ďťż

elvirka - Strona główna



KRAJ I ROK PRODUKCJI: Brazylia, 2012
LICZBA ODCINKÓW: 179 (Brazylia), 150 (Eksport)

SCENARIUSZ: Joo Emanuel Carneiro
REŻYSERIA: Ricardo Waddington, Amora Mautner i José Luis Villamarin
PRODUCENT: Ricardo Waddington

OBSADA: Débora Falabella (Rita/Nina), Adriana Esteves (Carminha), Murilo Benício (Tufo), Cau Reymond (Jorginho/Batata), Marcello Novaes (Max), Alexandre Borges (Cadinho), Carolina Ferraz (Alexia), Camila Morgado (Nomia), Débora Bloch (Verônica), Nathália Dill (Débora), Ísis Valverde (Suellen), Vera Holtz (Lucinda), José De Abreu (Nilo) i inni

TEMAT PRZEWODNI: Robson Moura & Lino Krizz - Vem Dançar com Tudo (Vem Dançar Kuduro)

Fabuła:
Dokąd może posunąć się człowiek, aby wymierzyć sprawiedliwość?
Nina jest gotowa zrobić wszystko, byle tylko winni jej cierpienia otrzymali karę

Jako dziecko, Rita (Débora Falabella) wiele wycierpiała z rąk swojej bezwzględnej macochy, Carminhi (Adriana Esteves) i jej kochanka Maxa (Marcello Novaes). Przez nich, dziewczynka straciła ojca, (Tony Ramos) i trafiła na wysypisko śmieci, gdzie ukrywając się przed paskudnym Nilo (José de Abreu), znalazła schronienie u Lucindy (Vera Holtz), u której poznaje swoją wielką miłość, Batata. Dzieci zostają jednak rozdzieleni, kiedy Rita zostaje przygarnięta przez argentyńskie małżeństwo, które daje jej nowe imię, Nina.

Jorge Araújo, lepiej znany jako Tufo (Murilo Benício) otwiera na przedmieściach klub sportowy. Mężczyzna marzy o poślubieniu kobiety swojego życia, zabawnej fryzjerki, Monalisy (Heloísa Périssé). Niestety, Muricy (Eliane Giardini), matka sportowca, jest przeciwna temu związkowi.

W dniu finału mistrzostw w piłce nożnej, po wspaniałym triumfie, Tufo potrąca na alei brazylijskiej Genésia (Tony Ramos). Mężczyzna przed śmiercią wypowiada imię swojej żony: Carmem Lúcia Moreira de Souza. Tufo obwiniając się o wypadek postanawia odnaleźć owdowiałą kobietę i okłamać ją, że jest długoletnim przyjacielem zmarłego. Mężczyzna oferuje wdowie pomoc materialną. Przebiegła kobieta domyśla się jednak prawdy i postanawia wykorzystać sytuację na swoją korzyść. Z pomocą Maxa, udaje jej się rozdzielić Monalisę i Tufo. Wmawia mężczyźnie, że dziecko, którego się spodziewa, jest owocem miłości, która łączyła ją z jej zmarłym mężem.
Mając życie w luksusie i Maxa u boku, który ożenił się z siostrą Tufo, Carminha decyduje się wrócić na wysypisko śmieci po porzucone niegdyś dziecko, Batata, którego dziś chce wychowywać razem z Tufo.

Mija 12 lat, Batata, który dziś nazywa się Jorginho (Cau Reymond), jest odnoszącym sukcesy piłkarzem, który spotyka się z rozpieszczoną Déborą (Nathália Dill) i który boryka się z uczuciem gniewu, którym darzy matkę.
Nina zaś wyrosła na zdolną kucharkę. Mimo wielu lat, kobieta nigdy nie zapomniała tego, co zrobiła jej Carminha. Dziewczyna wraca do Brazylii, aby się zemścić. Zatrudnia się w rezydencji byłej macochy i powoli niszczy jej uporządkowane życie.















TRAILER PO HISZPAŃSKU
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YoRs1mhTOnc

Adrian dnia 16:11:03 06-02-13, w całości zmieniany 1 raz
Finał, który może podwyższyć zużycie prądu…

Dziś, 19 października, Brazylijczycy pożegnają swoją ulubioną telenowelę, która przez 7 miesięcy wbijała przed telewizor niemal każdego mieszkańca tego kraju. Całą telenowelę oglądało średnio 38 mln widzów. Ostatnie odcinki zdobyły rekordową liczbę oglądalności, 49 punktów, co dawało stacji ponad 77% udziałów w zyskach. Brazylijczycy oszaleli na punkcie tej historii.

W wielu zakładach pracy, na czas emisji ostatnich odcinków tego fenomenu telewizyjnego przerywano pracę, aby każdy z pracowników mógł obejrzeć losy swoich ukochanych bohaterów. Niemalże w każdej taksówce w Rio de Janeiro można znaleźć mini-telewizor umożliwiający podróżnym śledzenie każdego odcinka, nawet w trasie. Przy plażach (zdjęcie) i w każdej restauracji na terenie całej Brazylii zamontowano specjalne telebimy, które są włączane na czas transmisji telenoweli, tylko po to, żeby każdy, kto nie zdążył na czas dotrzeć do domu, mógł zatrzymać się w dowolnym miejscu i nie przegapić najnowszych wydarzeń, które mają miejsce w telenoweli.

Szaleństwo na punkcie „Avenida Brasil” doszło do tego stopnia, że politycy, w obawie o małą oglądalność swoich debat postanowili przenieść swoje przemówienia dopiero po zakończeniu telenoweli lub na pół godziny przed rozpoczęciem finału.

Operator Krajowego Systemu Elektroniki w Brazylii obawia się w dniu dzisiejszym dużego napięcia i zużycia prądu, więc aby nie zatrzymać dopływu elektryczności, która mogłaby wyniknąć z powodu zbyt ogromnej liczby włączonych telewizorów podczas ostatniego odcinka „Avenida Brasil”, postanowiono przygotować „mega operację”, mającą na celu zapobiegnięcie ewentualnemu, krajowemu wybiciu światła.

Ostatni odcinek jest bardzo obiecujący. Ekipa produkcyjna zrobiła wszystko, żeby uniknąć przecieków odnośnie najważniejszych tajemnic dotyczących fabuły telenoweli. Przez ostatnie kilka tygodni, aktorzy dostawali swoje role dopiero po przybyciu do studia nagraniowego i po podpisaniu dokumentu, na mocy którego zostaliby pociągnięci do odpowiedzialności karnej, w razie wycieku niektórych spoilerów. Tylko osoby upoważnione, oznaczone specjalną bransoletką mogły wejść do studia, podczas nagrań tych tajnych scen. Wiele ze scen zostało nakręconych tylko dla zmyłki i ani aktorzy, ani operatorzy kamer nie wiedzieli, które sceny rzeczywiście zostaną wyemitowane, a które nie. Wiedzieli o tym tylko reżyser i autor telenoweli.

Największą tajemnicą, która wyjdzie na jaw dopiero w dzisiejszym odcinku, jest tożsamość mordercy, który w ostatnich odcinkach zabił jednego z antagonistów. Podejrzanych jest 12 postaci, z czego każda miała motyw. Scena z ujawnieniem mordercy zostanie nakręcona dopiero na kilka godzin przed emisją ostatniego odcinka. Cała Brazylia przez ostatni tydzień żyła pytaniem „Kto zabił Maxa (Marcello Novaes)?” i na pewno każdy z widzów zasiądzie dziś przed telewizorem, żeby poznać odpowiedź na nurtujące go pytanie.

Kolejnym powodem, dla którego żaden Brazylijczyk nie chce przegapić finału „Avenida Brasil” jest zapowiadany, nieoczekiwany finał dla głównej antagonistki całej telenoweli. Widzowie pokochali czarny charakter tej historii, Carminhę i pragną dla niej szczęśliwego zakończenia. W poprzednich odcinkach, publiczność poznała smutną przeszłość swojej ulubionej bohaterki, która usprawiedliwia jej złe uczynki i dzięki której Carminha wydaje się wielką ofiarą strasznej tragedii, przez którą stała się zimna i okrutna.

„Avenida Brasil” została okrzyknięta mianem najlepszej telenoweli Globo wszech czasów. Okazała się niebywałym zjawiskiem społecznym w całej Brazylii. Jej następca, „Salve Jorge”, ma nie lada wyzwanie, żeby dorównać swojej poprzedniczce.

natalka0125 dnia 20:51:36 06-02-13, w całości zmieniany 1 raz
Finał w każdym miejscu!

Piątkowy finał telenoweli „Avenida Brasil” spustoszył ulice w całej Brazylii. Czegoś takiego dawno nie było! To absolutny fenomen ostatnich lat.

Ostatni odcinek telenoweli, która „uzależniła Brazylię”, zdobył średnio 52 punkty oglądalności, a w swoim szczytowym momencie zgromadził ich aż 54, co w ostatecznym rozrachunku daje ok. 46 milionów widzów!

Finał można było zobaczyć niemal w każdym miejscu w Brazylii. W każdej restauracji, w sklepach, czy nawet na ulicy. W niektórych knajpach robiono zakłady „Kto zabił Maxa?”. Ten, kto dobrze obstawił, miał darmowe jedzenie.

Ostatnim odcinkiem zainteresowały się nie tylko media brazylijskie, ale i zagraniczne, w tym międzynarodowy program Fox News, w którym reporter opowiadał o telenoweli.

Poniżej znajdują się zdjęcia, ukazujące telebimy rozsiane po całej Brazylii, emitujące ostatni odcinek „Avenida Brasil”, a także filmy z polskimi napisami, przedstawiające Brazylijczyków biegnących na ostatni odcinek, pustki na ulicach Brazylii, reakcje widzów oraz wyżej wspomniany materiał z Fox News.

natalka0125 dnia 20:52:03 06-02-13, w całości zmieniany 1 raz


Odcinek 1
http://www.filmesonlinegratis.net/assistir-avenida-brasil-cap-001-26032012-nacional-online.html

Adrian dnia 21:42:07 06-02-13, w całości zmieniany 1 raz
ah lubie brazyljady,ale nie rozumiem tego języka...gdyby były gdzieś odc po hiszpańsku,to co innego...

ah lubie brazyljady,ale nie rozumiem tego języka...gdyby były gdzieś odc po hiszpańsku,to co innego...

były tylko zostały zablokowane
Odcinek 1 po hiszpańsku !!
http://www.dailymotion.com/video/xxcmhd_avenida-brasil-cap-1-completo_shortfilms
Ja z reguły omijam Globo szerokim łukiem z wiadomych względów, bo o ile jeszcze w piśmie portugalski bez problemu rozumiem tak w mowie to już raczej nie za bardzo Ale ostatnio tyle przeczytałam zachwytów nad tą telką, że postanowiłam zobaczyć czy jest gdzieś dostępna po angielsku bądź hiszpańsku i odkryłam ten blog, na którym dodawane są odcinki z Chile: http://produccbrasil.blogspot.com/

Telenowela leci tam od 24 lipca i na razie są 23 odcinki, ale wygląda na to, że są dodawane na bieżąco, więc jeżeli ktoś byłby zainteresowany to można oglądać

Ja na razie tylko sobie ściągam na dysk na wypadek gdyby znowu zniknęły, bo i tak nie mam czasu oglądać, a poza tym nie chcę zaczynać oglądania nie wiedząc czy będą dostępne wszystkie odcinki. Także na razie będę sobie chomikować, a potem zobaczymy

Gdyby ktoś znalazł jakieś miejsce gdzie są dalsze odcinki po hiszpańsku lub angielsku to please podzielcie się znaleziskiem
Ja na początku też nie wiele rozumiałem, mimo że jest wiele słówek podobnych do tych z hiszpańskiego. Mnie jakoś specjalnie nie ciągnęło do telek brazylijskich, ale spodobał mi się bardzo język, więc chciałem się go nauczyć. Teraz padło na Avenidę Brasil. Wybrałem tą telkę ze względu na wyniki oglądalności w Brazylii i przede wszystkim ciekawą historię. Jestem już po paru odcinkach i telka bardzo mi się spodobała, więc zamierzam oglądać dalej.

Mauro dnia 19:01:44 27-08-13, w całości zmieniany 1 raz
No ja próbowałam oglądać w oryginale i momentami nawet całkiem sporo rozumiałam, ale były też takie fragmenty, że rozumiałam tylko co któreś słowo albo w ogóle gubiłam wątek. Dlatego stwierdziłam, że nie ma sensu się męczyć skoro jest możliwość obejrzenia w języku, który znam. teraz i tak nie mam czasu na oglądanie, także poczekam aż będzie całość po hiszpańsku i wtedy sobie obejrzę Będę musiała tylko jakość przetrawić dubbing, ale mam nadzieję, że dam radę
Bardzo fajna ta telka, naprawdę przyjemnie i z ciekawością się ogląda. Na razie skończyłem 13 odcinek, jak Carminha karze wstać Ninie o 3 w nocy, rozlewa coś celowo na podłogę i karze jej to sprzątać. Na szczęście zjawił się tam Jorginho Carminha jest bystra, więc podejrzewam, że rozpoznała w Ninie Ritę, dlatego ją tak źle traktuje. Jeśli tak rzeczywiście jest to pytanie, kiedy Nina się o tym dowie. Jestem naprawdę ciekawy, jak się potoczy dalej akcja.
Carminha to w ogóle żmija jedna i hipokrytka do kwadratu Adriana Esteves świetnie gra tę postać Zresztą wszyscy aktorzy bardzo dobrze odgrywają swoje role.
Nilo też tam pewnie nieźle namiesza Przekupuje dzieciaka, żeby mówił mu wszystko o Ninie
Bardzo smutna scena, jak Jorginho oświadcza się Deborze, a Nina widzi to z ukrycia
Dzieciaki w tych pierwszych odcinkach są świetne! Znalazłem gdzieś nawet osobno dwie scenki protów z dzieciństwa:

Primer beso:
http://globotv.globo.com/rede-globo/avenida-brasil/v/cap-303-cena-rita-e-batata-dao-o-primeiro-beijo/1882391/

"Ślub":
http://globotv.globo.com/rede-globo/avenida-brasil/v/cap-303-cena-rita-e-batata-se-casam/1882761/

Ja oglądam telkę na http://www.filmesonlinegratis.net/assistir-avenida-brasil-todos-capitulos-novelas-online.html
lub
http://www.novamov.com/video/flcd70sgbf1hp
zależy gdzie jakie odcinki są, bo nie znalazłem na razie żadnej strony, na której byłyby wszystkie. Czasami muszę gdzie indziej szukać. Raz nie znalazłem odcinka po portugalsku, więc oglądałem po hiszpańsku na vertelenovelas:
http://www.novamov.com/video/flcd70sgbf1hp
Ale nie ma to jak oglądać po portugalsku, bo dubbingu nienawidzę. O wiele lepiej byłoby z napisami.

Mauro dnia 22:21:42 25-11-13, w całości zmieniany 1 raz
Ja póki co gromadzę odcinki AB z Chile i jak już będę miała wszystkie to sobie obejrzę Też nie przepadam za dubbingiem, ale portugalskiego nie znam, więc mimo wszystko wolę wersję, którą będę rozumieć Wiadomo, że jak się zna hiszpański to po portugalsku też się sporo łapie, ale tak czy inaczej wolę rozumieć wszystko, a nie tylko coś "łapać" W piśmie nie mam problemów z portugalskim, ale w mowie jednak trochę mnie męczy skupianie się i odszyfrowywanie tego co ktoś mówi
Mnie tam jakoś nigdy do telek brazylijskich nie ciągnęło. Moją główną motywacją do ich oglądania jest właściwie nauka języka. Wiadomo, na początku zawsze będą problemy ze zrozumieniem, ale od czegoś trzeba zacząć Zresztą z hiszpańskimi telkami było podobnie na początku. Też nie rozumiało się wszystkiego słowo w słowo i trzeba było się domyślać. Z czasem było coraz lepiej. Kwestia osłuchania z językiem. Przy oglądaniu AB czasami wspomagam się hiszpańskim dubbingiem, jak nie rozumiem jakichś scen.

Ciekawostka:
Avenida Brasil była nominowana do International Emmy Awards 2013 w kategorii 'telenowela' obok 1 telki z Angoli, 1 z Kanady i 1 z Brazylii. Wygrała jednak ta druga telka brazylijska - "Lado a lado".
Gdybym miała w planach naukę portugalskiego to pewnie bym inaczej do tego podchodziła i też wolałabym oglądać w oryginale, ale dopóki nie będę płynnie czytać po chińsku to się za żaden nowy język nie biorę... LOL

A co do samej telki to tak naprawdę jeszcze nie wiem czy mnie zainteresuje, no ale tyle się o niej trąbiło, że chcę obejrzeć i wyrobić sobie zdanie. Ale zacznę dopiero jak się skończy emisja w Chile i będę miała wszystkie odcinki pod ręką.
Jak już zaczniesz oglądać telkę, to czekam na sprawozdanie z pierwszych odcinków
Na pewno się podzielę wrażeniami jak już się zabiorę za oglądanie
Też się miałam za to zabrać i w sumie nadal mnie kusi ta telka
Ale obejrzę ją chyba w bardzo długiej przyszłości
Są gdzieś w necie odcinki po hiszpańsku?

Też się miałam za to zabrać i w sumie nadal mnie kusi ta telka
Ale obejrzę ją chyba w bardzo długiej przyszłości
Są gdzieś w necie odcinki po hiszpańsku?

http://dosespiavideos.blogspot.com/search/label/AV%20BRASIL

Też się miałam za to zabrać i w sumie nadal mnie kusi ta telka
Ale obejrzę ją chyba w bardzo długiej przyszłości
Są gdzieś w necie odcinki po hiszpańsku?

http://dosespiavideos.blogspot.com/search/label/AV%20BRASIL

Ach dziękuję :* dziękuję bardzo :*
Jesteś niezastąpiona.
Avenida Brasil będzie emitowana na ITVN w styczniu po zakończeniu Dziedzictwo del Monte.Polski tytuł to W Niewoli Przeszłości.

Avenida Brasil będzie emitowana na ITVN w styczniu po zakończeniu Dziedzictwo del Monte.Polski tytuł to W Niewoli Przeszłości.

Ale super
Miałam poczekać, aż emisje zacznie Telemundo, bo wstawiają tam fajny dubbing, ale jak nie będe rozumieć to zawsze można w internecie znaleźć z itvn super
Premiera będzie 20 stycznia 2014 na iTVN. Mam nadzieję, że ktoś wstawi na youtube'a po polsku. Póki co właśnie obejrzałam 1 odcinek na youtube po hiszpańsku i jestem na prawdę pod wrażeniem. Powoli zaczynam rozumieć fenomen tej telenoweli. Aktorka grająca Carminhę jest genialna, a ta mała co gra Ritę w dzieciństwie to już mała zdolna aktoreczka. Obie te postaci powalające!!!
Link do odc 2 na youtube ( oczywiście jest cała playlista )
http://www.youtube.com/watch?v=ZZsMhgFy7n0&list=SP-nrYlpUF0zI3wuO5N73sv3v-YGQ1huSh
TYTUŁ PO POLSKU BARDZO FAJNY

Premiera będzie 20 stycznia 2014 na iTVN. Mam nadzieję, że ktoś wstawi na youtube'a po polsku. Póki co właśnie obejrzałam 1 odcinek na youtube po hiszpańsku i jestem na prawdę pod wrażeniem. Powoli zaczynam rozumieć fenomen tej telenoweli. Aktorka grająca Carminhę jest genialna, a ta mała co gra Ritę w dzieciństwie to już mała zdolna aktoreczka. Obie te postaci powalające!!!

To prawda, Adriana Esteves jest znakomita w roli Carminhi.
Ja jestem na 36 odcinku. Z odcinkami z hiszpańskim dubbingiem (chyba w Chile) jest jakoś inaczej, bo tam to dopiero 17 czy 18 odcinek, tylko że odcinki są bardzo długie i powycinane są niektóre sceny, albo poprzestawiana jest ich kolejność.
Scenki protów są świetne Na pewno wam się spodoba wątek protów.

Jedyne co mnie nie interesuje w tej telce to wątek Cadinho.
szkoda że u nas ITVN nie jest dostępny bo miałam straszną ochotę na tą telenowele ale mam zamiar ją obejrzeć po Hiszpańsku
Ja poczekam do tego 21 stycznia
Odcinki pewnie będą wrzucane do internetu ewentualnie poczekam na emisje na Telemundo, bo tam fajny dubbing hiszpański dali
A jak nie to z Chile chyba jest po hiszpańsku wiec strachu nie ma
No ja właśnie sobie ściągam odcinki z Chile, ale zacznę oglądać jak już się skończy tam emisja, bo chcę obejrzeć całą telkę na raz O ile oczywiście w ogóle mi się spodoba.
Chętnie bym pokomentował z kimś odcinki. Samemu nie warto tu nic pisać, a poza tym nie wypada spojlerować, bo wiele osób nie oglądało jeszcze.
Podobno 6 stycznia zaczyna się emisja AB na Telemundo wiec może już niedługo i ja bede komentować
Ja zacznę oglądać i komentować jak się skończy emisja w Chile

A jak Telemundo puszcza telki w innym języku niż hiszpański? Z dubbingiem czy napisami? I czy daje do nich też napisy angielskie tak jak w przypadku swoich telek?

I zresztą zobaczymy czy tym razem ta data premiery się rzeczywiście sprawdzi...
Telemundo z tego co wiem puszcza z dubbingiem na który właśnie czekam
strasznie mi się spodobały te głosy gdzieś jest to promo w internecie

Podobno 6 stycznia zaczyna się emisja AB na Telemundo wiec może już niedługo i ja bede komentować

Ooo to fajnie, może zwolnię z oglądaniem, żebyście mnie dogonili.
Czy ktoś wie, gdzie ta telka jest wrzucana? Na youtube, moze coś innego?

Można mi linka podesłać na priv;)

Bardzo bym prosił, ta telka odniosła duzy sukces i chciałbym ją obejrzeć

Z góry dziekuję za pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam!
tutaj są odcinki z telemundo

http://www.gratisnovelas.li/avenida-brasil-telemundo.html

mnie ciekawi czy jest ktoś kto wrzuca odcinki z iTVN ?????
Czy ktos napisze mi streszczenie ostatniego odcinka Avenida?
nic ciekawego się nie działo

tutaj są odcinki z telemundo

http://www.gratisnovelas.li/avenida-brasil-telemundo.html

mnie ciekawi czy jest ktoś kto wrzuca odcinki z iTVN ?????

Pierwszy gdzieś widziałam, ale nie wiem czy są na bieżąco dodawane.

Ja cały czas zbieram te z Chile i właściwie to musiałabym zobaczyć czy tam się już emisja przypadkiem nie skończyła
Chodzi mi ogolnie, jak to wszystko sie zakonczy. Z kim na koncu bedzie Rita i Jorginio ( Batat). Co się stanie z Tuffo i Carminia?
Jeżeli ktoś by miał tu już pisać na temat finału protów, Carminy i Tufão, to proszę małą czcionką.
Zaczęłam oglądać, jestem dopiero na 4 odcinku, ale już się wciągnęłam na maksa....Carminha wymiata!!!!
Ja jestem na biezaco z odcinkami, ale ile jest ich tak w ogole? 160?
nie mam pojęcia właśnie :S
Widzę, że jednak ktoś tu ogląda. Ja przez jakiś czas nie oglądałem, jestem dopiero na 53 odcinku, czyli mniej więcej na tym etapie, jak Nina wyznaje Jorginho prawdę o jej przeszłości.

Mauro dnia 17:36:58 27-04-14, w całości zmieniany 1 raz
Ja oglądam ;D Jeju, pare wątków jest beznadziejnych np szalona rodzinka Tufao i Suellen, któa paroduje w samych stanikach,ale rozumiem,że w Brazylii to nic nadzwyczajnego ;D Nawet podoba mi się wątek Cadinho, zabawny jest
Ja jestem na 45 dopiero, na razie troche tak nic się nie dzieje ciekawego, nie mogę się doczekać akcji jak Carminha dowie się kim jest Nina naprawdę....
Oczywiście moja ulubiona postać to Carminha, dziwię się,że umie wytrzymać z rodzinką Tufao..
Co do postaci Tufao, to Murilo nie ma się na razie czym wykazać, jego postać to takie mało wyraziste tło, zupełnie bez charakteru...Mam nadzieję,źe potem to się zmieni!
Ja wątek Cadinho i Suellen ostatnio dużo przewijam. Za to wątek zemsty na macosze jest świetny

Trochę trzeba poczekać, aż Carminha się dowie. Ja nawet oglądałem dużo odcinków na raz, żeby jak najszybciej dojść do tego momentu. I naprawdę, warto oglądać! Co się będzie działo!!! Żeby nie spoilerować napiszę tylko tyle, że Nina da naprawdę popalić Carminie! Ja już jestem więc dosyć daleko i chyba niewiele odcinków mi zostało do końca. Jeżeli chodzi o tempo akcji, uważam, że jest w sam raz, nie za szybko i nie za wolno. Jeszcze jedna duża tajemnica Lucindy i Carminy nie została wyjawiona i tego jestem bardzo ciekawy.

Carminę oczywiście uwielbiam, ale tak poza tym lubię też Nila, mam ostatnio z niego niezłą bekę Bardzo fajnie, że jest w tej telce też taka postać.

Poza tym bardzo mi się podoba gra aktorska w AB, postacie są też bardzo fajnie wykreowane.

Bardzo chętnie bym pokomentował tą telkę tutaj, ale widzę, że bardzo mało osób jest chętnych do oglądania

A w ogóle oglądałem jakoś do 70 odcinka po portugalsku, później już były pousuwane, teraz oglądam cały czas po hiszpańsku.

Mauro dnia 21:13:30 09-05-14, w całości zmieniany 2 razy
Ja niestety jestem na polskiej wersji,bo portugalskiego nie zrozumiałabym zbyt dobrze, a w hiszpańskiej mnie drażnią głosy... Uwielbiam chrype Carminhi!!!!!!
Ja jestem na momencie, kiedy Nina/Rita "uwodzi" Maxa...aż mi go troche żal
Nom, Suellen i Cadinho, to zbędne wątki, tylko,żeby zapchać telenowele...
Najbardziej mnie śmieszyło jak Carminha tańczyła i śpiewała Eu quero tchu, eu quero tcha...eu quero tchu tcha tchu... normalnie mistrzostwo
Właśnie interesuje mnie ta tajemnica Lucindy, też..Pewnie się okaże,że niezłe z niej ziółko...
W którym odcinku Carminha się dowie?
Naprawdę ci nie powiem w którym, bo w wersji z hiszpańskim dubbingiem odcinki są pozmieniane, tzn. parę scenek jest powycinanych i w ogóle odcinki zaczynają się i kończą się w innym momencie. Myślę, że tak samo zrobili u nas, skoro oglądasz odcinek 45 i Nina już uwodzi Maxa i nastawia przeciwko Carminie. W Brazylii to było jakoś po 80 odcinku. Dlatego też nie był bym w stanie powiedzieć, ile telka ma w ogóle odcinków. W Brazylii było to podobno 179, u nas będzie na pewno mniej.
Teraz jak mi napisałaś w którym momencie jesteś, jestem bardziej zorientowany. Zostało ci już niewiele odcinków do momentu, jak Carmina się dowie , że Nina to Rita. One zostaną wtedy same w rezydencji, bo reszta rodzinki wyjedzie na wczasy. Tak więc możesz sobie wyobrazić co tam się będzie działo. Mógłbym tu pisać i pisać, ale na pewno nie chcesz wiedzieć za dużo.
No i też wolę z lektorem, ale bym chyba nie wytrzymał z czekaniem, dlatego oglądam po hiszpańsku.

Niestety natknąłem się już przez przypadek na bardzo duży spoiler, czyli co się stanie na końcu z Carminą i Niną.
Ja jestem już na 78 odc (właśnie taki odc jest już w polsce) i teraz dopiero Nina uwodzi Maxa. Kurcze, teraz naprawdę nie chce czekać, za bardzo jestem ciekawa co dalej, ale kurcze po hiszp. traci to cały urok, naprawdę jednak głosy oryginalne są bardzo ważne...Na początku patrzałam też na wersje hiszp. i normalnie tam głos Carminhy to jednak nie to samo.
Ja tylko słyszałam,że publiczność pokochała Carminhe i nie chcieli dla niej złego zakończenia w związku z jej trudną przeszłością, która sprawiła,że stała się właśnie taką okrutną osobą. Jestem ciekawa czy Rita/Nina będzie z Tufao czy Jaorginho. Jakoś nie przepadam za tym drugim, taki wiecznie załamany...
A jednak 78. Czyli jak Jorginho przyłapuje Ninę i Maxa. Na necie też już jest wstawiony ten odcinek. Faktycznie, jest lepiej z lektorem, bo przynajmniej słychać prawdziwe głosy, scenki nie są pourywane i sa nie zmienione nazwiska, bo np. w hiszpańskim zmienili Tufao na Tifon, albo Jorginho na Jorgito. Mi od początku zależało, żeby oglądać to po portugalsku, więc może jednak poczekam za itvn. A ja jestem o niewiele odcinków dalej.
Za to zacznę może oglądać inną telkę brazylijską Amor a Vida, która też była podobno niezła i chyba była emitowana po AB w prime time.

Odnośnie Murilo, on rzeczywiście ma takę nijaką rolę, ale z tego co wiem dostał za nią nagrodę na premiosach globo razem z Adrianą i innymi aktorami AB.
Może Murilo dopiero rozkręci się potem gdy dowie się jak dał się naiwnie usidlić Carminhi...
Ogólnie uwielbiam brazylijskie seriale, szkoda,że nie znam portugalskiego...Jak dla mnie już sama oprawa muzyczna ich telenowel to mistrzostwo, a gra aktorska to wyższa półka. Debora Fallabella jest wspaniała, choć kiedy widzę Rite i Maksa, od razu kojarzy mi się Mel i Xande z Klona...
Postanowiłam nadrobić telki Globo ,co leciały w Polsce, a ja nie miałam Romantici.
Oglądam Duszny Raj, Siedem Kobiet i właśnie AB. Kurcze, trzeba będzie mieć cierpliwość z tym AB...
U mnie AB to moja pierwsza brazylijska telka. To prawda, że gra aktorska jest świetna.
No ja tam wszystkiego bardzo dobrze nie rozumiem, tak jak po hiszpańsku. Właściwie zacząłem oglądać AB umiejąc tylko wymowę, odmianę czasowników i podstawowe słownictwo, bardzo dużo rozumiem dzięki hiszpańskiemu. I jakoś tak z odcinka na odcinek uczę się czegoś nowego. Tyle, że już nie mam więcej odcinków AB po portugalsku, dlatego zacząłem oglądać Amor a Vida, żeby dalej ćwiczyć język. Bardziej zacząłem oglądać brazylijskie telki, żeby uczyć się portugalskiego, inaczej bym może nawet za AB się nie wziął. I teraz nie żałuję, że to oglądam.

Co do oprawy muzycznej, zależy co leci w tle. Nie podoba mi się za bardzo to, że puszczają Adele albo też Shakirę ostatnio. Mogli by dać coś oryginalniejszego, jakieś mniej znane ale fajne piosenki. Tak żeby piosenka kojarzyła się już zawsze tylko z daną telką. W ogóle moim zdaniem mogliby pozostać przy Depois. Ja scenki protów AB już zawsze będę kojarzył z tą piosenką, a nie z Set fire to the rain. Mogliby pozostać przy samych brazylijskich piosenkach. Podoba mi się sam podkład muzyczny bez słów w niektórych scenkach, taki po prostu, który służy podkręceniu atmosfery
Akurat AB nie ma aż tak mocnego soundtracku, dla mnie najpięknięjszy miał Klon-polecam, choć nie wiem czy telka trafiłaby w twój gust...
Ja też czasami potrafię uchwycić w portugalskim dużo wyrazów hiszpańskich,ale oni czasami aż tak tam mamroczą,że nie dałabym rady
Ja byłam zagorzałą fanką Televisy,ale jednak Globo, to półka wyżej, mają swoje własne, oryginalne historie, poza tym aktorstwo na wysokim poziomie, krajobrazy,widoki i chyba większy budżet.

Akurat AB nie ma aż tak mocnego soundtracku, dla mnie najpięknięjszy miał Klon-polecam, choć nie wiem czy telka trafiłaby w twój gust...
Ja też czasami potrafię uchwycić w portugalskim dużo wyrazów hiszpańskich,ale oni czasami aż tak tam mamroczą,że nie dałabym rady

Dałabyś radę. Ja też na początku prawie nic nie rozumiałem. Kwestia osłuchania, trzeba mieć trochę cierpliwości, no i podstawa to nauczyć się wymowy brazylijskiej (nie tej z Portugalii, bo ona się dużo różni)
Założe się,że wersja Telemundo nie miała nawet 10% z klimatu i atmosfery jak ta z Globo..
Nom, gra pare osób chociażby Murilo, Fallabella i Novaes
Właśnie kiedyś oglądałam jakiś wywiad z Adrianą,że Brazylia była przyzwyczajona,że ona grała zawsze dobre postaci Ale Carminha jej wyszła świetnie Ogólnie w Globo jest fajnie, bo niektóre postaci drugoplanowe nie są zapychaczami i są czasami ciekawsze od głównego wątku. Akurat w Klonie Fallabella ma wątek drugoplanowy (jest córką prota),ale jest naprawdę świetny. Poza tym tam aktorzy nie są zaszufladkowani np. protka w Klonie, grała potem Villane w Barwach Grzechu, a np w Televisie taka Maite Perroni chyba zawsze będzie grała już sierotowate protki
To postaram się kiedyś na coś popatrzeć po portugalsku i zobacze co z tego wyniknie
A tak w ogole, to ile powstalo odcinkow w Brazylii?
chyba 179
I u nas tez bedzie tyle odcinkow? Chcialabym wiedziec, co bedzie dalej po 90 odcinku, moglby ktos mi opisac, co bedzie sie dzialo z Rita?
U nas jest raczej nieco skrócona wersja, ja nie wiem co będzie, jestem na bieżąco
Jestem na 87 odc, gdybym oglądała hiszp. wersje , pewnie juz dawno bym skończyła oglądać,ale boję się,ale wole poczekać, za bardzo lubią oryginalne głosy ;D
Jorginho to oficjalnie najgorszy prot ever, gorszy od niejednej protki, ciągle zdołowany, beczący, wrrr okropność

Patisha dnia 12:43:37 23-05-14, w całości zmieniany 1 raz
Czy ktoś wie, gdzie są wstawiane odcinki?

Chodzi mi o portal inny niż chomikuj;)
Można poszukać w wersji po hiszp na vernovelas.net

Jak ci idzie oglądanie Mauro?

Patisha dnia 13:54:28 29-05-14, w całości zmieniany 1 raz
Na razie mam przerwę, bo chciałem poczekać na odcinki z polskim lektorem, też właśnie żeby słyszeć oryginalne głosy hehe i może pokomentować tu telkę. Z tego co się orientuję iTVN jeszcze nie wyemitowało tych odcinków, na których ja obecnie jestem, więc nadal czekam. Druga sprawa, do końca czerwca będę miał jeszcze trochę roboty na studiach, więc może w lipcu będę kontynuował oglądanie.

Odcinki z iTVN są niestety tylko na chomikuj Chyba, że ktoś chce oglądać po hiszpańsku, to odcinki znajdzie na stronie vertelenovelas
Nom, teraz akcja jest na razie na tym jak Carminha służy Ricie hahah Zabawna sytuacja Dobrze,że głównym wątkiem tej teli jest zemsta, a nie wątek miłosny,bo jakoś tak nie przepadam za Joarginho.
To najlepsze odcinki i bardzo trzymające w napięciu. Mocna scena jak Carminha chciała zakopać żywcem Ritę, ale na szczęście chciała ją tylko postraszyć. Teraz role się odwróciły.

Ja jestem z jakieś 7 odcinków dalej.

Mauro dnia 21:43:56 09-06-14, w całości zmieniany 1 raz
nom, mocna scena z tym zakopywaniem Rita teraz rządzi, biedna Carminha doigrała się
Ja jakiś czas temu zaczęłam tak powolutku oglądać AB i powiem szczerze, że nawet mnie zainteresowała główna historia Jestem bardzo ciekawa jak będzie przebiegała zemsta na tej wiedźmie Carminhie!!

Dotarłam jakoś do 15 odcinka (chociaż trudno powiedzieć, bo ta numeracja jakaś dziwna jest), ale trochę przystopowałam, bo mam pilniejsze rzeczy na celowniku. Byłam po prostu strasznie ciekawa tej telki i chciałam obejrzeć początek Na pewno niebawem będę oglądać kolejne odcinki albo przynajmniej śledzić główny wątek.

Shelle dnia 15:55:33 10-06-14, w całości zmieniany 1 raz
Tak,ale warto wiedzieć,że głównym wątkiem tej teli jest zemsta,a nie wątek miłosny, ja np nie znoszę prota, wkurza mnie, taki płaczek bez charakteru. Nina/Rita i Carminha wymiatają
No mi też prot jakoś nie przypadł do gustu, chociaż niektóre jego sceny z Ritą mi się podobają. Ale zdecydowanie Carminha i Rita są najlepsze!! Uwielbiam jak Rita udaje przyjaciółkę Carminhy, a za jej plecami kombinuje jak ją zniszczyć Mam nadzieję, że jej się uda, bo przecież oglądam serial, żeby to zobaczyć!!!!
zacznie sie zemsta tuz przed 100 odcinkiem, polecam
O kurczę, to jeszcze trochę przyjdzie mi poczekać, hehe
niestety troche to trwa...
telenowela jest świetna, ale jak na Globo poboczne postacie są strasznie słabe w porównaniu do innych telek tej wytwórni.
Rozczarowała mnie także rola Murilo jako Tufao, jest tylko marnym dodatkiem tej teli, nawet nie ma sie czym wykazać, zero charakteru, mam nadzieję,że w końcu się rozkręci...
No ja za bardzo nie mogę porównywać do innych produkcji Globo, bo to pierwsza ich telka jaką oglądam od bardzo wielu lat, ale rzeczywiście poboczne wątki jakoś mnie nie zainteresowały. Aczkolwiek dla zobaczenia zemsty na Carminhie na pewno będę dalej oglądać!
Rozumiem, nie każdy lubi telki GLOBO, jednak na AB warto zerknąć Będzie wiele akcji z Carminhą
Właśnie obejrzałem 130 odcinek.
Jorginho i Nina powinni moim zdaniem nie zwlekać i powiedzieć w końcu Tufao, że są parą. Teraz, gdy Tufao wyznał miłość Ninie, to to się jeszcze bardziej skomplikowało
Carminha planuje dobrać się do spadku w Argentynie i w tym celu chce wykorzystać Begonię
Ostatnio jakoś rzadko pokazywali Suelen, a tu nagle we wczorajszym odcinku się pojawiła

Wygląda, jakby telka miała się już niedługo skończyć, ale czeka nas chyba jeszcze dużo odcinków, z tego co się zorientowałem. Co oni jeszcze wymyślili... Mam nadzieję, że Tufao się wkrótce dowie o romansie Carminy i Maxa. A jak się dowie, to Carminie już ręka nie zadrży i będzie chciała się ostatecznie pozbyć Niny.
Przyznam,że przedłużają troche akcję...Powinni powiedzieć prawdę i tyle...Żal mi Tufao,ale trudno. Pewnie i tak czeka go przyszłość z Monalisą
Nina powinna coś działać, powinna pokazać zdjęcia Carminhi i Maxa, zwlekanie obróci się przeciwko niej, bo przecież Carminha nie odpuści...
Ufff Suelen i to całe Divino to totalne zapychacze, im mniej tym lepiej
Ile jeszcze odc zostało? Myślałam,ze 30.
W Brazylii było 179 odcinków. Nie wiem czy tu cokolwiek skracali. Dla mnie 30 odcinków to i tak jeszcze dużo, bo zastanawiam się co oni jeszcze wymyślili.
U nas chyba będzie około 160, no tak, 30 odc to jednak sporo.

No, no...zaczyna się ostra akcja Max i Carminha kontra Nina...
Chociaż coś czuję,że ta kasa poróźni Maxa z Carminhą

Patisha dnia 14:06:47 31-07-14, w całości zmieniany 1 raz
Hmmm - a dlaczego to nie jest w dziale Telenowele Wyemitowane w końcu była/nadal jest emitowana na iTVN
Z nudów postanowiłam wrócić do oglądania tej telki i ponownie obejrzałam odcinek 1, tym razem z polskim lektorem, bo mój portugalski jest bardziej niż cienki może czegoś się nauczę

Oczywiście ogromnie mi się podobał. Zarówno postać Carminhi czy ojca Rity - który naprawdę pomimo małej roli pokazał dobrą grę. No i ta mała też całkiem nieźle wypadła ogólnie pierwszy odcinek na plus, a skoro była hitem to raczej tempa nie zwalniali
I tak nie ma w necie wszystkich odcinków w oryginale, więc trzeba oglądać albo z hiszpańskim dubbingiem, albo z polskim lektorem. Ja oglądam z iTVN, tylko że ściągam odcinki z chomikuj.

Carminha i Max zdemaskowani. Te odcinki, odkąd Carminha odkryła, że Nina to Rita, są naprawdę świetne. Teraz nawet jest więcej scen w jednym odcinku związanych z głównym wątkiem, więc tym bardziej ciekawie się ogląda. Myślałem, że będzie po Maxie, ale Lucinda go uratowała. Carminha nie odpuszcza, kłamie jak może. No to teraz czekam na wyjawienie tajemnicy Lucindy, Santiaga i Carminhi.
Też zaczęłam oglądać z iTVN ale dopiero 1 odcinek, więc jestem daleko w lesie
ha, już za niedługo koniec,akcja idzie szybko teraz
Chyba 7 odcinków zostało.

Fajne były te konfrontacje Carminhi z Tufão, Muricy. Carminha w końcu pokazała swoją prawdziwą twarz. Tufão zaprosił Ninę do rezydencji i wszyscy ją przeprosili Nina pojedzie teraz na śmietnisko, gdzie są Max i Carminha Mam nadzieję, że nikomu nic się nie stanie.

Jestem ciekawy jaki finał czeka Nilo. Ja lubię jego postać, więc nie chciałbym, żeby spotkało go coś złego. Wolałbym, żeby zmienił się na dobrego.
Telenowela jest znakomita. Ciesze sie, ze mialam okazje ja obejrzec. Bradzo podoba mi sie fabula i historia. Dobrze, ze emituja tez telenowele ze stacji Globo.
Najlepsza byłą scena jak Max zostawił prezencik w rezydencji i potem powiedział: takiego wała Myślałam,że padne, choć raz pokazał,że ma jaja. No i Carminha ookazała twarz, mistrzostwo!

Założe się,że wersja Telemundo nie miała nawet 10% z klimatu i atmosfery jak ta z Globo..
Nom, gra pare osób chociażby Murilo, Fallabella i Novaes
Właśnie kiedyś oglądałam jakiś wywiad z Adrianą,że Brazylia była przyzwyczajona,że ona grała zawsze dobre postaci Ale Carminha jej wyszła świetnie Ogólnie w Globo jest fajnie, bo niektóre postaci drugoplanowe nie są zapychaczami i są czasami ciekawsze od głównego wątku. Akurat w Klonie Fallabella ma wątek drugoplanowy (jest córką prota),ale jest naprawdę świetny. Poza tym tam aktorzy nie są zaszufladkowani np. protka w Klonie, grała potem Villane w Barwach Grzechu, a np w Televisie taka Maite Perroni chyba zawsze będzie grała już sierotowate protki


A Leticia Sabatella, która w Klonie grała słodką Latiffę, w drodze do Indii grała wredną, pozbawioną skrupułów Yvonne. Ale faktycznie niektórym aktorkom Televisy przydałaby się zmiana. Z tych, które znam, to jedynie Susana Gonzalez i Leticia Calderon grywają różnorodne postaci, i raz czy dwa zdarzyło się to Lucero. Myślę, że Maite, a jeszcze bardziej Angelique Boyer mają potencjał i powinny zagrać inne role
Co mnie pozytywnie zaskakuje,że jest coraz więcej zwolenników telenowel brazylijskich
Jestem ciekawa jakie sekrety zostaną odkryte w AB.
Ahh Co do Nilo, to nie wiem jak skończy Najlepsze jest jego "hi hi hi"

Ahh Co do Nilo, to nie wiem jak skończy Najlepsze jest jego "hi hi hi"

No właśnie ja go za to lubię. On w gruncie rzeczy jest dobrym człowiekiem, ale ma bardzo dziecinny charakter. Jak kupił sobie to auto, to na śmietnisku się tak nim chwalił... jakby dziecko dostało zabawkę...

Ahh Co do Nilo, to nie wiem jak skończy Najlepsze jest jego "hi hi hi"

No właśnie ja go za to lubię. On w gruncie rzeczy jest dobrym człowiekiem, ale ma bardzo dziecinny charakter. Jak kupił sobie to auto, to na śmietnisku się tak nim chwalił... jakby dziecko dostało zabawkę...

To prawda, z niego takie podstarzałe dziecko. Ja to zauważyłam kiedy się rozpłakał jak mu dzieci zepsuły telewizor i od razu go polubiłam. No i było mi go naprawdę żal, gdy w rezydencji Tufao Max wrobił go w kradzież.
nie wiem, wg mnie on traktował dzieci na tym wysypisku okropnie
Ww wczorajszym odcinku aktor grający Maxa wymiatał, takie aktorstwo tylko w GLOBO.

Patisha dnia 16:54:46 26-08-14, w całości zmieniany 2 razy
Myślę, że Carminha zabiła Maxa.
Santiago to idiota. Już wiadomo, dlaczego Carminha jest taka a nie inna. Myślę, że to jak teraz będzie ją traktował przez te ostatnie odcinki to będzie takim odzwierciedleniem tego jaki był dla niej w przeszłości.

Lucinda podpaliła swoją chatę na wysypisku z Nilem w środku. Wzruszyła mnie w ogóle ta scena jak Nilo położył się koło Lucindy na łóżku i mówił "znów jesteśmy razem (...) jesteś matką moich dzieci, miłością mojego życia. Nilo i Lucinda, Lucinda i Nilo, póki śmierć nas nie rozłączy", i jeszcze ta muzyczka w tle... Już sobie wyobrażam co będzie przy oglądaniu finału... Oj, łezka się zakręci w oku, albo i więcej...
Zacząłem podejrzewać Santiaga o zamordowanie Maxa, mimo ze niby go tam nie było. I to on pewnie też popełnił zabójstwo w przeszłości, za które została skazana Lucinda. Nie zrozumiałem do końca tych wspomnień Nila. Wiadomo już, że Lucinda była jego żoną i zdradziła go z Santiagiem. Nilo później pobiegł do żony Santiaga i powiedział jej to. Na końcu pokazują ją strzelającą w stronę Lucindy, która była z małą Carminhą. Hmm i tu nie rozumiem. Przecież to niby ta żona została zabita. Też tak myślę, czy może nie ona strzeliła a strzelił Santiago od tyłu. To by wtedy wszystko wyjaśniało.
A Santiago to stary psychol. On jest winny całemu nieszczęściu jakie się przydarzyło Nilowi, Lucindzie, Carminhi.
lucinda nie byla z carmina tylko ze swoja corka w chwili kiedy przyszla zona santiaga.
zona Santagia zastrzelila klare, corke nila i lucindi, siostre maksa. w ktoryms odcinku lucinda poakzywala santigaowi zdjecie tej klary i mowila ze to przez nich zginela. kulka miala byc przeznaczona lucindzie ale zona santiga zabila jej corke dlatego lucinda caly czas mowi ze na smietniksu odkuputuje za swe winy i to przez jej romans z santiagem zginela jej corka a carmina jest jaka jest
spojer

bo teraz sie tez wyjasni ze lucinda zabila matke carminy w akcie zemsty ale wcale tak nie bylo i carmina dlatego mowi ze lucinda nie moze znowu isc do wiezienia za cos czego nie zrobila bo ona widziala jak lucinda chybila a jej matke zabil santiago ktory pozniej wyrzucil carmine na wysypisko i to on powinien wczesniej siedziec za kratkami a nie lucinda.
Kolejny świetny odcinek. Po mału odkrywamy sekrety Lucindy,Nila i Carminhi.
Santiago to niezły drań, widac,że Carminha nieźle się go boji.
A tu wszyscy oglądają poprzez chomika?

Szukając odcinków do AAV trafiłam na historię Roni i Suelen i się wkręciłam Nie chcę sobie za bardzo spoilerować, ale nawet opis postaci jest świetny. Chyba tylko w Brazylii ktoś mógł napisał taką postać jak Suelen

AB już od dawna jest na mojej liście do obejrzenia, łudziłam się że może na TVN player udostępnią tą telkę, a tu nic
A ja oglądam na VideoAnyfiles jest z TVNPlayer ogólnie to wpisałam W niewoli przeszłości odcinek 1 w google i wyskoczyło

lucinda nie byla z carmina tylko ze swoja corka w chwili kiedy przyszla zona santiaga.
zona Santagia zastrzelila klare, corke nila i lucindi, siostre maksa. w ktoryms odcinku lucinda poakzywala santigaowi zdjecie tej klary i mowila ze to przez nich zginela. kulka miala byc przeznaczona lucindzie ale zona santiga zabila jej corke dlatego lucinda caly czas mowi ze na smietniksu odkuputuje za swe winy i to przez jej romans z santiagem zginela jej corka a carmina jest jaka jest


Aaa to tak wyglądają sprawy. W sumie to dowiemy się chyba o tym w kolejnych odcinkach, bo ja nie pamiętam, żeby mówili o jakiejś córce Lucindy i Nila, chyba że coś przegapiłem...

Julita_91 Ja Suelen bardzo lubię, ale przyznam się, że czasami przewijałem jej sceny. A ogólnie telka jest świetna. Jestem pewny, że zainteresujesz się wątkiem głównym, czyli zemstą Niny na Carminhi. Ich sceny będą naprawdę mocne. Na iTVN lecą już ostatnie odcinki, chyba 4 zostały. Telka jest poza tym bardzo poruszająca, przynajmniej w moim odczuciu.
Jezu, dla mnie Suelen jest nie do przełknięcia, taki zapychacz, który miał być zabawny,a nie jest
O tak ten motyw zemsty mnie najbardziej interesuje Już kiedyś czytałam o tym przez to sama telenowela wydawała mi się taka mroczna Już teraz wiem, że tam jest mnóstwo barwnych postaci.
Postać Suelen na papierze wygląda bardzo zachęcająco, zwłaszcza razem z Ronim

To ile w sumie jest odcinków AB? Bo na wikipedii jest napisane, że ta wersja na eksport liczy 150.

Chciałabym zabrać się za oglądanie, ale pobieranie z chomika trochę mi to komplikuje I na pewno znacznie spowolni moje oglądanie Więc "małymi kroczkami" będę oglądać

Stokrotko, na videoanyfiles są tylko 2 odcinki

Obejrzałam 1 odcinek i bardzo mi się podobał. Malutka Rita jest cudowna, ta dziewczynka potrafi świetnie grać. Rzadko zdarzają się takie dzieci w telkach. Początek świetny: podobało mi się jak mąż Carminhi ją wykiwał z tą forsą, to jak z kochankiem nawzajem się oskarżali ale końcówka cudowna- konfrontacja Carminhi z mężem i ten wypadek.
Tylko ten okrągły brzuszek Tufao na boisku troszkę raził
Sprawdziłem jeszcze w programie na stronie iTVN i rzeczywiście zostały 4 odcinki, czyli w sumie jest 160. We wtorek ostatni i od środy Rzeka Kłamstw.
haha nom, Murilo trochę był tłuściutki w tej telce
Zwłaszcza, ze grał piłkarza Wiem, ze później jest przeskok w czasie, więc może mieć brzuszek. Jednak na boisku to zabawnie wyglądało ale przymykam oko na to

Dzięki Mauro
160 odcinków- to trochę mi zajmie to ściąganie
No i wszystko się już wyjaśniło. Fajnie scenarzysta wymyślił to wszystko, teraz już wiadomo dlaczego Carminha była taka podła. Chociaż z drugiej strony nie można wszystkiego usprawiedliwiać przeszłością, bo w końcu każdy ma swój rozum i wie czy postępuje dobrze czy źle. Jedna rzecz mi się nie podoba: to że Carminha tak nagle się zmieniła i jest posłuszna Santiagowi. Dla mnie jest to trochę niewiarygodne.
Ciekawe skąd Nilo wie, że Lucinda nie zabiła żony Santiaga.
właśnie, mnie też to ciekawi,że Carminha jest taka uległa, może przez strach...
No ale właściwie czego ona ma się bać. Przecież pod kluczem jej nie trzyma.
No i w ten sposób poczciwy staruszek Santiago stał się największym villanem tej historii Kto by pomyślał...
Jednak cofam to co napisałem o Carminhi. Miałem wrażenie, że scenarzysta chciał zrobić z niej tak nagle świętoszkę, ale dobrze, że tak się nie stało. Carminha jest fałszywa i się nie zmieni w przeciągu kilku dni. Już się bałem, że jakąś głupotę nam tutaj wcisną. Tak jak Nilo powiedział, Santiago i Carminha są ulepieni z tej samej gliny.
Nina odkryła całą prawdę, ale szkoda, że w takich okolicznościach, szkoda że Nilo umarł
Ale jedna rzecz mi nie daje spokoju, ta cała śmierć żony Santiaga. To, że Lucinda nie trafiła z tak bliska w Virginię (chyba się tak nazywała) wyjaśniam sobie tym, że strzeliła nie patrząc gdzie strzela, ale dziwi mnie to że później nie widziała jak Santiago zabija żonę. Co się z nią stało? Upadła po oddaniu strzału i co? No i skąd Nilo o wszystkim wiedział?

Już tylko dwa odcinki zostały. Z jednej strony dobrze, bo przeciąganie nie wychodzi na dobre, a z drugiej będę tęsknił za telką.

Mauro dnia 15:52:49 30-08-14, w całości zmieniany 1 raz
Mi się wydaje,że Lucinda myślała,że zabiła żonę Santiaga, po oddaniu strzału nawet nie spojrzała i od razu szybko uciekła, Santiago to wykorzystał...
No,ale to dziwne,że Lucinda nie słyszała drugiego strzału, chyba,że już daleko uciekła... Nie wiem..
Możliwe, ale powinni pokazać jeszcze Lucindę po oddaniu strzału.
dokładnie

Naprawdę dobrze,że ta telka ma tylko 160 odc, czasami nie warto czegoś przedłużać
Kolejny świetny odcinek, Carminha uratowała Nine i Tufao

Patisha dnia 11:35:47 02-09-14, w całości zmieniany 1 raz
No spodziewałem się, że Carminha rzuci się na Santiaga, żeby ich uratować Finał już dzisiaj był, ale ja niestety muszę czekać, aż wstawią na chomikuj. Co prawda już wiem co się stanie z Carminhą, bo raz się natknąłem na spojler, ale i tak z niecierpliwością czekam na jutro. Przyznam się, że jakoś tak "zżyłem się" z tą telką i jej bohaterami, więc będzie trochę smutno już kończyć Ale masz rację, dobrze, że telki nie przedłużyli.
I po telce

Finał bardzo mi się podobał, zawarto w nim wszystko, bez żadnego pośpiechu i nadmiaru akcji jak bywa np. w Televisie.
Rozbawił mnie Smoczuś
Ostatnie sceny meczu były boskie
Mi się też bardzo podobał finał. Myślałem, że jak już Carminha trafi do tego więzienia, to nic ciekawego dalej nie pokażą, a zaskoczyli nas przeskokiem czasowym o 3 lata i pokazali jak Carminha wychodzi z więzienia i zamieszkuje na wysypisku.
Fajnie, że nie uśmiercili Carminhi tak jak to zazwyczaj robią z głównymi villanami w telkach.
Tak jak myślałem Carminha zabiła Maxa, ale nie zrobiła tego z zemsty tylko żeby Max nie zrobił innym krzywdy.
A najbardziej podobała mi się ta scenka jak Nina i Jorginho przychodzą z synkiem do Carminhi A później Nina i Carminha wybaczają sobie. I podobało mi się w tej scenie to, że nie było to takie bezpośrednie. W większości telkach pewnie by powiedziały obydwie wprost: "Wybaczam ci", a następnie jedna rzuciła by się drugiej na szyję. Tu podeszli do tego tak z rezerwą, dystansem, chociaż wiadomo, że naprawdę sobie wybaczyły
Można było pomyśleć, że ta scenka przy stole w domu Lucindy byłaby ostatnią, a jednak pokazali jeszcze na koniec mecz

Mi się też bardzo podobał finał. Myślałem, że jak już Carminha trafi do tego więzienia, to nic ciekawego dalej nie pokażą, a zaskoczyli nas przeskokiem czasowym o 3 lata i pokazali jak Carminha wychodzi z więzienia i zamieszkuje na wysypisku.
Fajnie, że nie uśmiercili Carminhi tak jak to zazwyczaj robią z głównymi villanami w telkach.
Tak jak myślałem Carminha zabiła Maxa, ale nie zrobiła tego z zemsty tylko żeby Max nie zrobił innym krzywdy.
A najbardziej podobała mi się ta scenka jak Nina i Jorginho przychodzą z synkiem do Carminhi A później Nina i Carminha wybaczają sobie. I podobało mi się w tej scenie to, że nie było to takie bezpośrednie. W większości telkach pewnie by powiedziały obydwie wprost: "Wybaczam ci", a następnie jedna rzuciła by się drugiej na szyję. Tu podeszli do tego tak z rezerwą, dystansem, chociaż wiadomo, że naprawdę sobie wybaczyły
Można było pomyśleć, że ta scenka przy stole w domu Lucindy byłaby ostatnią, a jednak pokazali jeszcze na koniec mecz


wybaczenie nie przyszło im łatwo.
Kto by pomyślał,że królowa Divino wyląduje na śmietnisku...
Odcinek był dłuższy niż pozostałe, dlatego wszystko udało im się zamieścić
Właśnie jestem po 132 odcinku i po prostu nie wierzę, że Nina mogłaby być aż tak głupia żeby iść z takimi pieniędzmi po tym, co przytrafiło się jej ojcu i Tufao. Dla mnie to pierwszy poważny absurd scenariusza
No, tak, to było akurat głupie, mogli to przemyśleć i wykombinować coś innego
Santiago to klasyczny psychopata - pozornie ideał, a w rzeczywistości pozbawiony wszelkich ludzkich uczuć.
to było wielkie zaskoczenie w telce, nivby poczciwy staruszek,a taki swir.
Bardzo mi się spodobało to, że kiedy pozornie wszystko wszystko wyszło już na jaw, ukazało się drugie dno w postaci sympatycznego, zdawałoby się staruszka, który okazał się największym villanem i sprawcą wszystkich nieszczęść.

Właśnie obejrzałam do końca i przyznam, że jestem pod wrażeniem. To jedna z najlepszych produkcji jakie ostatnio oglądałam.
Świetna pod względem aktorskim - Pomijając fantastyczne role dzieci grających gł. bohaterów na początku, przez większość czasu AB była jak koncert rewelacyjnej orkiestry z dwiema doskonałymi solistkami - Deborą i Adrianą. Wiele z ich wspólnych scen wywoływało u mnie dreszcze. Marcello Novaes i Murilo Benício przez większość czasu mało widoczni, bo też i ich bohaterowie zdominowani byli przez Carminhę. Praktycznie obaj rozkręcili się dopiero w drugiej części, szczególnie Marcello, który w ostatnich odcinkach pokazał cały wachlarz umiejętności - począwszy od bezgranicznie szczęśliwego faceta, który naiwnie wierzy, że odpłynie z ukochaną na Karaiby, po szalejącego z frustracji szaleńca, zamierzającego z wszystkimi wyrównać rachunki. I jeszcze ten jego piękny wał na odchodne z rezydencji
Kolejną zaletą były bardzo naturalne sceny rodziny Tufao - to ich przekrzykiwanie się przy stole, gesty itd. bardziej przypominały reality show niż reżyserowane sceny, przez co - moim zdaniem telka tylko zyskała.
Facet i trzy żony, to motyw, który wcześniej widziałam już w Dos Hogares, ale tu zarówno facet, jego żony, jak i ich relacje wypadły o wszystkie możliwe klasy lepiej, wnosząc nieco humoru, równoważącego ciężkie sceny pomiędzy dwiema głównymi bohaterkami. Sporo humoru było też w scenach z Leleco i Mauricy, szczególnie ataki zazdrości Leleco i "geriatryczny romans" pomiędzy byłymi małżonkami.

Właściwie wszystko podano tu we właściwych proporcjach - Sensację, humor, sceny z "dreszczykiem", i obserwacje obyczajowe. No i najważniejsze - że nie przytłoczyły wszystkiego wątki uczuciowe.
Właśnie dzisiaj dobrnęłam do końca,nawet w pewnym momencie porzuciłam inne telenowele które aktualnie oglądam ,ponieważ Avenida Brasil była niezwykle interesująca i trzymająca w napięciu,jestem pod wrażeniem aktorki która gra Carminie ,wielkie brawa jak ona potrafiła wyrażać swoją podłość i pokręcony charakter .Ogólnie bardzo mi się telenowela podobała.
A mi najbardziej jednak podobał się Marcello Novaes jako Max, jego ostatnie dni życia pokazały jego desperacje,złość. On nie miał złych zamiarów, chciał tylko wyjechać z Carminhą i z tymi pieniędzmi. W sumie żal mi go było...Rzeczywiście taka marionetka wpierw Carminhi i Niny. Uwielbiam ogólnie tego aktora
Ja widząc Maxa i Ninę, wciąż miałam przed oczami Mel i Xande z O Clone Ale faktycznie postać Maxa dość tragiczna, szczególnie kiedy opowiadał, jak kupił synowi pierwszą piłkę i chciał aby miał po nim imię... Właściwie nie był do końca podły tylko za bardzo ulegał wpływom
Co do Maxa całkowicie się z Wami zgadzam,trochę smutny finał dla ojca jak i syna.

Ja widząc Maxa i Ninę, wciąż miałam przed oczami Mel i Xande z O Clone

dokładnie ;D czasami aż miałam ochote krzyknąć" No Pocałuj go
teraz znowu grają w serialu "Dupla Identidade"
Wróciłam do tej telki. Jestem dopiero na 11 odcinku i muszę przyznać, że mi się podoba chociaż sam początek tutaj wymiata, w sensie wydarzenia z przeszłości. Ten etap jest dla mnie najlepszy. Postać Niny jak na razie mi się nie podoba, tak w ogóle to musieli jej ścinać włosy? Lepiej wyglądała w dłuższych. Postać Jorginha też wkurzająca. Tylko pije i narzeka... Scena ze Suelen i starym Diogenesem mnie rozwaliła. A wydawał się taki porządny dziadek. Fajny wątek z byłym tej Celii czy jakoś tak, która wygrała konkurs. Scena kiedy przyjeżdża do jakiegoś chłopaka ze wsi i go bije, a tamten wyje jakby go biczowali całkiem niezła. Darzę sympatią Monęlisę i ciekawi mnie jej wątek, choć nie podoba mi się że ma kochanka tego murzyna, co nie pamiętam jak się nazywa.
Ogólnie fajnie się ogląda, bo mimo dramatycznej przeszłości telka jest lekka i z przymrużeniem oka niekiedy. Nie lubię jak w telce ciągle jakieś dramaty są i wszystkie nieszczęścia spadają na protkę. Potrzebuję jakiegoś oddechu, odskoczni i tu to mam, przynajmniej na razie tak czuję.
Tyle jest telek do obejrzenia że nie wyrabiam i muszę je co jakiś czas przekładać. Teraz jest faza na AB ale nie wiem na jak długo bo już kuszą mnie kolejne losy LQLVMR czy ECDLP
Jorginho będzie potem jeszcze bardziej wkurzający, niestety...największy minus tego serialu
Największy plus to Max i Carminha
Zobaczysz jak po 50 odc około Nina się odpicuje,to ci szczena opadnie. Krótkie włosy też mogą być seksi
Telcia jest umieszczana na playerze W końcu TVN udostępnił tele w naszym kraju Będę oglądała na 100%
Miałem dużą nadzieję, że TVN wstawi to na playera i ta nadzieja się ziściła.

Powiem Wam, że żadna telka od dłuższego czasu mnie tak nie wkręciła. Jest o lata świetne od telek Televisy, które ostatnimi czasy były emitowane w Polsce. Piękne widoki, fajna muza , dramaturgia, aktorzy autentycznie grają.
Ja mam wrażenie, że brazylijscy aktorzy mają aktorstwo we krwi, a nie tak jak w Televisie gdzie większość ludzi jest drętwa.

Mam nadzieję, że telka jeszcze nie raz mnie zaskoczy i rozkręci sie jeszcze bardziej;)
Telki globo są bardziej naturalne, nie takie plastikowe sztuczne. Spójrzcie na protkę, Nina ne jest typową laseczką z długimi włosami i silikonem...tam liczy się gra aktorska, a nie wygląd. Telki Globo to wyższa półka
Racja.
Oglądam wiele różnych telenowel, właściwie z każdego kraju, ale Globówki wyglądają zupełnie inaczej od reszty ( no może jeszcze w argentyńskich też coś podobnego jest). Co do aktorstwa to się zgodzę, bardzo lubię meksykańskie telenowele, ale tam aktorzy w porównaniu z aktorami brazylijskimi grają strasznie przesadnie, tego w Globo nie ma. Poza tym uwielbiam realizację, reżyseria jest milion razy lepsza, no ale to chyba tez kwestia tego kogo zatrudnia Globo do robienia telenowel i ile wydają na to pieniędzy
Kurcze chyba coś z moim gustem nie tak. Co prawda jestem dopiero przy 40 odcinku ale bardzo lubię i Jorginho i Ninę. Całkiem dla mnie zrozumiałe jest czemu nie mogą być razem i czemu tak naprawdę znaleźli się w sytuacji bez wyjścia. Maxa też uwielbiam, ale to raczej wpływ Xande i O Clone. Nie potrafię "nie lubić" tego aktora i jego bohaterów. Carminę lubię raczej za to, jak manipuluje rodzinką, podziwiam jej inteligencje i spryt.
Drażni mnie motyw Muricy i Leleco, ich wzajemna zazdrość i spotykanie się z partnerami w wieku własnych wnuków. Jakbym mogła, bym to przewijała (nie lubię przewijać telek, nawet jak mi się motyw nie podoba, raczej oglądam od deski do deski). Bawi mnie Cadinho i jego bigamia, lawirowanie miedzy rodzinami.
Debora- strasznie ładna aktorka, tak samo jak ta co gra Suelen, mogłaby mieć więcej godności. Po tym jak ja Jorginho potraktował powinna nie chcieć widzieć że istnieje, ale mimo wszystko ja lubię.
Kurcze chyba coś z moim gustem nie tak. Co prawda jestem dopiero przy 40 odcinku ale bardzo lubię i Jorginho i Ninę. Całkiem dla mnie zrozumiałe jest czemu nie mogą być razem i czemu tak naprawdę znaleźli się w sytuacji bez wyjścia. Maxa też uwielbiam, ale to raczej wpływ Xande i O Clone. Nie potrafię "nie lubić" tego aktora i jego bohaterów. Carminę lubię raczej za to, jak manipuluje rodzinką, podziwiam jej inteligencje i spryt.
Drażni mnie motyw Muricy i Leleco, ich wzajemna zazdrość i spotykanie się z partnerami w wieku własnych wnuków. Jakbym mogła, bym to przewijała (nie lubię przewijać telek, nawet jak mi się motyw nie podoba, raczej oglądam od deski do deski). Bawi mnie Cadinho i jego bigamia, lawirowanie miedzy rodzinami.
Debora- strasznie ładna aktorka, tak samo jak ta co gra Suelen, mogłaby mieć więcej godności. Po tym jak ja Jorginho potraktował powinna nie chcieć widzieć że istnieje, ale mimo wszystko ja lubię.
Uwielbiam ten serial. Najlepszy od lat jaki widziałam. Unikałam brazylijskich telek ale widze że są na prawde dobre. Rola Carminii jest genialna.
Ja jestem pod totalnym urokiem tej telenoweli i mogłabym oglądać ją naprawdę codziennie po kilkanaście odcinków. Te 45 minut mija mi w zastraszającym tempie i nawet się nie orientuję kiedy jest koniec odcinka i zapowiedź kolejnego. W każdym się coś dzieje, a do tego takie zwykłe sceny nie są totalnymi zapychaczami tylko realnie odzwierciedlają relacje pomiędzy bohaterami. No i jest tutaj wielowątkowość, a jednocześnie wszystkie wątki coś łączy, a głównym jest właśnie zemsty Ninhy naprawdę gdybym mogła to bym oglądała ile wlezie
Za mną właśnie od jakiegoś czasu chodzi ta telka i mniej więcej od tygodnia ściągam odcinki, ale po tym co napisałaś, Stokrotka*, to aż mam stracha zaczynać oglądać, zwłaszcza, że dopiero co powróciłam do życia po takim właśnie intensywnym - nawet kilku/kilkunastoodcinkowym - oglądaniu DQTQTQ.
No cóż, jak ja wczoraj ponownie zaczęłam oglądać to wchłonęłam od razu 3 odcinki oczywiście mnie najbardziej ciekawi główny wątek, który jest naprawdę świetny! Strasznie mi się podobają Ninha i Jorginho no i oczywiście Carminha za to te wątki poboczne, czasami mam ich dość, są irytujące także flo jakby Cię nie interesowały to je zawsze można przewinąć, więc pewnie szybko byś obejrzała
Szkoda tylko,że potem Jorginho stanie się potem BARDZO irytujący, niestety
Nie bardzo lubię oglądać z przewijaniem, ale bywa, że nie da się inaczej.
Na razie ciągle jeszcze kompletuję odcinki. Jak tylko skończę "Fugitivos" zabieram się za AB.

Szkoda tylko,że potem Jorginho stanie się potem BARDZO irytujący, niestety
Nie bardzo lubię oglądać z przewijaniem, ale bywa, że nie da się inaczej.
Na razie ciągle jeszcze kompletuję odcinki. Jak tylko skończę "Fugitivos" zabieram się za AB.


Wiesz co to chyba w sumie zależy co lubisz. Bo u mnie to zależy, można się pośmiać przy scenach pozostałych bohaterów, zwłaszcza tych z osiedla i sklepu, jednak dla mnie czasami jest to męczące i lekko przewijam. Więc to już sama będziesz musiała podjąć decyzję
Międzynarodowy hit wkrótce w Rumunii.
Liczba państw, które kupiły AB wynosi około 140. To chyba telenowela sprzedana do największej liczby krajów.
Zranione uczucia” (Avenida Brasil) od 25 stycznia w Polo TV

W poniedziałek 25 stycznia o godz. 15:00 na antenie Polo TV po raz pierwszy w Polsce wyemitowany zostanie hitowy serial brazylijski „Zranione uczucia” (oryg. „Avenida Brasil”, znany także pod tytułem „W niewoli przeszłości”). Widzowie będą śledzili od poniedziałku do piątku poruszającą historię Rity, która skrzywdzona przez bezwzględnych ludzi i przewrotny los, postanawia wyrównać życiowe krzywdy.

Poznajemy Ritę jako małą dziewczynkę w bardzo dramatycznym momencie życia – ukochany ojciec ginie potrącony przez samochód. Dziecko dostaje się pod opiekę bezwzględnej macochy, która nie zamierza zajmować się sierotą. Dziewczynka zostaje wywieziona na wysypisko śmieci, gdzie każdy dzień jest walką o przetrwanie. Szybko asymiluje się do nowych warunków, nawiązując przyjaźnie i odnajdując miłość swojego życia, chłopca o imieniu Batata. Wkrótce jej los się odmienia – zostaje zaadaptowana przez małżeństwo z Argentyny. Otrzymuje nowe imię – Nina, które ma być symbolicznym początkiem zupełnie nowego rozdziału w życiu. Dorasta pielęgnując w sobie chęć zemsty za doznane krzywdy. Po wielu latach już jako dojrzała kobieta Nina wraca do Brazylii i odnajduje macochę. Zatrudnia się u niej jako pomoc domowa, sukcesywnie niszcząc jej uporządkowane życie. Wkrótce spotyka także miłość sprzed lat. Batata, nazwany przez nowych rodziców Jorginho, dziś jest gwiazdą futbolu – bogatym i uwielbianym przez kobiety.

„Zranione Uczucia” to fascynująca opowieść o zmiennym losie, miłości, zemście, rozczarowaniach i wielkich nadziejach. Pokazuje brazylijską rzeczywistość w pełnym przekroju – od nizin aż po grupy o wysokim statusie społecznym. Zaskakujące zwroty akcji, intrygi, poruszające obrazy nędzy, a także kadry prosto z boiska piłkarskiego – wszystko to spowodowało, że serial cieszył się ogromną popularnością w Brazylii. Szybko zyskał też sławę za granicą – w 2013 r. otrzymał nominację do amerykańskiej nagrody Emmy dla najlepszej zagranicznej telenoweli.
W rolach głównych występują Débora Falabella, Cauã Reymond i Adriana Esteves.

http://www.novela.pl/premiery/zranione-uczucia-avenida-brasil-od-25-stycznia-w-polo-tv/
Polo Tv? Zawsze myślałam, że na tym kanale lecą tylko teledyski discopolo

I co tu oglądać teraz?! Oblicza miłości czy Avenidę ? Chyba wybiorę AB. DQTQTQ obejrzałam do 60 odcinka, a AV zaledwie 3 odcinki.
25 czyli juz za tydzień super.
Wcześniej nie słyszałem o tej telenoweli, ale teraz gdy się o niej dowiedziałem, przeczytałem zarys fabuły i obejrzałem trailer to bez wątpienia będę oglądał Nie ukrywam również mojego zdziwienia, że telenowela będzie emitowana w Polo Tv

Lukasxd77 dnia 21:18:26 18-01-16, w całości zmieniany 1 raz
Tylko dlaczego w porze emisji telenoweli "Oblicza miłości" Nie mogli dać o 18:00, gdy nie leci u nas żadna telenowela?

Tak właśnie jest w polskiej telewizji, gdy posucha, to posucha, a jak mamy wysyp, to w tych samych godzinach ;( Pozostaje nagrywanie.

Polo Tv? Zawsze myślałam, że na tym kanale lecą tylko teledyski discopolo

I co tu oglądać teraz?! Oblicza miłości czy Avenidę ? Chyba wybiorę AB. DQTQTQ obejrzałam do 60 odcinka, a AV zaledwie 3 odcinki.


I ja mam dylemat! Już sama nie wiem co robić, za dużo premier za mało czasu! Choć z AB doszłam do 21 odcinka, więc te początkowe mogłabym sobie odpuścić, to mam jeszcze trochę czasu do pomyślenia.
zobacze może sie skusze !
Szkoda, że AB będzie nakładała się godzinowo z DQTQTQ.
Może jeśli wyniki poszybują w górę, to przełożą ją na 18:00.
Mimo wszystko cieszę się, że po tak długim czasie zobaczymy coś z Globo w TV. I w dodatku największy telenowelowy hit. 💪

Tylko dlaczego w porze emisji telenoweli "Oblicza miłości" Nie mogli dać o 18:00, gdy nie leci u nas żadna telenowela?

Tak właśnie jest w polskiej telewizji, gdy posucha, to posucha, a jak mamy wysyp, to w tych samych godzinach ;( Pozostaje nagrywanie.


No właśnie Ja bym i tak oglądała tylko jeden odcinek DQTQTQ, wtedy byłaby to ta powtórka. Dlatego szkoda też że Oblicza miłości nie lecą po prostu od 14:00

A Polo TV ma małą oglądalność, więc chyba mogliby sobie pozwolić na emisje o 18. Chyba nie mają jakiś wielkich wymagań

A co do posuchy i wysypów- czekam tylko na news, że TVN Fabuła wyemituje jakaś tele popołudniu . Nie mówię "nie", bo fajnie, że my-widzowie, mamy wybór
Mi się wydaję, że Polo TV nie robi sobie specjalnych wymagań odnośnie oglądalności - w końcu to kanał z muzyką. Ja obstawiam, że AB mogłaby polecieć nawet o 22 - tak jak na EskaTV lecą seriale właśnie tak późno
W każdym bądź razie chciałabym oglądać, ale nie wiem czy starczy mi czasu!

Stokrotka* dnia 20:39:45 19-01-16, w całości zmieniany 2 razy
No ja na pewno nie zawsze będę oglądać, bo o 15 nie zawsze jestem w domu Czasem też będę się zapewne spóźniać, ale jak tylko będę w domu to obejrzę I tak miałam ją oglądać
Najwyżej po prostu nie będę oglądała DQTQTQ Bo na to czasu nie będę w takim wypadku miała na pewno
No ja też raczej nie będę wstanie oglądać codziennie o 15 - bo bardzo rzadko jestem o tej godzinie w domu. Tak czy siak cieszę się, że bedzie Globówka w polskiej telewizji! I mam ogromną nadzieję, że niektórzy się na nią skuszą - może włączę mamie w domu to się wkręci
Polo TV starczy z 1,5%.
Miejmy nadzieję, że oglądalność dopisze i przeniosą na 18:00 lub 22:00.
Bardzo niekorzystna godzina, biorąc pod uwagę, że najczęściej jestem w domu dopiero o 16. Jestem skazany na oglądanie w internecie
Niekorzystna też przez kolidowanie z DQTQTQ. Będę musiał oglądać połówkami, a resztę w necie.
A ja będę oglądać AB pierwsze cztery odcinki nagram, a potem reszte w TV.
A DQTQTQ albo będę nagrywac albo obejrze kiedy indziej w necie.
Nie odpuszcze takiego hiciora światowego no i fajnie będzie słyszeć portugalski w naszej TV.
Ja także nie mam problemu z kolizją z DQTQTQ - nie mam się nad czym zastanawiać, oglądam AB w telewizji kiedy tylko będe mogła
Nie moge sie już doczekać premiery.
jestem w że poleci największy hit Globo u nas na kanale Polotv skoro to jest kanał muzyczny . na pewno pisze się na oglądanie ... .
Jestem zaskoczona że polo tv puszcza telenowele.
Na pewno spojrze skoro podobno to taki hit
I ja na pewno będę oglądać w internecie bo w tv nie mam na to szans
no cóz chociaz polo TV nas zaskoczyło pozytywnie . skoro ta telenowela miała wielka oglądalnośći u siebie w kraju to musi być warta objerzenia . a miałam się brać za nią w orgniale ale polo TV mnie w tym wyręczyło

no cóz chociaz polo TV nas zaskoczyło pozytywnie . skoro ta telenowela miała wielka oglądalnośći u siebie w kraju to musi być warta objerzenia . a miałam się brać za nią w orgniale ale polo TV mnie w tym wyręczyło

Odcinki z lektorem są na player.pl
Odcinki z lektorem polskim już dawno można było oglądać - ja oglądałam na anyfiles bo o wiele łatwiej - a są już tam wszystkie odcinki

neSaga - mam nadzieję, że AB Ci się spodoba swoją drogą mocny ma początek
Ja widziałam tylko kilka fragmentów i już po tych fragmentach wiem, że w tej teli jest moc. I ma fajną czołówke.

roksi 20 dnia 16:54:02 20-01-16, w całości zmieniany 1 raz
AB to największy telenowelowy hit. Zatem musi być zajebista.



neSaga - mam nadzieję, że AB Ci się spodoba swoją drogą mocny ma początek


A Ty obejrzałaś całość?



neSaga - mam nadzieję, że AB Ci się spodoba swoją drogą mocny ma początek


A Ty obejrzałaś całość?

Niestety nie. Miałam właśnie do niej wrócić, więc emisja w Polsce to jak specjalny prezent dla mnie
Natomiast oglądałam początkowe odcinki i trzeba przyznać, że niesamowicie ciekawie się to ogląda. Mi osobiście przeszkadza jeden wątek, który po prostu przewijałam, natomiast główny wątek zemsty jest dla mnie niesamowicie intrygujący - same początkowe odcinki są naprawdę wciągające no i jedna z najlepszych villan nas czeka
W takim razie skuszę się, lubie wątki zemsty więc na pewno mi przypadnie do gustu
Muszę sobie tylko rozpisać co kiedy się zaczyna żeby nic nie przegapić
a ile tela ma odcinków?
160
A to tak w sam raz
Zwiastun z Polo TV:
http://www.polotv.pl/video/avenida-brasil-zranione-uczucia-avenida-brasil-w-polo-tv-zwiastun-serialu-tylko-u-nas-ogladajcie-avenida-brasil-w-polo-tv/4292
Właśnie widzialam fajny zwiastun i ta muza super.

Zwiastun z Polo TV:
http://www.polotv.pl/video/avenida-brasil-zranione-uczucia-avenida-brasil-w-polo-tv-zwiastun-serialu-tylko-u-nas-ogladajcie-avenida-brasil-w-polo-tv/4292


Dzięki za link Bardzo fajna zapowiedź. Nigdy bym na nią w tv nie trafiła
Kurcze tak sobie myślę, że taki hit a jednak Polo Tv ma słaby zasięg z promocją. Mało kto będzie wiedział ze Avenida u nas poleci, chyba że śledzi stronki typu novela.pl lub czyta Świat seriali.

Stokrotko, możesz mi małym druczkiem napisać, który wątek omijałaś? Bo ciekawa jestem

Zwiastun z Polo TV:
http://www.polotv.pl/video/avenida-brasil-zranione-uczucia-avenida-brasil-w-polo-tv-zwiastun-serialu-tylko-u-nas-ogladajcie-avenida-brasil-w-polo-tv/4292


Dzięki za link Bardzo fajna zapowiedź. Nigdy bym na nią w tv nie trafiła
Kurcze tak sobie myślę, że taki hit a jednak Polo Tv ma słaby zasięg z promocją. Mało kto będzie wiedział ze Avenida u nas poleci, chyba że śledzi stronki typu novela.pl lub czyta Świat seriali.

Stokrotko, możesz mi małym druczkiem napisać, który wątek omijałaś? Bo ciekawa jestem

Także podoba mi się ta zapowiedź może uda mi się znaleźć ten kanał i włączyć, żeby w domu pooglądali powinni się wkręcić

Po jakimś czasie zaczął mnie trochę irytować wątek rodziców Tifona. może dlatego, że jakoś w ogóle mi nie siedział w tej zemście, no ale
A Polo tv nie jest przypadkiem w DVB_T
Jest w DVB-T, każdy posiadacz telewizji ma Polo TV.
Mimo tego kanał nie jest bardzo znany, ale jest w 20 najchętniej oglądanych w Polsce.
Mi nie chodziło, że nie jest dostępna, bo ja ją mam. Tylko chodzi mi o to, że jak ktoś nie ogląda tego kanału i nie siedzi w temacie telenowel- może nawet i oglądać, ale nie śledzi newsów w internecie, nie siedzi na forach itp może nawet się nie dowiedzieć, bo jednak ja sama też dowiedziałam się o tym tutaj.

Mi nie chodziło, że nie jest dostępna, bo ja ją mam. Tylko chodzi mi o to, że jak ktoś nie ogląda tego kanału i nie siedzi w temacie telenowel- może nawet i oglądać, ale nie śledzi newsów w internecie, nie siedzi na forach itp może nawet się nie dowiedzieć, bo jednak ja sama też dowiedziałam się o tym tutaj.

Chyba bardziej chodziło o to, że napisałam, że muszę poszukać tego kanału u siebie w telewizorze. Wiem, że jest dostępny na DVBT - jednak nie używam DVBT tylko cyfry i muszę znaleźć numer kanały
W pay tv może być bardzo daleko.
Zwykli fani oglądający tylko w TV, niestety o emisji nie będą wiedzieli. Chyba, że akurat przełączą na ten kanał. Ale raczej emisja bardziej dla widzów Polo TV. Nawet w tygodnikach telewizyjnych nie widzę reklam AB.
A ja dzisiaj właśnie widziałam zapowiedź AB w tygodniku telewizyjnym
W jakim?
Ja w moim niestety nie.
no nareszcie już dziś
Ja mam tylko nadzieję, ze ktoś będzie to wrzucał na jakis serwer, bo z checia bym obejrzała, ale godzina mi kompletnie nie odpowiada, bo do 16 w pracy siedze /
Lektorem w "Avenida Brasil - Zranione uczucia" sam Mirosław Utta. Polo TV się postarało w tej kwestii Nie spodziewałem się.
to jest za****ste

to jest za****ste

Lektor czy telka?

Ja mam tylko nadzieję, ze ktoś będzie to wrzucał na jakis serwer, bo z checia bym obejrzała, ale godzina mi kompletnie nie odpowiada, bo do 16 w pracy siedze /

Tela nadal jest chyba dostępna na playerze Tylko pod tytułem W niewoli przeszłości
Tu jest lista odcinków: http://video.anyfiles.pl/search.jsp

Ja nie mam okazji obejrzeć odcinków w tym tygodniu a strasznie mi się podobał ten pierwszy etap.
Ta mała, która gra Ritę jest prześliczna i bardzo zdolna I te włosy

Ta mała, która gra Ritę jest prześliczna i bardzo zdolna I te włosy

O tak! Mel Maia to jedna z najbardziej utalentowanych dziewczynek jakie aktualnie grają. Może jutro sobie włączę odcinek
Obejrzałem drugą połowę niestety tylko.
Telenowela świetna. Do tego tyle akcji. Będę oglądał.
Dzisiaj był pierwszy odcinek? na polo tv?

Dzisiaj był pierwszy odcinek? na polo tv?

Tak dzisiaj o 15
Jestem po całym odcinku.
Niesamowita produkcja. Akcja przez cały odcinek. Wątki zapowiadają się ciekawie. Zamierzam dalej oglądać. 👌
Telka wywalona już w 1 odcinku się coś dzieje A Rita to protka tak ?
Tak, Rita to protka.
Dzisiaj może uda mi się cały ep w TV obejrzeć.
to bosko:D może w końcu jakaś telka przebiję na mojej liście sortiegio
Obejrzałam 1 odcinek i jak na razie jestem jak najbardziej na tak
Lubie takie mroczne klimaty, więc kontynuuje oglądanie
Carminha to niezła żmija
Zakochałam się we włosach małej Rity wgl ta mała jest przepiękna Podobało mi się jak zaczęła tłuc rzeczy o podłogę , a potem jak wylała coś na Carminhe .
Biedny Genesio ;/ szkoda że umarł..
Też oglądam. Dziś nawet namówiłam na to mamę i powiedziała że jej się nie podoba, ale po odcinku pytała kiedy kolejny odcinek ...
Mi się oczywiście podoba i mała Rita też mnie zachwyca, śliczna dziewczynka. Bardzo mi jej było szkoda. Carminha to potwór a Tufao wielki naiwniak.
Tufao jest bardzo naiwny, ale to też prosty chłopak, którego zżera poczucie winy. Niestety trafił na diabelnie sprytną Carminhę...

No ja pokazałam mamię: powiedziała "pierdoły" ale widziałam jak przeżywała tą scenę jak małą Ritę porzucono na śmietnisku. I dlatego tak powiedziała, bo nie chciała się przyznać, że na telenoweli aż tak przeżywa Ale będzie oglądać dalej bo się wypytywała co się działo w pierwszym odcinku
I ja zamierzam włączać w domu

Ja natomiast nie uważam Tufao za naiwniaka. Jego zżera ogromnie poczucie winy, robi co tylko może żeby je jakoś zagłuszyć - jednym z pomysłów jest pomoc nieszczęśliwej wdowie. A że Carminha jest o wiele sprytniejsza od niego i do tego przebiegła to wpadł. Z drugiej strony - mógł nie wymyślać historii o długiej przyjaźni, mógł np. powiedzieć, że poznali się stosunkowo niedawno.
Świetna historia Myślałam, że padnę jak ta babka stanęła na rękach żeby zajść w ciążę

Ta mała jest rewelacyjna Mam nadzieję, że nie zrobią jej krzywdy na tym wysypisku
Uwielbiam oglądać odcinki!
Pomimo, że zwykle nie lubię pierwszych etapów ten jest niesamowicie ciekawy - zdecydowanie intrygujące i niesamowicie wprowadza w historię. Już od pierwszego odcinka "uderza" w widza
Ja też uwielbiam oglądać AB.
Pierwszy etap ciekawie prowadzony, dosyć szczegółowe sceny pokazują.
Ja oglądam online równo z emisją w TV. Tylko po 18:00.
Mam nadzieję, że w TV zbierze chociaż z 1,5%.
Tela świetna (zwłaszcza Rita), ale Carminha mnie przeraża
Carminha - to moim zdaniem - jedna z najlepszych telenowelowych villan no ale wszystko w swoim czasie
Mi się ogromnie podoba pokazanie tych realiów - całego życia na śmietnisku. Dzieciaki wcale nie są brudne od góry do dołu i nie chodzą w podartych ciuchach, co sobie znajdą do ubrania to ich. Ogromnie mi się to podoba zapewne ze względu jak przedstawione jest to wszystko np. w LG - niby sytuacja podobna i tam i tu akcja rozgrywa sie na śmietnisku, a moim zdaniem różnica w odzwierciedleniu jest zacna
Fajny był dzisiaj ślub Rity i Bataty - wszyscy tacy szczęśliwi, zadowoleni
I osobiście wkurza mnie matka Tifona - taaa Carminha to babeczka z klasą nie ma co, aż się nie mogę doczekać aż prawda na jej temat wyjdzie na jaw, wtedy będzie zbierała swoje ciało z podłogi

Stokrotka* dnia 18:37:20 29-01-16, w całości zmieniany 1 raz
Stokrotko* a mogłabyś zrobić animki z tego ślubu?
No jasne postaram się je dzisiaj wstawić

Carminha - to moim zdaniem - jedna z najlepszych telenowelowych villan no ale wszystko w swoim czasie
Mi się ogromnie podoba pokazanie tych realiów - całego życia na śmietnisku. Dzieciaki wcale nie są brudne od góry do dołu i nie chodzą w podartych ciuchach, co sobie znajdą do ubrania to ich. Ogromnie mi się to podoba zapewne ze względu jak przedstawione jest to wszystko np. w LG - niby sytuacja podobna i tam i tu akcja rozgrywa sie na śmietnisku, a moim zdaniem różnica w odzwierciedleniu jest zacna

Carminha pokazana jest w realistyczny sposób. Istnieją tak podli, przebiegli ludzie. Potrafi wymyślać skomplikowane intrygi. O wszystkim zawsze pomyśli. Zaskakuje widza.
Różnica w pokazaniu wysypiska i życia na nim ogromna. Televisa przesadza, żeby nawet mało inteligentni odbiorcy zrozumieli. Globo natomiast stara się odwzorowywać w miarę realistycznie fakty. Bez przesadzeń. Dlatego ich telenowele do nas nie trafiają.
Oby to się zmieniło.
Dla mnie ogromnym plusem Carminhi jako villany jest to, że ona myśli! Nie działa bezmyślnie, pod wpływem emocji - ona przygotowuje plan, każdy krok jest wysoce przemyślany. Jest niesamowicie przebiegła - zresztą Esteves idealnie oddaję obecną Carminhę.
Ale trzeba przyznać, że ma szczęście Tufao nie jest wymagającym wyzwaniem
Co nie znaczy, że Carminha nie jest przebiegła- oj jest jest świetną obserwatorką i potrafi szybko ocenić człowieka. Lata spędzone na ulicy nauczyły ją tego

Co do śmietniska- to ja bym powiedziała nawet, że Globo potrafi takie miejsce sfilmować. Jest kurz, brud, ale też jest słońce, życie. Widzisz ludzi pracujących wśród śmieci, ale nie przytłaczają tym widokiem. Nie masz się krzywić na widok takich ludzi. Nathalie próbowała, ale jej nie wyszło, bo przede wszystkim nie potrafili tego dobrze sfilmować.
Dawno nie oglądałam niczego z Brazylii więc cieszę się, że zaczęłam oglądać tą telkę, bo to dla mnie odskocznia od Televisy Muszę przyznać że telka mi się bardzo spodobała i nawet mamę wciągnęłam Mówi że w końcu jakaś normalna telka, bo jak widzi np. taką Kotkę to ją razi sztuczność A tu macie rację dziewczyny, też zwróciłam uwagę na różnicę pokazania śmietniska między AB a Kotką Oczywiście bardziej mi się podoba w AB. Uwielbiam Carminhę, widać że będzie świetną villaną, bo już od 1 odcinka pokazała na co ją stać A naiwność tego piłkarza mnie poraża Ale z drugiej strony wiem, że za wszystkim stoi jego poczucia winy. Zwłaszcza w tej scenie kiedy w restauracji mówiła do niego że nie może zrozumieć jak taki okrutny człowiek mógł zabić jej męża. Świetnie nim wtedy manipulowała, żeby jeszcze bardziej wzbudzić w nim poczucie winy Dzieci też są wspaniałe, od razu polubiłam Ritę, ta dziewczynka jest śliczna i fajnie gra. Na pewno sobie tej telki nie odpuszczę zwłaszcza, że to taki hit

Ale trzeba przyznać, że ma szczęście Tufao nie jest wymagającym wyzwaniem
Co nie znaczy, że Carminha nie jest przebiegła- oj jest jest świetną obserwatorką i potrafi szybko ocenić człowieka. Lata spędzone na ulicy nauczyły ją tego

Co do śmietniska- to ja bym powiedziała nawet, że Globo potrafi takie miejsce sfilmować. Jest kurz, brud, ale też jest słońce, życie. Widzisz ludzi pracujących wśród śmieci, ale nie przytłaczają tym widokiem. Nie masz się krzywić na widok takich ludzi. Nathalie próbowała, ale jej nie wyszło, bo przede wszystkim nie potrafili tego dobrze sfilmować.


To prawda - miała szczęście. Choć mnie się wydaję, że ona doskonale go oceniła - jako naiwniaka z przeogromnym poczuciem winy. Wie co powiedzieć, jak się zachować żeby nie wyglądało "to dziwnie". Ona właśnie wykorzystuje to jego poczucie winy - ciągle powtarza imię zmarłego męża, teraz pojawia się kwestia z dzieckiem. Wydaję mi się, że wyglądałoby to podejrzanie, gdyby poszła z nim do łóżka, jeżeli nie wiedziałaby, że to on potrącił Genesia. Jej słowa mają przede wszystkim pogłębić jego poczucie winy, w innej sytuacji - wyglądałyby na przesadzone

W tym też masz rację. Filmowanie i ukazywanie całości jest ogromnym plusem - nie tylko śmieci, pot, ciężka praca, brak odpoczynku - ale i jak dzisiaj zabawa, śmiech, ta kąpiel w basenie mnie się wydaję, że Globo ma smykałkę (w przeciwieństwie do innych producentów) by pokazywać realia, ale tak by one na widza oddziaływały. Świeżo w pamięci mam ukazanie Larissy w Cracolandii - które po prostu zmiatało widza z krzesła.

Carminha - to moim zdaniem - jedna z najlepszych telenowelowych villan

Dokładnie! Wszystko ma przemyślane i zaplanowane, a do tego nie jest przerysowana.

Musze jak najszybciej nadrobić 4 i 5 odcinek

Stokrotko* a mogłabyś zrobić animki z tego ślubu?
Tylko się przypominam
Pamiętam, pamiętam Na razie jednak utknęłam w krystalochemii

Pamiętam, pamiętam Na razie jednak utknęłam w krystalochemii
Jako typowa humanistyka stwierdzam, że to musi być straszne
Nie aż tak, choć po ponad 3h egzaminie miałam zdecydowanie zlasowany mózg

Strasznie trudno mi było znaleźć odcinek w dobrej jakości - jest dużo z hiszpańskim dubbingiem, które są strasznie pocięte, a już zwłaszcza te z TM, w których ślub był już w 3 odcinku choć odcinki trwały jakoś ponad godzinę. No, ale - nie pamiętam czy ten ślub się odbył czy nie (ale to śmiesznie brzmi jeżeli chodzi o dzieci ) - właśnie ze względu na to, że miałam kryształki. Ale jakby co dorzucę jeszcze animacje z dalszej części jutro - jak dorwę dobry odcinek

Na razie mam te:



Całość tu
Na stronce Globo też nie ma tej sceny

A animki śliczne
Muszę w takim razie poszukać na jakichś innych stronach może uda mi się ściągnąć z Azteci zobaczymy
Pomimo tego, że te początkowe odcinki już oglądałam to i tak z niesamowitą ciekawością mi się je ogląda, może dlatego że wiem co się później stanie. Tifon i Batata - już w tych kilku scenach widać jakim cudownym człowiekiem jest Tifon, z jaką łatwością zyskuje sobie sympatię dzieci
A Carminha jestem ogromnie co ukrywa mama Lucinda. Chyba nikt nie spodziewał się, że Batat okaże się synem Carminhy i Maxa - syna, którego ona porzuciła na śmietnisku, a teraz przychodzi jak gdyby nigdy nic i chce go z powrotem.
Strasznie szybko wszystko się dzieje.
Mnie szkoda Monalisy - straciła partnera i dziecko.
Carminha wszystko dobrze planuje. Zawsze o wszystkim pomyśli. Tak dobrej villany dawno nie widziałem.

Muszę online nadrobić dzisiejszy ep.
Wszystko idzie szybko, bo ten etap musi się szybko skończyć

Carminha jest świetna Wszystko ma przemyślane.
Już od wczoraj mamy II etap.
Akcja nadal jest. AB jest super. Podoba mi się, że Jorginho spodziewa się jaka jest Carminha i nie wierzy jej.
Kurcze, przegapiłam przeskocz Można gdzieś wczorajszy odcinek obejrzeć?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • burdelmama.opx.pl
  •