
Mourinho jest trenerem i bêdzie wystawia³ kogo chce a nam kibicom nie pozostaje nic innego jak to zaakceptowaæ. Mo¿e dziêki tej ³awce Iker wróci do formy i podczas meczu z ManU popisze siê niesamowicie skutecznymi interwencjami.
Co do odej¶cia Mou to ja nie wyobra¿am sobie Realu bez niego!!!
To przecie¿ on pomóg³ im wyj¶æ z cienia Barcelony i po latach odzyskaæ cenne trofea no i najwa¿niejsze odzyskaæ Mistrzostwo Hiszpanii.
Dla mnie on jest i bêdzie bohaterem tego klubu, jego zas³ugi s± niepodwa¿alne!
Nie ma lepszego trenera/stratega od niego! Nawet kochany Ferguson zostaje w tyle

Pérez: Najwa¿niejsze w tym roku by³y sukcesy


Florentino Pérez, José Mourinho, Pablo Laso, Iker Casillas, Felipe Reyes, Sergio Ramos, Sergio Llull spotkali siê, aby z³o¿yæ kibicom ¿yczenia, a tak¿e podsumowaæ 2012 rok, wspominaj±c najwiêksze sukcesy klubu.

Florentino Pérez:
Najwa¿niejsze w tym roku by³y sukcesy, tak w pi³ce no¿nej, jak i w koszykówce, jednak tak¿e stabilno¶æ ekonomiczna, jak± ma ten klub i stabilno¶æ instytucjonalna. Wszystko by³o mo¿liwe dziêki wsparciu i zjednoczeniu ca³ego madridismo, które jest najwa¿niejsze dla klubu.

¦wiêta Bo¿ego Narodzenia by³y dla mnie zawsze bardzo osobistym prze¿yciem, poniewa¿ spêdza³em je z rodzin± i przyjació³mi. Ponadto, tym razem, wi±¿± siê ze specjalnym wspomnieniem zwi±zanym ze ¶mierci± mojej ¿ony. To jest równie¿ chwila, ¿eby przypomnieæ sobie o tych, którzy maj± problemy. Wszyscy wiemy, ¿e sytuacja, przez któr± przechodzimy nie jest ³atwa.

José Mourinho:
¦wiêta to czas, aby byæ z rodzin±, przede wszystkim dla moich bliskich i dla mnie, poniewa¿ jeste¶my poza naszym krajem ju¿ od dziewiêciu lat. ¦wiêta to jedyna okazja, ¿eby byæ z naszymi rodzinami.

Najlepsze w minionym roku by³o patrzenie na dorastanie moich dzieci z rado¶ci±, zdrowiem i cudown± rodzin±. Wa¿na jest równie¿ ¶wiadomo¶æ, ¿e reszta rodziny, która jest w Portugalii czeka na nas, ¿eby cieszyæ siê ¦wiêtami. Zawodowo to by³ rok, kiedy zdobyli¶my mistrzostwo, które, dla mnie osobi¶cie, by³o bardzo wa¿ne, poniewa¿ nigdy go wcze¶niej nie wygra³em, a dla naszego klubu by³o jednym z najwa¿niejszych celów na 2012 rok.

Pablo Laso:
¦wiêta Bo¿ego Narodzenia s± wyj±tkowe. To dni, które spêdzamy z rodzin± i spotkamy siê z przyjació³mi. Czasami to jedyny moment, kiedy mo¿esz siê zobaczyæ z przyjació³mi, których nie widzisz przez resztê roku. Kalendarz rozgrywek nie zostawia nam du¿o wolnego czasu, dlatego postaramy siê maksymalnie wykorzystaæ ¦wiêta Bo¿ego Narodzenia i Nowy Rok, ¿eby cieszyæ siê przynajmniej tymi kilkoma dniami, na które pozwala nam kalendarz.

Najlepsze w 2012 rok s±, prawdopodobnie, dwa tytu³u, które zdobyli¶my – Puchar Króla i Superpuchar Hiszpanii. Jednak przede wszystkim my¶lê, ¿e najlepsza by³a rado¶æ, jak± dawa³a dru¿yna, powsta³y zwi±zek z naszymi kibicami, który, mam nadziejê, utrzyma siê w przysz³o¶ci. Mam tak¿e nadziejê, ¿e utrzyma siê ambicja, jak± demonstrowa³ zespó³ w tym roku.

Iker Casillas:
Z 2012 roku w pamiêci zosta³o mi, przede wszystkim, mistrzostwo, które by³o bardzo trudne do zdobycia po d³ugim czasie. Taka jest droga, pod±¿ali¶my ni±, aby cieszyæ siê Lig± skomplikowan±, trudn±, w której pobili¶my mnóstwo rekordów i prze¿yli¶my piêkne chwile, takie jak wygrana na Camp Nou, gdy do koñca zosta³o cztery czy piêæ kolejek. Praktycznie rozstrzygnêli¶my tam Ligê.

¦wiêta to czas wyznaczony do tego, aby dzieliæ go z tymi, których siê kocha, spotkaæ siê z nimi, cieszyæ siê i opowiadaæ anegdoty prze¿yte w 2012 roku. Równie¿ po to, aby zmierzyæ siê z 2013 rokiem w najlepszy mo¿liwy sposób. Na poziomie osobistym miniony rok zostawi³ nam wiele ciekawych i piêknych chwil. Mam nadziejê, ¿e w kolejnym roku powtórz± siê sukcesy z 2012.

Felipe Reyes:
Na poziomie zawodowym to by³ bardzo dobry rok, poniewa¿ zdobyli¶my dwa tytu³y. Pierwszy by³ Puchar Króla. D³ugo walczyli¶my o niego i zawsze czego¶ nam zabrak³o. To by³o cudowne móc ¶wiêtowaæ zdobycie tego pucharu z naszymi kibicami w Barcelonie, a pó¼niej w Madrycie. Drugim trofeum by³ Superpuchar Hiszpanii, tytu³ wyj±tkowy dla nas, poniewa¿ by³ pierwszy dla wszystkich i przyniós³ nam sporo rado¶ci.

¦wiêta Bo¿ego Narodzenia to wyj±tkowy okres w ci±gu roku, kiedy mogê spotkaæ siê z rodzin± i zobaczyæ, jak moja siostrzenica otwiera prezenty i cieszy siê nimi. Wykorzystam ten czas równie¿ na zobaczenie siê z moimi przyjació³mi. Ju¿ d³ugo ich nie widzia³em, a spotykam ich rzadko przez sprawy zawodowe.

Sergio Ramos:
¦wiêta Bo¿ego Narodzenie s± powodem do szczê¶cia dla wiêkszej czê¶ci rodzin. Ja zawsze wykorzystuje ten czas, aby spotkaæ siê z moimi lud¼mi, rodzicami, rodzeñstwem, przyjació³mi… To czas, aby byæ zadowolonym i byæ razem.

Z 2012 roku zapamiêta³em wiele rzeczy. Prze¿y³em niezapomniane chwile, które dodaj± siê do mojej listy zawodowej i osobistej. Ka¿dego roku uczê siê czego¶ nowego, a na tym ¶wiecie trzeba byæ optymist±, ambitnym, z chêciami na dalsze zwyciê¿anie. Je¶li mia³bym wybraæ jedn± chwilê, by³oby to zdobycie mistrzostwa szczególnie wa¿nego przez wyniki, jakie osi±gnêli¶my. Nie mo¿na zapominaæ równie¿ o sukcesie z reprezentacj±. W ¿yciu osobistym zapamiêtam tych, którzy zawsze byli przy mnie i demonstrowali mi uczucia przez ca³e moje ¿ycie. Na szczê¶cie zawsze mog³em na nich liczyæ.

Segio Llull:
¦wiêta to wyj±tkowy czas, poniewa¿ mogê uciec na kilka dni od rutyny i pojechaæ na Menorkê, do domu, ¿eby dzieliæ te chwile z ca³± moj± rodzin±. W tych dniach ludzie zapominaj± o sytuacji, w której jeste¶my.

Najlepsze w 2012 roku by³o zdobycie Pucharu Króla, poniewa¿ wygrali¶my w Barcelonie z naszym odwiecznym rywalem. Nie wygrali¶my tego trofeum przez 19 lat i to by³ wa¿ny moment sezonu, szczê¶liwy dla zespo³u i madridismo.

A poni¿ej krótki filmik z przygotowañ:
http://www.youtube.com/watch?v=gjQk6TZCqPc&feature=player_embedded

Marzenka20 dnia 14:34:17 24-12-12, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
a poza tym nie widzê nikogo kto móg³by obi±æ po nim schedê , nie ma lepszego trenera od Mou no jeszcze SAF , w koñcu to nie on gra tylko zawodnicy
Jedenastka roku wed³ug L'Equipe



Dziennik L'Equipe wybra³ swoj± jedenastkê roku, w której znalaz³ miejsce dla czterech madridistas: Casillasa, Ramosa, Alonso i Cristiano. Czterech zawodników w sk³adzie francuskiej gazety ma tak¿e Barcelona - Xaviego, Albê, Iniestê i Messiego. Zestawienie uzupe³niaj± Lahm z Bayernu, Kompany z Manchesteru City i Ramires z Chelsea. Rok temu w takiej jedenastce znale¼li siê Marcelo i Cristiano.

¦wi±teczno-noworoczne ¿yczenia pi³karzy
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k1sD9Jcz4wM


Higuaín: Chcemy ¿yczyæ wam weso³ych ¦wi±t i oby¶cie spêdzili je ¶wietnie z rodzin±. Niech spe³ni± siê wasze wszystkie marzenia i oby¶cie mieli dobry 2013 rok ze zdrowiem, spokojem i rodzin±.
Marcelo: Oby¶cie mieli szczê¶liwy 2013 rok i weso³e ¦wiêta, niech wszystko idzie po my¶li madridistas.


Benzema i Varane: Weso³ych ¦wi±t dla wszystkich madridistas i szczê¶liwego 2013 roku!


Özil: Weso³ych ¦wi±t dla wszystkich.
Khedira: Cieszcie siê tym czasem z waszymi rodzinami i oby¶cie mieli szczê¶liwy 2013 rok wype³niony u wszystkich sukcesami i zdrowiem.


Arbeloa: Witam wszystkich madridistas. Jeste¶my tutaj, ¿eby ¿yczyæ wam weso³ych ¦wi±t, spêd¼cie szczê¶liwy czas z rodzin±. Weso³ych ¦wi±t!
Alonso: Mamy nadziejê, ¿e 2012 rok by³ dla was ¶wietny i ¿e 2013 przyniesie wielkie rado¶ci dla wszystkich madridistas. Niech to bêdzie fantastyczny rok!


Morata i Nacho: ¯yczymy wszystkim madridistas weso³ych ¦wi±t i szczê¶liwego 2013 roku pe³nego sukcesów sportowych.
my¶la³am ¿e siê nie doczekam tych ¿yczeñ ,jacy wszyscy stylowi i piêkni a mnie najbardziej rozwali³ powa¿ny Pepe i jego grobowa mina
Dlaczego w ¿yczeniach nie ma Fabio i Angela di Marii, jestem bardzo zawiedziona, tyle na to czeka³am!!!
Pepe mnie przera¿a

http://www.youtube.com/watch?v=9Z37VFI9tSk to by³o najlepsze, rok temu la³am ze ¶miechu pragnê ciebie z cytryn± i sol±.. Dlaczego ustawili¶cie mnie z Marcelo? no we¼cie! Z Marcelo to jest niemo¿liwe, stary..
Marcelo i Pepe byli ¶wietni hahahah co do ¿yczeñ noworocznych, Pepe serio przera¿a

Dlaczego w ¿yczeniach nie ma Fabio i Angela di Marii, jestem bardzo zawiedziona, tyle na to czeka³am!!!
Pepe mnie przera¿a

http://www.youtube.com/watch?v=9Z37VFI9tSk to by³o najlepsze, rok temu la³am ze ¶miechu pragnê ciebie z cytryn± i sol±.. Dlaczego ustawili¶cie mnie z Marcelo? no we¼cie! Z Marcelo to jest niemo¿liwe, stary..


Oni chyba w tym roku nie uczestniczyli w tym. Ramos i Casillas te¿ nie nagrali dla Realu ¿yczeñ, no ale oni byli w jakim¶ szpitalu czy szkole i tam sk³adali...
w³a¶nie te¿ siê zastanawia³am czemu nie ma od wszystkich ¿yczeñ ale dobre i to
rok temu ¿yczenia to by³y tak genialne ¿e p³aka³am ze ¶miechu , rozwalili system wtedy
Dobrze, ¿e w ogóle by³y bo ju¿ my¶la³am ¿e w tym roku sobie daruj±.
Fajnie ze strony klubu RM, ze sklada ¿yczenia kibicom
fajnie wyszli na tych ¿yczeniach , by³am pewna ¿e na pewno dodadz± nie mogli przecie¿ zawie¶æ tylu swych fanów i fanek haha
IVA widzê ¿e do³±czy³a do nas te¿ tak¿e fanka telenowel
Wiecie ju¿, ¿e TVP og³osi³a i¿ nie poka¿e meczu REAL-MANU!!!!!!!!!

Borussiê i Shakhtar!!!
To jaka¶ kpina bo napisali ¿e poka¿± go bo tam graj± Polacy i to bêdzie szlagier ha ha ha ha
Wys³a³am ju¿ do nich formularz na stronie
http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt
o to by jednak pokazali prawdziwy szlagier a nie nudê która nas czeka z szakhtarem.
Namawiam wszystkich kibiców, fanów, sympatyków REALU MADRYT i MANCHESTERU UNITED do wysy³ania wiadomo¶ci na powy¿szej stronie.
Mo¿e je¶li odzew z naszej strony bêdzie wielki zmieni± decyzjê. Trzeba to robiæ ju¿ bo mecz za miesi±c!

Ale mnie wkurzyli!!!

Tsaaa, widzia³am, a jak g³upio t³umaczyli, ¿e mo¿e Lewandowski ustrzeli hat-tricka albo Kuba walnie z 35 m i wtedy ludzie bd ¿a³owaæ, ¿e nie ogl±dali xd gadki szmatki, zdecydowanie wolê ogl±daæ takich geniuszy jak Cristiano, Benzema, Ozil, van Persie, Rooney i wszyscy inni, graj± dwa najlepsze [dla mnie] kluby ¶wiata a oni wybieraj± Borussiê, pzdr
ja jak siê o tym dowiedzia³am to mysla³am ¿e co¶ mnie trafi nie wiem, jak mo¿na nie pu¶ciæ takiego hitu , po prostu ¿enada co ludzie co tam rz±dz± kompletnie nie znaj± sie na pi³ce
Ja na pewno tego meczu nie bêdê ogl±daæ, choæby po to ¿eby by³a niska ogl±dalno¶æ!!!
Je¶li znacie jakie¶ strony, blogi itp sympatyków Realu to namawiajcie ich do wysy³ania wiadomo¶ci z pro¶b± o emisjê meczu Realu. Mo¿e to zadzia³a tak jak to mia³o miejsce z Kevinem na Polsacie.
A propos, gdyby Polsat nadal nadawa³ LM to tam na pewno by to zadzia³a³o...
zobaczymy czy jedynka te¿ szanuje widzów...

A ju¿ za chwilê pierwszy w tym roku mecz Realu Madryt
Oby wygrali.
jak co to pozostaje poszukaæ w necie transmisji tego meczu,musze obejrzeæ choæ serce mi siê bedzie krajaæ
U mnie net odpada bo jest s³aby i nie da siê ogl±daæ na kompie, dekodera te¿ nie mam wiêc jedyne co mi pozostaje to tvp1 albo powtórka na necie...wiêc dla mnie to osobista tragedia.
A najbardziej wkurza mnie to, ¿e za tydzieñ kibice Barcy bêd± mogli spokojnie sobie ogl±daæ swoj± dru¿ynê, a nas Madridistas kara siê tylko dlatego, ¿e Borussia przylgnê³a do Realu a w niej graj± Polacy...
to nie ciekawie MARZENKA , w±tpie ¿eby co¶ siê zmieni³o z t± transmisj±
no to fakt w tym sezonie my MADRIDISTKI /MADRIDI¦CI mamy pod górkê
I to wszystko przez to ¿e trafi³a nam siê w grupie dru¿yna z Polakami.
Przez to wszystko zniechêci³am siê do tej dru¿yny i ¿a³ujê, ¿e tak daleko zasz³a bo przez to nie mogê ogl±daæ Realu.
A propo wczorajszego meczu, który choæ ledwo wygrany to dla Ronaldo ma wymiar bardzo symboliczny. Zagra³ pierwszy mecz w Nowym roku prowadz±c dru¿ynê Królewskich jako kapitan no i dziêki 2 golom zapewni³ zwyciêstwo. Oby to by³ dobry znak na nowy rok.
nie nie nie !!!!!!!!!!! dlaczego ? znowu Messi to niesprawiedliwe , mam dosyæ takiej niesprawiedliwo¶ci
MOURINHO NIE ZGADZA SIÊ Z PRZYZNANIEM NAGRODY MESSIEMU
http://www.youtube.com/watch?v=rPp2A0N-2p0
Jeden z niewielu, który zna siê na rzeczy i wie, kto by³ w 2012 najlepszy a kto wogóle nie powinien znale¼æ siê nawet w trójce!!!
BRAWO MOU!!!
no oczywiste ¿e siê nie zgadza bo wie jaka jest prawda i dobrze ¿e mówi to otwarcie
Chocia¿ jeden, który nie boi siê powiedzieæ prawdy i nie owija w bawe³ne xd poza momentami, kiedy siê na niego wkurzam, w³a¶nie za to go lubiê
ja te¿ bardzo go za to cenie za to ¿e ma swe zdanie i nie robi wszystkiego ¿eby przypodobaæ siê innym
Oj ma swoje zdanie co jak co, ale chêci podlizywania siê mediom czy kibicom to mu zarzuciæ nie mo¿na

Mou jest bardzo specyficzny, trochê jak CR7 xd a ja lubiê takich ludzi
Tyle, ¿e CR7 jest bardziej przyjazny i weso³y, bo Mou ostatnio ma grobow± minê. No ale nie ma czemu siê dziwiæ, skoro ¶wiat pi³ki schodzi na psy.
¯eby ca³a La Liga by³a w Zurychu to przesada!!!
A gdzie Pirlo, Company, Van Persie, Rooney.... Szkoda ch³opaków!!!
Co siê dziwiæ, skoro kibice go wygwizduj± i chc± wywaliæ z Realu xd mnie te¿ trochê wkurzyl ale bez przesady, nie a¿ tak, ¿eby zapomnieæ co dobrego dla nas zrobi³

No w³acha, gdzie jest Premier League ja siê pytam w tej jedenastce? Wychodzi na to, ¿e wszyscy najlepsi to La Liga a reszta mo¿e siê schowaæ
Liga angielska, liga w³oska i nawet niemiecka. Tam jest wielu wspania³ych pi³karzy.
Dlaczego ich pominiêto??? Bo nie maj± znanych twarzy i nazwisk???
macie racje dziewczyny przegiêli pa³kê w tym roku i tyle i nawet nie mam z³udzeñ ¿e za rok bêdzie inaczej
Jak ju¿ kto¶ mówi³, niech nazw± ZP imieniem Messiego a 11 - 11 La Liga i przestan± robiæ cyrk
Real w³a¶nie rozpocz±³ mecz z Celta Vigo. Oby wygrali...
No jak teraz przegramy to jeste¶my na wylocie
Wtedy pozostanie tylko champions leaque.
Cristiano szaleje ;D udowadnia, ¿e to ON jest najlepszy na ¶wiecie !
No i dwa gole naszego mistrza po Ipo³owie, oby tak dalej !
na razie jest dobrze i 2gole Crisa !!!!!!!!!!
El crack total ! <3 kocham ogl±daæ Crisa zadowolonego, miód na moje z³amane 7 stycznia serce jest hat-trick
Cris potwierdzi³ kto by³ najlepszy w ostatnim sezonie, ale co najwa¿niejsze teraz potwierdza ¿e pora¿ki go nie ³ami± tylko napêdzaj±, FIFA mo¿e sobie fa³szowaæ wybory i wielbiæ Messiego ale to nie sprawi, ¿e Ronaldo podda siê bo nie dali mu tej nagrody. Ja wolê ¿eby odbiera³ trofea za osi±gniêcia w klubie czy reprezentacji, bo wtedy nikt nie zarzuci mu ¿e na nie nie zas³u¿y³. S± o wiele bardziej cenne od tego wymys³u ZP, który tak naprawdê nie ma od 2010 roku ¿adnego sensu bo nie wygrywa najlepszy...
Od 2010 ZP nie ma ¿adnego znaczenia, mam nadziejê ¿e Cris zdaje sb z tego sprawê

Cholernie mnie cieszy, ¿e siê nie zdo³owa³, tylko ma to wszystko w czterech literach i wci±¿ gra na najwy¿szym poziomie
A widzia³a¶ filmik jak Guardiola na gali nie poda³ rêki Crisowi tylko pokiwa³ ³bem i sie odwróci³?
Widzia³am ( pisa³am o tym w temacie Crisa ).
Bezczelny ³ysol!!! Niech siê nie martwi, bo ju¿ wiêcej nie bêdzie mia³ okazji u¶cisn±æ d³oni najlepszego pi³karza ¶wiata!!!
Ja jeszcze wrócê do meczyku z Celt±. Co warto zapamiêtaæ???
1.By³ to mecz jednego mistrza, prawdziwego championa Cristiano Ronaldo.
3 gole ( choæ powinny byæ 4! ) i asysta przy 4!!! To mówi samo przez siê.
( gdzie by³ wtedy Messi??je¶li siê nie mylê strzeli³ wielkiego... karniaka ).
2. Wspania³a gra Modrica
4. Wspania³a gra w³a¶ciwie ca³ej ekipy
5. Niestety kompromituj±ce i antymadryckie ( ju¿ po raz nie wiem który ) skandaliczne sêdziowanie!!!:
- nieuznany gol choæ ka¿dy nawet ¶lepy by go zaliczy³
- brak czerwonej kartki dla przeciwnika, choæ by³a ewidentna
- bezsensowne kartki dla Ramosa, zw³aszcza ta druga

Powinni ukaraæ sêdziów !!!
Nie dziwiê siê, ¿e Ramos sie wkurzy³, sêdziowie znowu nas kiwaj±, a teraz mo¿e pauzowaæ dobrych kilka meczy za obrazê wielmo¿nego

Podsumowa³a¶ idealnie, zgadzam sie ze wszystkim. Hala Madrid !
W tym roku sêdziowie nagminnie przeszkadzaj± Realowi, mog³abym wrêcz pokusiæ siê o stwierdzenie ¿e nawet specjalnie szkodz± bo tego ju¿ na prawdê za wiele. Prawie co mecz skandaliczne sêdziowanie!!!
Media te¿ nie pomagaj±, zamiast studziæ atmosferê na stadionie pisz± o tym ¿e Mourinho zamiast uczestniczyæ w wielkim wydarzeniu jakim jest ZP wola³ ogl±daæ swojego syna na treningach.
Wielkie mi halo, jakby to by³o co¶ z³ego.
Wrêcz przeciwnie, rodzina najwa¿niejsza a nie jakie¶ tam sfa³szowane wybory.
Pisz±, ¿e ucieka³ przed mediami i je ignorowa³ a to wcale nie prawda.
Robi± wszystko ¿eby mu zaszkodziæ, niech siê potem nie dziwi± co skanduj± o mediach kibice.
Wspó³czujê Realowi takiej prasy, wszystko co robi± zw³aszcza ¼le zaraz jest w ogniu krytyki a jak co¶ nie tak w Barcie to przechodzi to cichym echem.
Guardiola zachowa³ siê na gali jak gbur ale cicho, sza. Nie ma sprawy, Messiego kiedy¶ przy³apali na paleniu a tu nic, prawie nikt nie wiedzia³.
Za to jak Coentrao zrobili zdjêcie z papierosem to wielki skandal by³!!!
Przykro mi to mówiæ, ale Real wczoraj udowodni³, ¿e bez Crisa nie istniej±..Barca i bez Messiego gra swoje, a my bez lidera nie potrafimy jednego g³upiego gola strzeliæ graj±c z naprawdê przeciêtn± dru¿yn±, to nie s± Królewscy z tamtego sezonu, niestety
Masz racjê. Mia³am to samo napisaæ, bo o ile obrona dawa³a radê bez Sergio i Pepe to atak praktycznie nie istnia³!
Nie ma Crisa... nie ma Realu Madryt.
Mo¿e dziêki temu i w³adze i kibice zaczn± bardziej troszczyæ siê o swojego cracka, w przeciwnym razie CR7 odejdzie a klub siê posypie znów.
Jak to kto¶ ³adnie porówna³, Cris jest dla Realu jak inhalator dla astmatyka xD atak bez niego nie istnieje, ca³kowicie bezbarwna dru¿yna, mo¿e w koñcu ludzie przekonaj± siê ile dla Realu znaczy CR7, dajmy nawet ostatni mecz w Pucharze Króla, Cristiano strzeli³ 3 gole i czwarty to by³o podanie od niego, wiêc co by by³o gdyby go wtedy nie by³o? Pewnie ju¿ by¶my siê z Copa del Rey po¿egnali
Ale póki co w Copa del Rey sie utrzymujemy, Hala Madrid ! Valencia pokonana
O to ¶wietnie bo ju¿ siê ba³am, ¿e to bêdzie kolejny katastrofalny mecz!
Dobrze, ¿e Marcelo wróci³ no i oczywi¶cie Cris gra³...
Cris gra³, ale niestety nic nie ustrzeli³ Benza siê wpisa³ na listê strzelcow, plus jeden samobój na nasza korzy¶æ

No i fajnie, ¿e Marcelo wraca xD
Mecz wygrany na nasz± korzy¶æ, ale skandalicznego sêdziowania ci±g dalszy. Co prawda nie na nasz± stronê ale nie powinno tak byæ. Real musi wygrywaæ tak, by nikt mu nie móg³ zarzuciæ ¿e staje siê to dziêki sêdziom.
Có¿ tyle razy nas okiwali, ¿e nale¿a³o nam siê zado¶æuczynienie co prawda to nie fair wobec naszego przeciwnika, ale takie ¿ycie, w lidze hiszpañskiej ci±gle kogo¶ okradaj±
"Patrz Cristiano, brat Dudka!"
Marcin Brosz i Dariusz Dudek wrócili ze sta¿u w Realu Madryt. - Z Jose Mourinho rozmawia³em minutê, mo¿e dwie, ale dla mnie by³o to jak wieczno¶æ - ¶mia³ siê brat Jerzego Dudka, drugi trener Piastu Gliwice.

Trenerzy Piasta Gliwice odbyli sta¿ w samym Realu Madryt, gdzie podpatrywali zajêcia Królewskich. Sztab szkoleniowy Los Blancos znalaz³ te¿ chwilê, by odpowiadaæ na pytania szkoleniowców beniaminka T-Mobile Ekstraklasy.

Dariuszowi Dudkowi uda³o siê nawet porozmawiaæ chwilê z samym Jose Mourinho. - Uda³o siê drugiego dnia, kiedy byli¶my w miejscu, gdzie dru¿yna jada obiady. Otworzy³y siê drzwi, wyszed³ z nich Mourinho... i zacz±³ i¶æ w moj± stronê. Zapyta³: "Ty jeste¶ Dudek? Widzê du¿e podobieñstwo do Jurka". Porozmawiali¶my minutê, mo¿e dwie, ale dla mnie to by³o jak wieczno¶æ. Naprawdê fajny facet - powiedzia³ Dariusz Dudek.
Zaraz po Mourinho pojawili siê Pepe i Cristiano Ronaldo. Ten pierwszy powiedzia³ "Patrz Cristiano, brat Dudka!" - doda³ drugi trener Piasta Gliwice.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • burdelmama.opx.pl
  •